دفعات بازدید: 1,678

تاریخ انتشار: 1392/07/02 - 17:16

سرمربی تیم فوتسال عملیات غیر صنعتی ماهشهر: به صورت لاک پشتی در حال تکامل هستیم

amaliat

سرمربی تیم فوتسال عملیات غیر صنعتی بندر ماهشهر می گوید آرام، آرام و به صورت لاک پشتی در حال رساندن تیم به تکامل هستیم.

 

ایمان عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهار کرد: مدیریت باشگاه وارد یک کار تعریف نشده، شدند و اکنون نیز شبانه روز در حال کار کردن هستند تا تیم را به یک نقطه اتکا برسانند و اين تيم بتواند از حق خوزستان دفاع کند.

 

وی درباره دیدار این هفته تیمش برابر دبیری تبریز گفت: روز جمعه (پنجم مهرماه) میهمان این تیم هستیم. دبیری تیم بسیار خوبی است و بازیکنان سابق تیم ملی هم در این تیم جمع شده اند. آن ها با انگیزه ظاهر می شوند و البته به قول معروف این تیم از حمایت های ماورایی نیز برخوردار است.

 

سرمربی تیم فوتسال عملیات غیر صنعتی بندرماهشهر افزود: این تیم را آنالیز کرده ایم و بازی آن را مقابل شهرداری تبریز دیده ایم. ما هم اکنون در حال هماهنگ کردن بازیکنان جوان مان هستیم. مطمئن باشید که در هفته ششم، نماي کاملی را از تیم خواهید دید. ما شبانه روز از نظر سخت افزاری و نرم افزاری کار می کنیم تا تیم را یک تیم لیگ برتری کنیم.

 

وی بیان کرد: ما هنوز از نظر تشکیلاتی لیگ برتری نشده ایم و تلاش می کنیم تا ابتدا از نظر ساختاری، لیگ برتری شویم. بازیکنان ما توانایی انجام هر کار بزرگی را دارند و فقط حمایت مسوولان را می خواهند. امیدوارم مسوولان از عینک خوش بینی به تیم نگاه کنند تا انشاالله این تیم به فوتسال استان کمک کند.

 

عیسی زاده با بیان این که ما مربیان بسیار خوبی را به کادرمان اضافه کردیم، گفت: امیدوارم بعضی از دوستان دست از سنگ اندازی بردارند، ما انشاالله تیم را درست می کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: به هر حال انتظار این را داشته باشید که ما با برد از تبریز برگردیم، چرا که به بازیکنانم ایمان دارم. اگر آْن ها به خودباوری برسند و بتوانیم بدن آن ها را به آمادگی برسانیم، انجام کارهای بزرگ از آن ها برمی آید.

 

سرمربی تیم فوتسال عملیات غیر صنعتی بندر ماهشهر ادامه داد: اگر بازیکنانم به خودباوری برسند، ما فراتر از لیگ برتر هم می توانیم کار کنیم ولی متاسفانه اطراف مان آدم های ضعیف النفس، طوري صحبت می کنند که بازیکنان مان را به چالش می کشانند. تنها مزیت لیگ برتر این است که آدم های باهوش در آن برنده هستند وگرنه از نظر فني و کیفیت فرقی با لیگ یک و دو کشور ندارد.

ارسال دیدگاه