دفعات بازدید: 605

تاریخ انتشار: 1390/08/22 - 12:20

حضور پدر و مادر حدادي در سالن اعتراض ماهشهری ها به نحوه قضاوت

ديدار بين دو تيم ملي‌حفاري اهواز و صنايع پتروشيمي ماهشهر از هفته چهارم رقابت‌هاي ليگ برتر بسكتبال كشور روز پنج‌شنبه (19 آبان) در سالن 22 بهمن ورزشگاه تختي اهواز برگزار شد كه در نهايت با حساب 70 بر 64 به سود تيم حفاري به پايان رسيد.

 

به گزارش خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان، كوارتر اول اين ديدار در يك بازي پاياپاي با تساوي 10 بر 10 به پايان رسيد. در كوارتر دوم نيز تيم حفاري تنها با يك امتياز و با حساب 25 بر 24 از رقيب خود پيشي گرفت.

 

در كوارتر سوم، ماهشهري‌ها با بازي خوب بازيكن شماره شش و 11 خود و همچنين پرتاب‌هاي سه امتيازي وحيد بروجردي، بازي را به تساوي كشاندند و دو تيم در امتياز 47 با يكديگر برابر شدند.

 

اما در كوارتر چهارم و پاياني، اين تيم حفاري بود كه با درخشش حامد حدادي و “الكس” بازيكن خارجي گارد راس خود توانست با دفاع و پرتاب‌هاي بسيار خوب از حريف پيشي بگيرد و در نهايت با حساب 70 بر 64 پيروز داربي خوزستان شود.

 

در اين كوارتر احمد سعيدي كاپيتان ملي‌حفاري نقش به سزايي در پيروزي حفاري داشت. سعيدي بازيكن شماره 12و كاپيتان ملي‌حفاري در چهار دقيقه آخر بازي به جاي علي دورقي وارد ميدان شد و توانست با استفاده از تجربه خود چهار امتياز حساس براي ملي‌حفاري كسب كرد.

 

از نكات قابل توجه در اين ديدار حضور پرشور تماشاگران در سالن بود. در اين بازي، سالن 22 بهمن اهواز مملو از تماشاگران بود و به گفته مربيان و بازيكنان هر دو تيم، حضور پرشور تماشاگران در پيروزي حفاري بسيار موثر بود.

 

در كوارتر دوم و چهارم اين ديدار، تيم صنايع پتروشيمي ماهشهر به نحوه قضاوت به شدت معترض شدند و معتقد بودند كه داور بازي در چند صحنه به سود تيم ميزبان سوت زده است. ماهشهري‌ها همچنين به انداختن ميخ توسط تماشاگران به درون زمين، معترض شدند.

 

از نكات بسيار جالب اين ديدار حضور پدر و مادر حامد حدادي بود. آن‌ها در دو بازي خانگي قبلي ملي‌حفاري نيز در سالن حضور داشتند. حامد پس از اين بازي به سمت آن‌ها رفت و شادي خود را با آن‌ها تقسيم كرد.

ارسال دیدگاه