دفعات بازدید: 1,569

تاریخ انتشار: 1392/06/12 - 10:28

کسب ۱۰ مدال رنگارنگ در مسابقات شنای شرکت ملی صنایع پتروشیمی

نونهالان دختر سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با اولین حضور خود در مسابقات سراسری صنایع پتروشیمی، بیش از تعداد اعضای تیم مدال گرفتند.

نونهالان زیر ۱۸ سال این سازمان که برای اولین بار در مسابقات ورزشی صنایع پتروشیمی شرکت کرده بودند، در رشته‌ی شنا موفق به کسب ۱۰ مدال رنگارنگ شدند.

این مسابقات که به میزبانی پتروشیمی تبریز و با حضور تیمهایی از شرکتهای پتروشیمی سراسر کشور، طی ۲ روز و در مواد کرال سینه، کرال پشت، قورباغه، پروانه و امدادی برگزار شد.

خانمها، آرمون (۲ نقره و یک برنز)، نظیفی و شکاری (هر کدام یک نقره و یک برنز)، و عابدی، کریمی و قاسمی نژاد (هر کدام یک برنز) مدال آوران سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بودند.

این نونهالان که به استثنای یک نفر، همگی در رده‌ی سنی زیر ۱۲ سال بودند، در استخر میرداماد شهر تبریز بر رقبای خود غلبه کردند.

مسئول امور ورزش بانوان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با اعلام این خبر افزود: خانواده ها با سرمایه گذاری بلند مدت ورزشی روی کودکان ضمن تضمین سلامتی آنها زمینه ساز کسب رتبه های برتر ورزشی توسط فرزندان خود می شوند.

سارا قراچه، یادآور شد: مسابقات ورزشی شرکت ملی صنایع پتروشیمی که هر ساله ویژه‌ی بزرگسالان بوده، برای اولین بار در گروه سنی زیر ۱۸ سال برگزار شد.

شرکتهای بندرامام، تندگویان رازی فجر و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از این منطقه در این مسابقات شرکت داشتند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • اردشير مزادي

    تاریخ : ۱۲ - شهریور - ۱۳۹۲

    بسمه تعالي
    باسلام
    اي كاش نامي هم از مربي زحمت كش اين تيم برده ميشد وزحمات اين مربيان زخمتكش به طريقي قدرداني ميگرديد


  • پریسا منوچهری

    تاریخ : ۱۲ - شهریور - ۱۳۹۲

    خسته نباشی خانم موبی


ارسال دیدگاه