دفعات بازدید: 2,902

تاریخ انتشار: 1392/07/03 - 15:34

مدیرعامل باشگاه صنایع پتروشیمی ماهشهر: با اكثريت بازيكنان بومي وارد ليگ برتر بسكتبال مي‌شويم

download

مدیرعامل باشگاه صنایع پتروشیمی ماهشهر گفت: امسال نیز مانند سال گذشته تیم بسکتبال‌مان بيشتر با بازيكنان بومی وارد رقابت‌هاي لیگ برتر کشور خواهد شد.

 

اصغر نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهار کرد: برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده ایم ولی منتظر یک مصوبه جهت موافقت قطعی از سوی مدیرعاملان منطقه هستیم که فکر می کنم این مصوبه تا یک هفته آینده صادر شود.

 

وی بیان کرد: البته کارهای مقدماتی در این خصوص انجام شده است و تلفنی نیز صحبت‌هایی صورت گرفته و موافقت هم شده است ولی این موافقت بايد روی کاغذ بیاید و مصوب شود. ما اکنون فقط منتظر صادر شدن این مصوبه هستیم.

 

مدیرعامل باشگاه صنایع پتروشیمی ماهشهر خاطر نشان کرد: نزدیک به یک ماه است که بازیکنان‌مان در ماهشهر در حال تمرین هستند. بیشتر بازيکنان مانند سال گذشته بومی می‌باشند که البته یکی، دو بازیکن خارجی و ایرانی کم داریم که با این بازیکنان نیز صحبت های اولیه شده است و به تیم اضافه خواهند شد.

 

وی با بیان این که سرمربی تیم نیز مشخص است، گفت: اگر مصوب شود مانند سال گذشته نیز علی توفیق پای کار خواهد بود. از عملکرد سال گذشته تیم بسیار راضی بودیم. از 15 بازیکن سال گذشته ما، 11 بازیکن بومی بودند که درنهایت توانستیم به جایگاه هفتمی برسیم.

 

نظری با اشاره به این که می توان گفت سال گذشته تقریبا تیم ما بومی‌ترین تیم لیگ بود، عنوان کرد: به هر حال این‌که توانستیم با کسب جایگاه هفتمی در لیگ بمانیم، برای ما رضایت‌بخش بود.

 

وی با بیان این‌که بومی‌گرايي باعث علاقه‌مندي جوانان به این رشته شده است، اظهار کرد: بومی‌گرایی در بازیکنان منطقه انگیزه ایجاد می‌کند و باعث شده که جوانان بیشتر به سمت این رشته بیایند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • بهنام خواجه میرکی

    تاریخ : ۳ - مهر - ۱۳۹۲

    به امید موفقیت تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر


  • سعید قنواتیان

    تاریخ : ۶ - مهر - ۱۳۹۲

    به امید خدا و حمایت مسئولین امیدوارم این تیم با زحمات و حمایتهای همه جانبه به اهداف متعالی خود نائل شود . همچنین از پیگیری و حمایت آقای حاج حبیب آقاجری و همچنین برادر بزرگوار اضغر نظری سپاسگزاری می گردد . یا علی …. درود بر تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی بندرماهشهر


  • علیرضاناصری

    تاریخ : ۱۱ - مهر - ۱۳۹۲

    ازتمامی مسئولین محترم شهرستان ومدیران عامل شرکتهاکه درانجام این مهم همکاری نمودن کمال تشکر رادارم.به امید کسب موفقیت.آقای نظری خداقوت وتبریک به تمام مردم ماهشهر.


ارسال دیدگاه