دفعات بازدید: 5,030

تاریخ انتشار: 1396/07/28 - 22:20

سیدمحمود هاشمی فرد: همایش های مختلف کمیته های هیات ورزشهای همگانی بندرماهشهر به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۰_۲۱-۲۰-۲۳ (۲)سید محمود هاشمی فرد سرپرست هیات ورزشهای همگانی این شهرستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ورزش و جوانان بندرماهشهر از برگزاری همایش های مختلف کمیته های این هیات به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی خبر داد و گفت : گردهمایی مشترک کمیته های پیلاتس و ایروبیک-امادگی جسمانی پنجشنبه ۲۷ مهرماه در مجموعه ورزشی شهرداری چمران و همچنین گردهمایی ورزشکاران کمیته فیتنس در پارک ارم برگزارشد.

 

وی در ادامه افزود: مسابقات یوگا بانوان جمعه ۲۸ مهرماه با حضور۳۶  شرکت کننده  درسالن آفرینش ناحیه صنعتی برگزار شد که در این بین ۱۶ نفر از ورزشکاران در رده های مختلف سنی به رقابت پرداختند.

 

هاشمی با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی خاطر نشان کرد: همایش پیاده روی خانوادگی بعداز ظهر جمعه ۲۸ مهرماه  در منطقه ۲۱۸ دستگاه ناحیه صنعتی توسط کمیته پیاده روی این هیات برگزار شد.

 

سرپرست هیات ورزشهای همگانی شهرستان بندرماهشهر همچنین از برگزاری جشنواره ملی بازی فریزبی به مناسبت هفته ملی کودک و هفته تربیت بدنی توسط کمیته فریزبی در مدارس دخترانه و پسرانه خبر داد.

 

هاشمی ضمن تشکر از همکاری کمیته های هیات در برگزاری این همایش ها عنوان کرد:  ورزش همگانی به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد، ورزش را باید محور و زیربنای سالم‌سازی جامعه و پایدارترین ابزار برای مقابله با بروز انواع انحرافات و آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی دانست.

 

وی در پایان اذعان داشت:  با وظیفه ای که بر دوش من گذاشته شده ، تمام سعی و توان  خود و روسای کمیته های هیات همگانی را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم سلامت روانی و جسمانی جامعه را تضمین کنیم و در این راه پذیرای هر گونه پیشنهاد و انتقاد سازنده از تمام اقشار زحمتکش شهرستان بندر ماهشهر هستیم .

photo_2017-10-20_20-56-31

photo_2017-10-20_20-56-34

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۰_۲۱-۲۰-۱۱

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۰_۲۱-۲۰-۲۳

photo_2017-10-20_21-51-38

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • رضا حیاتی

    تاریخ : ۲۸ - مهر - ۱۳۹۶

    تشکر میکنم از زحمات همه عزیزان و همکاران محترم.دست همه درد نکنه


  • عساکریان

    تاریخ : ۲۸ - مهر - ۱۳۹۶

    ????عالی بود


ارسال دیدگاه