دفعات بازدید: 46,781

تاریخ انتشار: 1397/05/13 - 0:23

مربی تیم والیبال بانوان پتروشیمی رازی: تلاش و پشتکار بازیکنان عامل موفقیت این تیم در رقابت ها بود

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان شهرستان بندرماهشهر، کفایت عساکره مربی تیم والیبال بانوان پتروشیمی رازی در خصوص قهرمانی این تیم در مسابقات زیر ۲۶ سال صنایع پتروشیمی ایران به خبرنگار ما گفت: تلاش و پشتکار بازیکنان و تمرینات مداوم و پیوسته با توجه به برنامه ریزی های انجام شده عامل موفقیت این تیم در رقابت ها بود.

وی با اشاره به میزبانی این دوره از مسابقات گفت: سطح میزبانی این دوره از مسابقات نسبت به دوره های قبل خوب بود و از تمامی دست اندرکاران در برگزاری این رقابت ها کمال تشکر را دارم.

مربی تیم والیبال بانوان پتروشیمی رازی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر تاثیرات منفی حذف رقابت های وزارت نفت عنوان کرد: حذف رقابت های وزارت نفت موجب از بین رفتن انگیزه رقابتی بین تمامی بازیکنان رشته های مختلف در مسابقات صنایع و حتی تمرینات شرکت مربوطه خواهد بود.

کفایت عساکره در پایان با تقدیر و تشکر از حمایت امور ورزش پتروشیمی رازی افزود: امید داریم که گرایش دختران منطقه به رشته والیبال روز به روز بیشتر شود و مسوولان با در نظر گرفتن و فراهم کردن امکانات وبسترهای  لازم جوانان را به سوی سلامت جسمی و روانی سوق دهند.

ارسال دیدگاه