دفعات بازدید: 3,823

تاریخ انتشار: 1392/06/13 - 20:09

پیمان حسنی : تعویق مسابقات دسته برتر به نفع بازیکنان بود

پیمان حسنی

عضو کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز گفت: کمیته فنی با لغو رقابت‌های دسته برتر اشتباه کمیته مسابقات را جبران کرد .

به گزارش اولین پایگاه رسمی خبری تنیس روی میز ایران ، پیمان حسنی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در خصوص تصمیم کمیته فنی مبنی بر تعویق مسابقات دسته برتر گفت: این مسابقات که  دور اول انتخابی تیم ملی بزرگسالان محسوب می‌شود با نظر سرمربی تیم ملی و توسط کمیته مسابقات قرار شد پیش از 10 شهریورماه برگزار شود که کمیته مسابقات فدراسیون تاریخ 9 و 10 شهریورماه را انتخاب کرد.

عضو کمیته فنی فدراسیون افزود: البته کمیته مسابقات باید تاریخ مناسب تری را انتخاب می‌کرد که این اتفاق نیفتاد و به همین دلیل کمیته فنی برای تعیین تاریخ مناسب دسته برتر وارد عمل شد و آن را به تعویق انداخت. به نظر من این بهترین تصمیم در حال حاضر بود. ابتدا در کمیته فنی در خصوص نامه مهران احدی مبنی بر مصدومیت خود و امکان عدم حضور در مسابقات دسته برتر و اینکه ترتیبی داده شود که او در دسته برتر باقی بماند مطرح شد، اما تمامی اعضاء با این درخواست مخالفت کردند.

عضو کمیته فنی در مورد پوریا عمرانی نیز اظهار داشت: تعلل کمیته مسابقات در برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات دسته برتر به خاطر این بود که پوریا عمرانی را به دلیل حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در دسته برتر حفظ کند و مسابقات در تاریخ تعیین شده انجام شود، اما مشکل اصلی امتیازی است که بازیکنان قرار است برای ورود به انتخابی تیم ملی بگیرند. نمی‌شد امتیاز به عمرانی تلعق بگیرد چرا که در مسابقات غایب بود و اگر هم امتیازی نمی گرفت حقش ضایع می شد و اگر هم داده می‌شد قطعاً مورد اعتراض دیگر بازیکنان قرار می‌گرفت.

رئیس کمیته مربیان فدراسیون در ادامه افزود: اتفاقاً حضور پوریا عمرانی در رقابت‌های دسته برتر شاید به سود بیشتر بازیکنان حاضر هم باشد و حتی پیش از به تعویق افتادن مسابقات برخی از بازیکنان با تعویق و حضور عمرانی در این مسابقات موافق بودند.

حسنی در خصوص عدم حضور دبیر کمیته فنی در جلسه نیز گفت: علیدخت خودش همه را دعوت کرد و بدون اعلام قبلی در جلسه حضور پیدا نکردند و اعضاء نیز بدون حضور او و با حضور دبیر فدراسیون جلسه را برگزار کردند. هر چند حضور دبیر کمیته فنی نیز چیزی را عوض نمی کرد چرا که او یک رأی داشت و همه اعضاء با تعویق موافق بودند.

عضو کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز در پایان گفت: هم اکنون فدراسیون در حال بررسی و تعیین یک تاریخ مناسب برای حضور همه بازیکنان است و این تاریخ باید با در نظر گرفتن حضور بازیکنان ایران در لیگ عراق اتخاذ شود.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • حسینی

    تاریخ : ۹ - دی - ۱۳۹۲

    سلام.لطفا عکسای اردوی آمادگی تیم پینگ پنگ پتروشیمی با مربیگری آقای حسنی را در سایت قرار دهید


ارسال دیدگاه