دفعات بازدید: 16,542

تاریخ انتشار: 1394/11/21 - 0:59

مصاحبه با سهیلا وشاحی مربی شایسته ایروبیک

وشاحی ماهشهر

بیوگرافی؟

اینجانب سهیلا وشاحی ، متولد سال ۱۳۶۳ در شهرستان ماهشهر هستم و تحصیلات خود را در مقطع فوق لیسانس علوم سیاسی به پایان رسانده ام و دانشجوی دکترا هستم.

شیرین ترین خاطره ورزشی شما ؟

راهیابی به مسابقات ایروبیک کشوری 

تلخ ترین خاطره ورزشی شما ؟

خداحافظی با مربی زحمتکش و مهربانم در سال ۱۳۸۷

چند ساله ایروبیک را شروع نمودید و از کجا شروع کردید؟

هفت سال است که پا به عرصه این ورزش گذاشته ام و شروع کارم از استان زنجان بود  

چه توصیه ای دارید برای کسی که به تازگی قصد دارد ایروبیک را شروع نماید؟

تعهد و احساس مسئولیت پزشکی ورزشی به تمام افرادی که با دنیایی از اعتماد شما را به عنوان مربی خود انتخاب می کنند

مشوق ورزشی شما ؟

مربی عزیزم سرکار خانم علیمحمدی

چند ساله مربیگری میکنید؟

۸ سال

دستاورد های شما ؟

 کسب مقام اول در مسابقات شهرستان ماهشهر ،  ۳بار مقام قهرمانی در مسابقات استان خوزستان و انتخاب کشوری، ۲بار مقام نائب قهرمانی استان خوزستان و راهیابی به لیگ کشور :

ایروبیک در یک کلمه ؟

خلاقیت

بزرگترین آرزویت ؟

سربلندی و افتخار آفرینی در کنار تمام مربیان زحمتکش ماهشهر

چه شد که به این رشته جذاب روی اوردی؟  

من فکر می کنم کمتر کسی هست که وارد این رشته بشه و مجذوب نشه چون زیبایی ، خلاقیت ذهنی ،ابتکار و ترکیب حرکات  با موزیک ورزشی خاص این رشته ، موافق با روح و روان و جسم هر انسانی است.

چه اهدافی را در این رشته دنبال میکنی؟

سلامت روح 

نظر شما در خصوص پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر ؟

واقعاجای تقدیر و تشکر بسیار از تمام دست اندرکاران این پایگاه خبری وجود دارد چون در این زمینه ماهشهر واقعا ضعیف عمل کرد اما بعد از راه اندازی این پایگاه خبری  پیشرفت بسیاری را شاهد هستیم در حالی که واقعا خبررسانی ، خبرگذاری و اطلاع رسانی دشوار و مستلزم تلاش بسیار است . با تشکر و خسته نباشید به شما.

در مسابقات استانی عنوان نایب قهرمانی را کسب کردید لطفا در خصوص این مسابقات بیشتر توضیح بدید؟ 

مسابقات ایروبیک استپ استان خوزستان با حضور ۹ تیم ابادان دزفول رامشیر نفت مسجد سلیمان۳تیم از اهواز و شهرستان های  رامشیر ماهشهر به میزبانی اهواز و به مناسبت میلاد امام رضا ع  برگزار شد و کادر فنی این مسابقه شامل ۶ داور فنی و هنری و ۱ سرداور بود.

مربیان شما تاکنون؟

 خانم علیمحمدی در استان زنجان

در چه باشگاه های تا به حال حضور داشته ای؟

 پتروشیمی بندر امام ، فجر ، اروند

الگوی شما در ایروبیک؟

اغلب مربی  الگوی شاگرد است

کلام آخر؟ 

از پدر و مادرم ممنونم ، تمام فرصت های زندگیم را مدیون دعای خیر انها هستم و درآخر از جناب آقای مرمزی رئیس امور ورزش همگانی پتروشیمی بندرامام  و سرکار خانم مرهونیان مسئول امور ورزش بانوان بندر امام کمال تشکر را دارم که در همه این سالها از ما حمایت کردند و توانستیم در این مسابقات با بهترین شرایط شرکت کنیم.

خانم وشاحی

سهیلا وشاحی رئیس امور ورزش بانوان ماهشهر

vashahi

vashahi

vashahi

vashahi

خانم دکتر وشاحی

کلنگ زنی بانوان

ایروبیک ماراتن ماهشهر

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :75

  • فریباجهادی

    تاریخ : ۱۸ - مهر - ۱۳۹۱

    باعرض سلام خدمت خانم وشاهی عزیز..من متن مصاحبه ی شماراخوندم.چراتوی مصاحبه تان اعلام کردیدکه مربی الگوی شاگرده..من توهین به مقام مربی نمیکنم.امادرسیستم ورزشی رقابت سالم دربین افرادباعث روند زیبای ورزش میشه..درضمن هستند کسانی که مربی نیستن اما بهترین الگوی ورزشی هستند لطفا جمله ی خودراتصحیح کنید.مثلاخودمن زیر نظربهترین استاد کارمیکنم ولی همیشه تکه کلامش اینه که من شاگردی درکنارشاگردانم هستم وخودش روبرتر ازدیگران نمیبینه ولی شما درمصاحبه تان سرشار از غرور هستید.شمادر مسابقات ایروبیک ماراتن که درورزشگاه شهدابرگزار شدجالب کارنکردید…..مثلا 4ضرب رو3ضرب زدید واقعا متاسفم ودیگر هیچ…………..


  • وحید کاظمی نژاد

    تاریخ : ۱۹ - مهر - ۱۳۹۱

    سرکار خانم وشاحی
    مربی محترم ایروبیک
    با سلام احتراماً ، عناوین کسب شده توسط شما نشان از لیاقت بالای شماست امید است با استعانت از خداوند منان همواره موفق و سربلند باشید.


  • وحید کاظمی نژاد

    تاریخ : ۱۹ - مهر - ۱۳۹۱

    سرکار خانم جهادی : ضمن احترام به نظر شما خدمتتان عرض کنم به نظر من استفاده از بعضی کلمات یا جملات زیبنده ورزش نیست حتم دارم که شما هم از جمله ورزشکارانی هستید که به دیدگاه دیگران احترام میزارید با تشکر


  • شعبانی

    تاریخ : ۱۹ - مهر - ۱۳۹۱

    با سلام خدمت ورزشکاران عزیز وهمچنین خسته نباشی به همکار عزیز سرکارخانم وشاهی / خدمت مدیریت سایت عرض کنم که همچنان که میبینیم یک مصاحبه است وبدنبال آن طبق معمول انتقاد.وحالا یک گلایه از من بعنوان یک ورزشکار نه یک همکار
    شما خود مدیریت سایت را به عهده دارید اولا شما میتوانستید این انتقاد یا اظهار نظر خانم جهادی را ثبت نکنید مثل خیلی از نظرات که به مزاجتان خوش نمی امد.دوما بجای پیش داوری اجازه بدهید همکاران خود وارد عرصه سوالهای عموم شوند چون اگر من نوعی که مربی ایروبیک هستم وانتقادی بشنوم زیباتر میتوانم سوالها یا انتقادها را جواب دهم تا شخص دیگری که دراین رشته آشنایی ندارد.سوما ازخانم جهادی عزیز تمنا میکنم مطلب خود را باز کند بی شک این ورزشکار قصد توهین نداشته.وهمچنین از همکارعزیز خانم وشاهی خواهش میکنم این سوال خانم جهادی مبنی بر اینکه 3ضرب بجای 4ضرب زده شده را توضیح دهند.با تشکر


  • یونس

    تاریخ : ۱۹ - مهر - ۱۳۹۱

    با درود و سپاس فراوان.با تشکر و موفقیت فروان برای خانم وشاحی در تمام مراحل زندگی.در مورد بحث الگوی ورزشی.شاید حرف خانم وشاحی درست بیان نشده و منظورش این بوده الگوی من تمام مربیانی هستند که پیش آنها این ورزش را آموخته ام.هر چند حرف خانم جهادی هم صحیح می باشد بعضی اوقات الگو ما میتونه مربی نباشه ولی چرا با عصبانیت بیانش کرده اند را نمیدانم……………….


  • ali

    تاریخ : ۱۹ - مهر - ۱۳۹۱

    salam khaste nabashid?chera hamash az basketball petroshimi bandar emam minvisid chera az sanaye mahshahr chizi neminvisid vaghean az shoma baeide ke bomihaye mahshahr hemayat nemikonid vaghean kr aghaye kazeminezhad


  • golnaz aayani

    تاریخ : ۱۹ - مهر - ۱۳۹۱

    ba salam va khastenabashid man be onvane yek bazikone eyrobic vaghean harfe khanom vashahi ro dorost midonam ke morabi olgoye shagerde mesle khodam ke morabi azizam khanom vashahi ro olgoye khodam gharar dadam .va fekr nemikonam jaie az in mosahebe niyazi be sahih kardan dashte bashe . va dar mosabeghate eyrobic maraton man ham sherkat dashtam va aslan be jaye 4zarb 3zarb kasi naraft.va dar akhar baraye morabiye azizam arezoye movafaghiyat daram.


  • نغمه

    تاریخ : ۱۹ - مهر - ۱۳۹۱

    با سلام وآرزوی موفقیت همه مربیان ماهشهر.سرکارخانم جهادی محترم توصیه می کنم یکباردیگر مصاحیه رابخواتید البته بدون حب وبغص.ضمنا اگرشما یک ورزشکارومتخصص ایروبیک هستید باید سوالتان را واضحتر وآرامتر میپرسیدید.به فکر رشد ورزش ماهشهز باشید.


  • maryam

    تاریخ : ۱۹ - مهر - ۱۳۹۱

    با سلام و تشکر به شما آقای کاظمی نژاد و همه کسانی که نظر دادید و به ورزش ماهشهر علاقه مندید در ابتدا می خواستم به این مربی شایسته تبریک بگم که با مقام آوری نام ماهشهر را در زمینه ایروبیک در این سالها سریلند کردند…. و اما درباره الگو بودن مربی من چند بار مصاحبه را خواندم و ایشون رسما از کلمه “اغلب “استفاده کرده اند پس قطعا شامل همه نمی شود و می تواند الگو کسی غیر از مربی یاشد…
    و در پاسخ خانم جهادی باید بگم این نوع بیان شامل یک ورزشکار نمی شود و قطعا استاد شما باید این نکته را با شما متذکر می شدند چون نوع بیان نظرتان مقداری رنگ و بوی غرض ورزی داشت .
    در خصوص مسابقه ایروبیک ماراتن من و تعداد زیادی از مربیان و شرکت کنندگان هم در مسابقه شرکت کردیم اما هیچ 4 ضربی 3 ضرب نشد .. ایروبیک آنقدر پیچیدست که راحت می توان به اشتباه کردن شما و عدم اشتباه یک مریی قهرمان رای داد اما با این حال نظرتان محترم است دوست عزیز .
    حتی اگر هم به فرض محال شده باشد انسان فارغ از خطا نیست و به هر حال این چیزی از شایستگی و فضایل یک مربی کم نمی کند
    امیدوارم نظر منو تو سایت بزارید چون واقعا باید فرهنگ درست انتقاد و انتقاد پذیری و در مقابل تشکر و قدر دانی را بیاموزیم
    به امید آنروز


  • ایران حیدری

    تاریخ : ۲۰ - مهر - ۱۳۹۱

    سلام و خسته نباشید آقای کاظمی نژاد سایتتون خیلی خوبه و به روز…..
    من چند کلمه ای با خانم جهادی و خانم شعبانی حرف دارم امیدوارم پاسخ من را بدهند
    اینکه چطور باید ایشان جریان 3 ضرب و 4 ضرب در هاله ای از ابهام را در اینجا توضیح بدهند؟؟؟؟؟؟؟ توصیه می کنم جهت آموزش حرکات به دلیل این علاقه زیاد به محل کار ایشان بروند قطعا بیش از پیش پاسخ خود را خواهند گرفت.
    و نکته آخر در باره حرفی که استادشون زدند که من شاگردی در کنار شاگردانم هستم به نظر من شعاری بیشتر نیست.چطور موقع دریافت دستمزذ مربی می شود مربی و در مقام حرف و شعار می شود من شاگردی در کنار شاگردانم هستم به نظر من این حرف شعاری بیشتر نیست و از واقعیت دور است.
    آقای کاظمی نژاد دستتون درد نکنه که این فرصت و ایجاد کردید برای تبادل نظر


  • یاسمن

    تاریخ : ۲۰ - مهر - ۱۳۹۱

    مدیریت محترم سایت وزین ورزشی ماهشهر
    جناب کاظمی نژاد سلام
    با کمال احترام به محضر شما
    واقعا شگفت زده شدم وقتی پاسخ سریع و بدون فوت وقت و موضع گیری عجیب و دفاعیه ی شما از خانم وشاحی در برابر نظر خانم جهادی را در سایت خواندم.

    با توجه به صبوری و سعه ی صدری که از شما در این مدت سراغ دارم بسیار متعجب شدم از اینکه برای رفع سوء تفاهم کوچک پیش آمده بین دو دوست ورزشکار قبل از خودشان و دوستان آنها شما اقدام فرمودید.

    آیا به نظر مدیریت سایت خانم وشاحی که هم ورزشکاری بسیار بااخلاق و نیک گفتارهستند و هم کارشناسی ارشد علوم سیاسی دارند نمیتوانستند سوء برداشت کوچک پیش آمده را برطرف کنند؟؟!!!!!!!!!
    قطعا ایشان میتوانستند بسیار نیکو تر دوست خود را قانع کنند.

    با عرض معذرت آیا واقعا این عرصه حضور پرشور و پر رنگ شما را میطلبید؟
    با تشکر


  • فریباجهادی

    تاریخ : ۲۱ - مهر - ۱۳۹۱

    من دو مبحث از خانم وشاحی کردم ومصمم هستم که به جواب سوالاتم برسم ودر تعجبم چرا خود خانم وشاحی جواب سوالاتم راندادند اگر سوالات من شاگرد به سیستم ورزش لطمه بزند پس یک استاد جواب سوالات من رونده چه شود..


  • فریباجهادی

    تاریخ : ۲۱ - مهر - ۱۳۹۱

    واینکه ورزشکاران عزیزی که اومدن ونظردادن وخواسته اند که من برای جواب سوال خودبه محل کارایشان بروم.پیشنهاد خوبی است وباپیشنهادانها موافقم.ودراینجا از همه ی عزیزانی که نظردادند عذرخواهی میکنم ومصمم به گرفتن جواب سوال خود هستم


  • فاطیماعلیدوست

    تاریخ : ۲۱ - مهر - ۱۳۹۱

    خانم ها انتقاد پذیرباشید…حالا خانم جهادی یه سوال ÷رسیدن چرا همه بهش پریدن..یکی گفته نباید نظرش تاییدمیشد.یکی گفته چرا اقای کاظمی نزادجوابش روداده..یکی گفته رودرروشن….چه خبره…خانم هابازم میگم یکم انتقاد پذیر باشید….


  • یاسمن

    تاریخ : ۲۱ - مهر - ۱۳۹۱

    خانم حیدری عزیز سلام
    شما را به حفظ آرامش دعوت میکنم .
    ایکاش که قضیه ی مالی را به این صورت مطرح نمیکردید زیرا که اینگونه به شان و منزلت همه ی مربیان گرانقدر اهانت کرده اید . برکسی پوشیده نیست که ارج و ارزش کار مربیان عزیز بسیار بسیار فراتر از این حق الزحمه های پرداختی میباشد.
    به نظر میرسد شما تحمل شنیدن نظرات مخالف را ندارید.بنابراین ایجاد فرصت تبادل نظر با چنین روحیه ای خیلی اتفاق مبارکی نخواهد بود.
    از طرف دیگر
    خانم شعبانی مربی بسیار باتجربه ایست که خواهشی از خانم وشاحی که بسیار کوشا و توانا هستند برای تفسیر موضوع برای خانم جهادی را داشتندجهت رفع سوء تفاهم های پیش آمده حال به هر طریقی که خود صلاح میدانند.
    قطعا خانم وشاحی عزیز مربی بسیار ارجمند و فرهیخته خود نیک میدانندکه چگونه مشکل را مدیریت کنند و نیازی به ارائه ی راهکار از جانب کارورزان ندارند.مگر اینکه شما خود را برتر بدانید.
    پس اجازه دهید ایشان خود بحران را مدیریت کنند.باتشکر


  • رضا حیاتی

    تاریخ : ۲۱ - مهر - ۱۳۹۱

    خانم وشاحی عزیز؛
    به وجودتان افتخار میکنیم.
    موفق باشید و برقرار


  • شعبانی

    تاریخ : ۲۱ - مهر - ۱۳۹۱

    با سلام
    /// == براوو براوو = ایروبیک کاران ماهشهر وواقعا خسته نباشید همگی (هم مصاحبه کننده هم مصاحبه شونده .وهمه کسانی که واقعا وقت گذاشتن برای نظر دادن فرق نمیکند چه انتقادات چه پیشنهادات همه به نوعی برای بهبود ورزش ماهشهر بها گذاشتیم.من طبق معمول از مدیریت سایت بدلیل ایجاد این سایت که همیشه آن را میزگردی میدانم تشکر خالصانه دارم .وهمچنین بخاطر مباحث پیش آمده که گاهی با تندی بیان شده که ای کاش روش دوستانه تری پیش میگرفتیم ازکارورزان و همکاران عزیز خاصانه عذرخواهی میکنم .ودر اینجا جا دارد که دست استادان خود را به نیت الگوهای خود (سرکار خانم زرشقایی/سرکار عمرانی/سرکار مظلومی) بوسه باران میکنم که هرچه دارم از آنها دارم .با تشکر


  • یونس.A

    تاریخ : ۲۱ - مهر - ۱۳۹۱

    با درود فراوان

    جای بسی تآسف است!همگی فقط به حاشیه ورزشی توجه دارید.خواهشا بروید به فکر مشکلات و کارهای راهبردی ورزش باشید.پرداختن به اینگونه مسائل دردی را دوا نمی کند؟بهترین کار را خانم وشاحی انجام داده اند و سکوت اختیار کردند که این برمیگردد به دانش و تجربه ایشان.پایدار باشید


  • هادی رجبی

    تاریخ : ۲۱ - مهر - ۱۳۹۱

    باسلام من قصد دخالت دراین مسئله راندارم…ولی درجواب خانم حیدری میگم که چرافکرمیکنن مربی ها فقط به خاطر پوله که میان مربی میشن…ماداریم مربی هایی که بدون برداشتن هزینه ای بادل وجان برای ورزشکاران خود مایه میگذارند.قدرومنزلت یک مربی بالاترازاین حرف هاست


  • فرحناز

    تاریخ : ۲۱ - مهر - ۱۳۹۱

    باسلام وخسته نباشید خدمت تمامی ورزشکاران عزیز.و یه خسته نباشید ویژه به استادخودم خانم شعبانی عزیز…واقعاایشون یک مربی به تمام معنایی هستند.وباقاطعیت تمام میتونم بگم که من ایشون رو به عنوان یک الگوهمیشگی واسه خودم میدونم.هم درورزش هم درزندگی


  • یاسمن

    تاریخ : ۲۲ - مهر - ۱۳۹۱

    جناب یونس A سلام
    آیا واقعا عقیده ی شما این است که * سکوت * همیشه مشکل گشاست .؟؟!!
    ضمن احترام به رای و نظر شما وبا عرض پوزش از شما من با این عقیده کاملا مخالف هستم.
    بعنوان مثال در همین موضوع اخیر
    که البته خود شما هم سکوت نکردید.
    اگر در همان آغاز کار .خانم وشاحی نیز سکوت نکرده با حضور ارزشمندشان و بیان شیوای خود پرسش خانم جهادی را پاسخگو می بودند مسئله اینقدر به حاشیه کشیده نمیشد و انرژی و تفکرات به سمت تلاش برای رفع مشکلات و موانع همچنین تقویت انگیزه . دادن امید برای دستیابی به پیروزی های درخشانتر و کسب افتخارات بزرگتر سوق داده میشد. قطعا آرزو و هدف همگان رشد وتعالی و اقتدار جوانان ماهشهر است در همه ی عرصه ها هم علمی هم ورزشی.
    ولی افسوس که با این سکوت راه به بیراهه کشید. با تشکر


  • وحید ( مربی تنیس خاکی )

    تاریخ : ۲۲ - مهر - ۱۳۹۱

    با سلام … خدمت همه دوستان

    موفق باشید


  • فرحناز

    تاریخ : ۲۲ - مهر - ۱۳۹۱

    تربیت بدنی واژه ای است به وسعت رشد و تربیت و کمال انسان و مسیر الهی ٱن که با تقویت و تربیت تمامی ابعاد وجودی انسان جسمانی ، روحانی ، تعقلی ، اجتماعی و اعتقادی انسان را به کمال می رساند . انسان ابزارهایی مانند ورزش ، بازی ، رقابت و مسابقه ، حرکات ورزشی و طبیعت گردی و تمرین را بکار می گیرد ولی هیچکدام را هدف قرار نمی دهد . روز تربیت بدنی روز اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است .فرا رسیدن این روز را به کلیه دست اندرکاران امر تربیت بدنی و ورزش ، هیئت های ورزشی ، مربیان ، ورزشکاران ، داوران ، پیشکسوتان ، تماشاگران و حامیان ورزش و همچنین مدیران دست اندرکار تربیت بدنی تبریک عرض می کنم


  • یونس.A

    تاریخ : ۲۵ - مهر - ۱۳۹۱

    با درود فروان و تشکر از نظرات سازنده و پویای خانم یاسمن هر چند با عقیده و نظر شما تا اندازه ای موافقم ولی بحث و سکوت نکردن من و شاید دیگر دوستان نحوه بیان نقطه نظرات بود که باعث سوءتفاهم شد و الا همه ورزشکاران عزیز بخصوص ماهشهری و حومه قابل احترام هستند.موفق و سربلند باشید


  • اکرم

    تاریخ : ۲۷ - مهر - ۱۳۹۱

    آقای کاظمی سلام
    چرا نظر من تایید نشد؟مگر یکی از اهداف این سایت اطلاع رسانی و تلاش برای رفع مشکلات ورزشکاران نیست؟
    چرا هم اکنون که بدلیل بی مسئولیتی و…… مسئولین باشگاه علم تمرین خانم نیک نژاد(گاموری) و آقای عیدی وند مشکلات عدیده ای برای ما بوجود آمده است و با نهایت تاسف مربی بسیار باسابقه و ارزشمندمان خانم شعبانی .برای همیشه کار در این باشگاه را کنار گذاشته اند.
    نه فقط کسی رسیدگی نمیکند تازه شما هم نظر مرا نیز تایید نمی کنید؟
    واقعا چرا؟؟
    ولی سایر نظرات تایید میشوند. واقعا هدف سایت سازندگی و تا حد امکان رفع مشکلات است ؟


  • مینا

    تاریخ : ۲۷ - مهر - ۱۳۹۱

    باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت سایت ورزشی بندرماهشهر اقای کاظمی نژاد..روز تربیت بدنی وورزش رو به شما تبریک میگم….

    وخدمت اکرم که نظر دادن باید بگم که جای هیچ نگرانی نیست من خودم یکی از شاگردای استاد شعبانی درباشگاه پوریای ولی هستم وقدم شما برچشم وخوشحال میشیم که به جمع ما بپیوندید


  • ebrahim

    تاریخ : ۳۰ - مهر - ۱۳۹۱

    موفق باشی و پایدار خانم وشاحی


  • mina gh

    تاریخ : ۴ - آبان - ۱۳۹۱

    خانم وشاحی بهترن مربی ورزشی تاریخ ماهشهر


  • حسين . الف

    تاریخ : ۱۱ - آبان - ۱۳۹۱

    با سلام و درود فراوان

    خانم وشاحي عزيز دست مريزاد و خسته نباشيد. بابت تمام زحماتي كه تا به امروز كشيديد سپاسگذاريم.


  • ثمین شریف

    تاریخ : ۲۴ - آبان - ۱۳۹۱

    با سلام به همه ی دوستای خوبم وسپاس از جناب کاظمی…من در حال حاضر توی استان اصفهان به عنوان مربی مشغول به کار هستم و استقبال خوبی هم شده از کارم فقط خواستم بگم که تمام موفقیتم را مدیون مربی شایسته و مقتدرم خانم وشاحی هستم و صمیمانه سپاسگزارم از زحمتهای بی دریغشون…توی تمام زمینه های کاری اخلاق حرفه ای ایشون را الگو قرار میدهم .موفق باشید


  • وحید آبادی

    تاریخ : ۲۵ - آبان - ۱۳۹۱

    خانم شریف سلام برای این موفقیت به شما ومربی تان تبریک میگم و این بیت از حافظ را به شما تقدیم میکنم:
    نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت!
    چگونه مساله آموز صد مدرس شد؟


  • محمد گلمرادی

    تاریخ : ۳۰ - آبان - ۱۳۹۱

    سلام خانم سهیلا وشاحی خسته نباشید . یک سوال داشتم از حضور شما . میخواستم بدونم ایروبیک رو از چند سالگی باید شروع کرد . محدودیت سنی دارد یا نه . با تشکر ممنون میشم جواب بدید.


  • soheila vashahi

    تاریخ : ۷ - آذر - ۱۳۹۱

    با سلام به شما آقای گلمرادی
    ایروبیک ورزشی خلاقانه است .در تمامی گروههای سنی قابلیت کاربردی دارد . این وظیفه به عهده مربی خواهد بود که نوع حرکات و تمرینات را با توجه به رده سنی افراد ، میزان توانایی و شرایط ذهنی و فیزیکی افراد،طراحی و آموزش بدهد. افراد بعد از رسیدن به مرحله درک حرکتی و کنترل و تعادل ،اغلب از سن 6 یا 7 سال به بالا می توانند در کلاس های ایروبیک شرکت کنند البته کودکان حتما باید صزفا در کلاس های ایروبیک کودکان به صورت جداگانه آموزش ببینند. محدودیت سنی و جنسی در این ورزش با در نظر گرفتن شرایط ذکر شده ، وجود ندارد.


  • بهار

    تاریخ : ۱۶ - آذر - ۱۳۹۱

    با سلام و عرض پوزش قرار نیست این مصاحبه ها عوض بشن؟


  • ثمین شریف

    تاریخ : ۱۹ - آذر - ۱۳۹۱

    نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت
    بغمزه مسئله اموز صد مدرس شد
    (برداشت آزاد)


  • احمد

    تاریخ : ۲۵ - آذر - ۱۳۹۱

    با سلام بنده به و جود خانم سهیلا وشاحی افتخار میکنم و از جهتی دیگر بنده هم فامیلم وشاحی هستش. به امید سربلندی تمام خوزستانیها
    الله یوفقچ ان شاءالله -احمد-الاهواز


  • مهدی

    تاریخ : ۳۰ - آذر - ۱۳۹۱

    همینکه ماهشهررادرکشور سربلند کند افتخاراست


  • نیما

    تاریخ : ۸ - دی - ۱۳۹۱

    موفقیت هر ماهشهری افتخار ماست .


  • نیما

    تاریخ : ۸ - دی - ۱۳۹۱

    راستی من یک ماهشهری ساکن شهرکرد هستم .قبلا هم بازیکن بسکتبال جوانان پتروشیمی بندر امام بودم.در یک جمله من همیشه ماهشهریم و عاشق ماهشهر.


  • hatamhan

    تاریخ : ۹ - دی - ۱۳۹۱

    مسئول محترم سایت از مهر ماه تا کنون بارها مصاحبه خانم وشاحی وجود دارد چرا نکند دو تا مقام استانی اوردن شاخ غول رو شکستن که از ابتدای مهر تا اواسط آذر و بعد از یکی دوتا مصاحبه تکراری دوباره گذاشته شده (چرا)


  • abasi

    تاریخ : ۱۳ - دی - ۱۳۹۱

    سلام به همه ی دوستان خصوصا دوست عزیزhatamhan شاید حکمت و خیریتی در کار است که ما نمیدانیم ؟!!!!!!!!!!!!موردی نداره آقای کاظمی شما بعد از هر مصاحبه ی تکراری باز هم این مصاحبه رو بذار . ما فرض میگیریم پیام بازرگانیه.


  • لیلا جمشیدی

    تاریخ : ۱۳ - دی - ۱۳۹۱

    با سلام به همه دوستان
    خانم وشاحی عزیز خسته نباشی.
    یک مصاحبه و این همه غرض ورزی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! این همه اتهام؟!!!!!!!
    کاردانی و لیاقت خانم وشاحی به هیچ ایروبیک کاری پوشیده نیست.من به عنوان سرداور مسابقه فوق الذکر بر خود واجب می دانم یادآور شوم که هیچ حرکت و یا ضربی اشتباه زده نشده و اگه احیانا شرکت کنندگان چنین برداشتی داشته اند پسندیده تر است از مربی خود گله کنند چون در ایروبیک ما این اجازه را داریم که از یک حرکت 4 ضرب حتی یک ضرب را اجرا کنیم و اجرای تمام ضرایب حرکت، نشان دهنده مبتدی بودن کار می باشد.
    چشمها را باید شست
    جور دیگر باید دید


  • سارا

    تاریخ : ۱۵ - دی - ۱۳۹۱

    سلام خانم جمشیدی عزیز من یکی از ارادتمندادت هستم وقتی شما میگی تو داوریت خطا نکردی من میپذیرم اخه منم نظرم این بود که کارخانم و شاحی اشکال داشت.
    خلاصه ما مخلصیم استاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  • نیما ارزانی بیرگانی

    تاریخ : ۲۳ - دی - ۱۳۹۱

    سلام
    من نمی دانم این مصاحبه کننده در این گفتگو چه کسی است و کاری هم به این موضوع ندارم. اما مصاحبه بسیار بسیار ضعیف است.
    من یک خبرنگار هستم و در خبرگزاری فارس و روزنامه همشهری کار کرده ام. این سایت یا همان پایگاه خبری از شمایل و صورت خوبی برخوردار است و به ظاهر در حد یک پایگاه خبری خیلی جدی و حرفه ای فعالیت می کند اما در تنظیم اخبار و همچنین مصاحبه ها کوچکترین اصول ابتدایی رعایت نشده.
    می خواهم تیشه را بگیرم و درخت را از ریشه قطع کنم. چنین مصاحبه هایی ارزش واقعی مصاحبه را ندارند. این در واقع معرفی مختصر مصاحبه شونده است که به صورت یک یادداشت کوتاه هم می تواند مقصود سایت را برآورده کند و هم به محتوای آن از نظر کیفی لطمه ای وارد نکند. چنین مصاحبه ای که چالشی در آن نیست و مصاحبه شونده فقط برای معرفی مورد مصاحبه قرار می گیرد در یک پایگاه جایی ندارد.
    در مورد نواقص اخبار هم نکات زیادی مورد بحث هست که در حوصله من نیست آن ها را مطرح کنم و نیز سبب می شود این “نظر” بیشتر به یک ناله شبگیر شبیه شود.
    امیدوارم همچنان که در راه اطلاع رسانی و بسط و نشر اخبار ورزشی شهرستان و استان قدم بر می دارید پیشرفت روز افزون این سایت را مشاهده کنم.
    متشکرم


  • بهار

    تاریخ : ۲۴ - دی - ۱۳۹۱

    سلام آقای بیرگانی چند تا از مصاحبه های شما رو در سایت خبرگزاری فارس خواندم. واقعا عالی بودند. ولی جالبه !خیلی پیگیر هستید که اگر از اطلاعات گزارشات شما در جایی استفاده شد حتما نام مرجع قید شود اگرچه درست است که کاربر باید امانتدار باشد ولی پیگیری شما نشان دهنده ی تعهد و تعصب بالای کاری شماست . موفق باشید


  • نیما ارزانی بیرگانی

    تاریخ : ۲۶ - دی - ۱۳۹۱

    بهار خانم ممنون از این لطف شما. البته بی تعارف میگم من هرچی که انجام دادم آموزه هایی بوده که از خبرنگارهای باتجربه و باهوش فارس در طول مدتی که همکارشون بودم بهم یاد دادن. البته حیف که همه پراکنده شدن. ولی بازم ممنون از حسن نظرتون. امیدوارم بتونم باز هم بیشتر کار کنم. احتمالا از این به بعد گفتگوها و گزارش هام رو بدم به خبرگزاری مهر. اگر مایل بودید میتونید اونجا ببیندشون.
    در مورد تعهد و تعصب هم باید بگم که کاملا حق با شماست. وقتی من برای کارم وقت میذارم و ارزش قائلم نمیتونم به همین راحتی از حق خودم بگذرم. درج اسم مصاحبه کننده یا نویسنده گزارش کمترین کاریه که سایت ها و نشریات میتونن برای یه خبرنگار قائل بشن. من که امیدی به بهبود این رویه ندارم ولی به هر حال نمیتونم که راحت از کنارش بگذرم.


  • بهار

    تاریخ : ۱ - بهمن - ۱۳۹۱

    سلام خانم یا آقای hatamhan با توجه به اینکه ظاهرا شمابررسی فراوانی روی نظرات خانم شعبانی داشته اید بس چرا درنهایت برداشت شما این قدر با واقعیت فاصله دارد و بسیار اشتباه کرده اید؟
    اگر دقت میکردید ایشان هیچ مخالفتی با انتقاد سازنده و ارائه ی راهکار مناسب ندارند زیرا روشی است که همیشه خود به آ ن عمل میکنند. بلکه با توهین و اهانت به افراد در هرشکل و حالتی شدیدا مخالف هستند .لطفا نظر خودتان را در این صفحه دوباره مطالعه بفرمایید. ضمنا ایشان نیز با تنوع و به روز بودن کلیه ی مطالب و عناوین سایت موافق هستند اما باز هم نه به قیمت اهانت به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی .
    کلام آخر اینکه
    ایکاش به ارزش و اهمیت وجود این پایگاه خبری که فرصت اعلام نظرات موافق و مخالف را به من و شما و همه همشهریان گرامی اعطا نموده است بیشتر فکر میکردیم.
    با تشکر فراوان از مدیریت محترم سایت


  • hatamhan

    تاریخ : ۲ - بهمن - ۱۳۹۱

    سر کار خانم بهار اگر خطاب به خانم شعبانی مطلبی نوشته شده بود در پاسخ به اظهارات ایشان بود و ایشان حتما خودشون پاسخ منو پذیرفتن لطف بفرماید نظرات از ابتدا مطالعه بفرماید


  • ویدا حسینی

    تاریخ : ۲ - خرداد - ۱۳۹۲

    سلام . کاش آدرس باشگاه ایشون رو هم میزاشتین واسه کسایی که می خوان برن و شاگردشون بشن .


  • سیمین کیماسی

    تاریخ : ۲۶ - خرداد - ۱۳۹۲

    خدمت برادر ارجمند و فعال ورزشی و جوان امور ورزش و جوانان همگانی شهرستان ماهشهر
    ضمن تشکر و برقراری سلامتی شما و تمامی جوانان ورزش دوست با اجازه از محضر جنابعالی و ورزش دوستان عزیز چند کلامی جوابیه در خصوص ورزش ایروبیک و مربی شایسته و جوان سرکار خانم وشاهی به ورزش دوستان و منتقدان برسانم.
    جناب آقای کاظمی نژاد قبل از هر چیز ترویج فضای ورزش در بانوان در شهرستان متاسفانه از ظریق ترویج تهمت و دروغ و نزاع و نخریب افراد امری است که متاسفانه هر روز شاهد ان در هیأت ها و تیم ها هستیم و تقریبا هیچ برنامه ایی برای اصلاح این روند در نظر مسولین وجود و برنامه ریزی نشده است . در ورزش همگانی در رشته ایروبیک افتخار آفرینی توسط مربی جوان و تحصیلکرده دانشجوی دکترای علوم سیاسی برای شهرستان ماهشهر ارمغان آورده است . عزیزان باید دید که یک مربی شایسته و منتخب تمامی مشخصات و صفات ایده ال ورزشی را داشته است که قظعا چنین است که خانم وشاهی بعنوان یک مربی خلاق و نابغه می تواند بکمک قدرت دانش پیشرفته استعدادهای ظبیعی پرورش یافته و اعتماد بنفس بر آموزش ورزشکاران و ورزش دوستان تاثیر بگذارد و نتیجه عملی کار ایشان افتخار آفرینی خواهد بود . قظعا یک مربی موفق و خلاق باید باهوش هوشیار زیرک سخت کوش عاشق یادگیری و یاددهنده و مفید و یاری دهنده صمیمی و غمخوار مستقل و خوش سیما شاد و هر جا برود شادی بهمراه خود ببرد…. بنده بعنوان یک شهروند و یک ورزش دوست افتخار آفرینی و نظراتی بسیار واقعی که سرکار خانم وشاحی در مصاحبه خود با خلاقیت کامل فرمودند جز تجربیات خود فرارداده و خواهشمندم از کلیه نظریه پردازها همیشه حجم پیشتر لیوان آب را ببینند . سپاسگزارم


  • بنفشه آقایی

    تاریخ : ۲۷ - خرداد - ۱۳۹۲

    باسلام خدمت مدیر سایت جناب آقای کاظمی نژاد و تشکر می کنم از شمابابت زحمات فراوانی که درامر ورزش شهرستان بندرماهشهر داشته اید و سپاس بابت اینکه تمام تلاش خودرا می کنید که ورزش بانوان دراین شهر ارتقاء یابد.

    سرکار خانم وشاحی از مربیان خوب وشاداب و پرانرژی بندرامام هستند که بنده همان جا تدریس پیلاتس دارم. یکی از بی حاشیه ترین مربیانی است که تابه حال دیده ام. متاسفانه ما همه به دنبال ورزش هستیم اما خلق وخوی ورزشی را رد می کنیم. به خاطریه کلاس بیشتر یا شاگرد بیشتر گاهی دیده می شه که یک مربی دیگر را خراب کرده هرچند که هیچ فردی هیچ کس نمی تواند کتمان این حقیقت کند که هرکس نون دلش را می خورد و هرچیزی که از قلب انسان بیرون آید خراب نمی شود.این در مورد کار دوست خوبم خانم وشاحی هم هست که با عشق به کارشون می پردازند وتمام تلاششون اینه که بانوان ما شاد وسلامت باشند.امیدوارم روزی اداره تربیت بدنی ماهشهر از افرادی چون ایشان درکارخودشون بیشتر استفاده کنند /


  • سیمین کیماسی

    تاریخ : ۲ - تیر - ۱۳۹۲

    اگرمهدی زهرا باز گردد جهان آیینه اعجاز گردد
    سرم را پیش پایش میگذارم که با خاک رهش دمساز گردد.
    میلاد آقا امام زمان بر مسولین محترم هییت همگانی و کلیه ورزش دوستان و ورزشکاران عزیز مبارک باد .
    جناب آقای کاظمی نژاد ضمن خسته نباشید با کسب اجازه از جنابعالی اینجانبه با توجه باینکه در ظول روز بظور مستمر با ورزش و ورزشکاران سرو کار دارم لذا پیشنهاد میکنم و خواهشمندم یک هییت منتخب هییت همگانی برگزیده شده جهت رفع مشکلات بسیاری از مربیان در سالنها و باشگاهها و اینکه این مشکلات در همان مکانها توسط هییت منتخب شما به حل و فصل مشکلات پرداخته و این رفتارهای غیر اخلاقی و بدور از صفات اخلاقی یک ورزشکار و اینکه این مسایل به بیرون از اماکن ورزشی برده نشود که خود باعث هتک حرمت به مربیان و آسیب به جامعه ورزشی
    که خود باعث گریز و فاصله نوجوانان و جوانان عزیزاز ورزش شده است . خواهشمند است کسانی که انتخاب میشوند حتما قدرت بیان و تجسس در کلیه زمینه ها و بدور از حاشیه ها باشند..
    با تشکر از جنابعالی و اینکه مدیریت جنابعالی در عرصه خود باید تغییراتی در روند ورزش همگانی و جذب اظمینان جوانان و نوجوانان و خصوصا مربیان عزیز و زحمت کش باشد .


  • راضیه صفری

    تاریخ : ۲۲ - تیر - ۱۳۹۲

    عاا ا ا ا ا ا ا ا ا ا اشقتم خانم وشاحی واقعا بهتون تبریک میگم (به زبون خودم “یه گله ای”)


  • احمد وشاحی

    تاریخ : ۲۶ - تیر - ۱۳۹۲

    SALAM KHANOME VASHAHI MAN EYN MOFGHIT SHOMARO BEHETON TABRIK MIGAM MOTMENEN SHOMA SHAYESTYE EYN ANAVIN RA DARIN CHON EYN TABIEI HAST CHON AZ YE KHANVADYE BA HOSH VA KHALAGH ROSHD KARDEID BE OMID MOFGHIT SHOMA


  • moradi

    تاریخ : ۲۷ - آبان - ۱۳۹۲

    سلام وعرض ادب واحترام خدمت سركار خانم وشاحي…من به عنوان يك هم دانشگاهي و هم كلاسي لازم ميدونم اين همه موفقيت شما در عرصه ورزشي را بهتون تبرك بگم..وبه به اطلاع دوستان برسونم كه خانم وشاحي يكي از زرنگترين ومحترم ترين دانشجويان كلاس ما بوده اند…پس دوستان عزيزلطفا اينو هم بهش تبريك بگيد ممنون وسپاسگزارم..خانم وشاحي موفق پيروز وسربلند باشيد


  • moradi

    تاریخ : ۲۹ - آبان - ۱۳۹۲

    سلام خانم وشاحي خسته نباشيد..ي سوال داشتم شايد واسه همه دوستان پرسش اين سوال عجيب باشه!!!!.. اگه سلامتي جسمي وروحي شماتا آخر عمرتضمين بشه(انشاالله كه همين جورهم هست)آيا بازم ورزش را ادامه مي دهيد؟چرا؟mer30


  • آشنای قدیمی

    تاریخ : ۱ - دی - ۱۳۹۲

    سلام
    تبریک می گم به سرکار خانوم وشاحی
    با شناختی که از ایشان از سالهای گذشته دارم با شخصیت خوب و اعتماد به نفس بالایی که دارند در هر رشته ایی وارد شوند موفق خواهند بود بی شک در هر کاری مخالفانی هم وجود دارد که این یک امر طبیعی است اما مخالفت باید با یک نگاه عادلانه باشد نه نگاه غرض ورزانه. متاسفانه با نگاه اجمالی که به نظرات بینندگان سایت داشتم این امر در بعضی ها مشهود بود.فراموش نکنید که فعالیت زنان در جوامع کوچک بسیار سخت تر از کلان شهرهاست چون جوامع سنتی در مقابل این زنان موضع گیری خواهند داشت ورزش زمینه ایی است که می تواند به رشد و شکوفایی زنان در جوامع کوچک برای رسیدن به جایگاه واقعی زنان کمک شایانی نماید. خانم وشاحی نمونه ایی از یک زن موفق از زنان نوشهر هستند که می توانند در آینده اجتماعی شما زنان نقش به سزایی داشته باشند.این امر به دلیل شخصیت پیشرو بودن ایشان عرض می کنم پیشرو بودن هزینه دارد و ایشان به خوبی از پس آن برآمده که خود من شاهدآن بودم .امیدوارم که با حمایت از خانم وشاحی و وشاحی های دیگر که در عرصه های دیگر اجتماعی فعال هستند فضای مناسبی را برای خود و فرزندانمان ایجاد کنیم.برای ایشان و همه بانوان ورزشکار نوشهر آرزوی موفقیت و کامیابی دارم


  • فاطمه. س.

    تاریخ : ۲۷ - اردیبهشت - ۱۳۹۳

    باعرض سلام به مربیان و شاگردهای باشگاهای ماهشهر و خوزستان…
    هدف از ورزش تندرستی و شادی جسمی و ذهنی است .. و اگر به همراه این هدف مهارت و علاقه ای به یکی از رشته های ورزشی نیز داشته باشیم و آن را دنبال کنیم درواقع یک حرفه و مهارتی است که بعضی افراد آن را نداشته باشند و یا شاید دوست دارند مثل ما ورزشکارباشند اما ممکن است بدلابلی نتوانند …پس به داشتن این نعمت سلامتی و استعداد ازخدا تشکر کنیم و قبل از اینکه به نظرات و پیشنهادات هم ورزشکارمان قضاوت کنیم به نکات مثبت نظراتشان توجه کنیم و اخلاق ورزشکاری داشته باشیم ودر مقابل اعتراض و انتقادها مودبانه نظرات خود را اعلام کنیم…و ورزش را وسیله ای برای بی احترامی به یکدیگر نگذاریم تا باعث بدنامی و دلزدگی دیگران ازورزش نشویم…
    و در خاتمه درهر مقامی وجایگاهی ازورزش که باشیم احترام به نظرات و حقوق دیگران را رعایت کنیم….باتشکر ازهمه ی مربیان زحمتکش و ورزشکاران عزیز و از پایگاه خبری ورزش.


  • rashin

    تاریخ : ۲ - خرداد - ۱۳۹۳

    سلام…لطفا با خانم مليحه طالبي و خانم سياحي هم مصاحبه كنيد !!!لطفاً❤️❤️❤️❤️


  • فريدون شكاري از سربندر

    تاریخ : ۴ - خرداد - ۱۳۹۳

    با سلام..از اين كه در شهرمان افرادي قابل مانند شما داريم بسيار عاليست..ولي مي بايستي شما هم بستر را فراهم كنيد تا مربياني چون شما بسيار شود و شاگردانتان روزي بتوانند كار شما را ادامه دهند و موفقيت آفرين باشند..با آرزوي سلامتي براي شما..فريدون شكاري مربي واليبال


  • نازنین

    تاریخ : ۲۸ - خرداد - ۱۳۹۳

    لطفا ما رو با ایروبیک کودکان و برترین ها در این رشته بیشتر اشنا کنید


  • رجا حاجیان

    تاریخ : ۲۵ - مرداد - ۱۳۹۳

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم وشاحی
    از صمیم قلب موفقیت تحصیلیتان را تبریک میگویم
    و از تمام زحماتی که برایمان کشیدی کمال تشکر را دارم
    با تمام وجود دوستتان داریم


  • پری

    تاریخ : ۴ - آذر - ۱۳۹۳

    مربی هایی که سنی ازشان گذشته لطفا کار را برای جوان تر ها بگذارند که انرژی بیشتری دارند.


  • بهنام رئيسى

    تاریخ : ۲۲ - فروردین - ۱۳۹۴

    خانم سهيلا وشاحى،شما باعث افتخاره شهر ماشهر و كشور هستيد اميدوارم با تمام توان در راه بست و گسترش ورزش ايران عزيزمان موفق باشيد.


  • فیروزه خیدری کایدان

    تاریخ : ۸ - مهر - ۱۳۹۴

    با عرض سلام و خسته نباشی خدمت خانم وشاحی عزیز
    من همیشه ایمان داشتم و دارم که شما به بهترین نحو ممکن پیشرفت چشمگیر خواهی داشت.با ارزوی سربلندی و موفقیت روز افزون شما.
    ارادتمند شما
    فیروزه حیدری کایدان


  • سارا شریفی

    تاریخ : ۲۵ - مهر - ۱۳۹۴

    باسلام و ارزوی پیروزی در همه ی مراحل زندگی واسه خانم وشاحی عزیز
    خانم وشاحی امید وارم سربلند و موفق باشید
    روحیه ی مثبت نگری هدیه ای هست که خداوند به همه نمیده
    خداوند یاورتان.


  • رضا اكبري

    تاریخ : ۲۵ - مهر - ۱۳۹۴

    با تبريك به خانم وشاهي كه در تمام مراحل زندگي ورزش و تحصيل موفق مي باشند .
    اين مصاحبه با ورزشكاران موفق ماهشهر اين پيام را به ديگر بانوان اين شهر ميرساند كه مي شود در مناطق محروم از بعد ورزشي و تحصيل موفق شد. از كمبود ها بعنوان يك فرصت استفاده كردند.

    موفق و سربلند باشيد


  • محمودی نژاد

    تاریخ : ۳۰ - مهر - ۱۳۹۴

    باسلام خانم وشاحی عزیز برای شما آرزوی بهترینها رودارم امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق وپایدار باشی گلم


  • محبوبه نصریزاده

    تاریخ : ۴ - آبان - ۱۳۹۴

    سلام و درود خدمت خانم وشاحی عزیز.تبریک برای تمامی مقامهایی که کسب کردیدوارزوی موفقیتهای روزافزون برای شما دارم


  • امیر خزاعلی

    تاریخ : ۵ - آبان - ۱۳۹۴

    سرکار خانم وشاحی
    با سلام و خدا قوت
    امیدوارم درتمامی مراحل زندگی موفق و سربلند باشید…


  • حنا یاوری

    تاریخ : ۲۰ - آذر - ۱۳۹۴

    باسلام و عرض خسته نباشی من واقعا در کلاس شما شاداب می شوم


  • کریم وشاحی

    تاریخ : ۱۷ - اسفند - ۱۳۹۴

    با عرض سلام وخسته نباشید خدمت مربی محترم خانم وشاحی
    بسیار خوشحال وخرسندم ازاینکه هم زمان در دو عرصه ورزش وتحصیل دانش بسیار موفق عمل کردید انشالله الگویی باشین برای سایر بانوان عزیز باآرزوی موفقیت روز افزون شما


  • ح.منفرد

    تاریخ : ۱ - مرداد - ۱۳۹۵

    واقعا خوشحالم و افتخار می کنم بهتون


  • کوروش

    تاریخ : ۱۱ - فروردین - ۱۳۹۶

    خاتم وشاحی واقعا ازصمیم قلب تبریک می گم خدمتتون شما سرمایه ی ورزشی شهرستان بزرگ بندرماهشهر هستید..


  • Taleb vashahi

    تاریخ : ۳۱ - خرداد - ۱۴۰۱

    Daskhosh🌹


ارسال دیدگاه