دفعات بازدید: 1,120

تاریخ انتشار: 1392/08/13 - 2:05

اخبار کوتاه بسکتبال؛حاتمی: حامد سهراب نژاد جایی نمی رود / مهراد آتشی به صنایع ماهشهر پیوست

برنامه سوپر لیگ بسکتبال کشور

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم پتروشیمی بندرامام با مهدی کامرانی بازیکن تیم ملی بسکتبال برای فصل جدید لیگ به توافق رسید هر چند حاتمی سرمربی پتروشیمی تاکید می کند قرارداد این بازیکن ثبت نشده و هنوز نمی توان این انتقال را قطعی دانست.

اما با جذب کامرانی بحث سهمیه های ملی پتروشیمی مطرح می شود که با حضور حامد سهراب نژاد، حامد آفاق، ارسلان کاظمی و عرفان نساج پور تکمیل است. پتروشیمی دریک اسپنسر را هم به عنوان گزینه خارجی در اختیار دارد و حتی برای استفاده از کامرانی به جای سهمیه خارجی باز هم باید یکی از نفرات قبلی را کنار بگذارد. 

گزینه ای که برای کنار رفتن از لیست پتروشیمی مطرح شد حامد سهراب نژاد کاپیتان تیم بود که حاتمی این موضوع را کاملا رد کرده و می گوید: بحث رفتن سهراب نژاد مطرح نیست و در اولین بازی لیگ همه چیز در مورد سهمیه های ما مشخص می شود. 

پتروشیمی که در سالهای قبل هم چنین شرایطی را تجربه کرده، احتمالا یک یا دو گزینه از بین نفرات ملی خود را برای غرب آسیا نگه داشته و مهدی کامرانی را وارد لیست خود می کند.

امیر امینی و مهراد آتشی در سوی دیگر ماهشهر

تیم صنایع همشهری پتروشیمی نیز در حال تکمیل ترکیب فصل جدید است. بعد از خبر جذب محمد کنه بازیکن ساحل عاجی فصل قبل ماهان که گویا هنوز قطعی هم نیست، امیر امینی بازیکن دو فصل قبل صنایع که سال قبل در نفت تهران بازی کرد، بار دیگر به تیم ماهشهری پیوست. مهراد آتشی بازیکن سال گذشته قشم نیز با تیم ماهشهری به توافق رسیده اما شنیده می شود جواد داوری با تیم دوم ماهشهر به توافق نرسید.

محمدرضا درگی بازیکن بلندقامت سابق مهرام نیز برای فصل جدید به صنایع پیوست.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • محمد نجاربهبهانی

    تاریخ : ۱۳ - آبان - ۱۳۹۲

    با تشکر از مسئولان تیم صنایع مخصوصا آقای نظری. لظفا از یونس دست طلایی هم خبری بنویسید.با این بازیکن هم تمدید می شود؟


ارسال دیدگاه