دفعات بازدید: 982

تاریخ انتشار: 1392/08/28 - 15:03

نتایج هفته هشتم لیگ برتر فوتبال خوزستان

هفته هشتم رقابت‌هاي قهرماني ليگ‌برتر باشگاه‌هاي خوزستان با انجام 6 مسابقه پي گيري شد. آخرين بازي اين هفته را امروز تيم‌هاي ميلاد دزفول و سپاهان ايذه در ورزشگاه شهيد مجديان دزفول برگزار مي‌كنند. ايستگاه هشتم، جولانگاه درخشش گلرها بود به نحوي كه در كسب 3امتياز تيم‌هاي برنده گلرها نقش بسزايي داشتند. مهمترين بازي هفته مصاف دو تيم مدعي استقلال رامهرمز و جنوب سوسنگرد بود كه به پيروزي آبي‌ها منجر شد.

*‌ شيبان باوي2………………………………………… آنزان ايذه2
گل‌ها: رستم سلامات و تقي حميدي‌ثابت(شيبان)، حميد خلفري و رشيد عزيزي(آنزان)
رقابت دو تيم پايين جدولي شيبان و آنزان بي‌شك از حساس‌ترين ديدارهاي هفته هشتم بود. هر دو تيم بدون برد در قعر جدول با شرايط سخت دست و پا مي‌زنند و به دنبال روزنه‌اي براي نجات از سقوط مي‌باشند. در اكثر دقايق بازي شيبان و آنزان پا به پاي هم پيش مي‌رفتند و اين موضوع در گلزني هم نمايان شد. بلافاصله پس از آنكه شيبان از حريف پيش افتاد، چند دقيقه بعد تيم ميهمان نتيجه را جبران كرد.
*‌ پرسپوليس‌ويس2…………………………. استقلال شوشتر1
گل‌ها: قاسم بريهي و ميلاد لويمي(پرسپوليس)، سجاد آبتين- پنالتي(استقلال شوشتر)
آبي‌هاي شوشتر كه بازي رواني را از خود ارائه دادند مغلوب اشتباهات فاحش خط دفاعي‌شان شدند. استقلال مي‌توانست حداقل از اين بازي بيرون از خانه يك امتياز بگيرد؛ اما در پايان با يك شكست تلخ بدرقه شد، البته پرسپوليس روي هم بازي قابل قبولي از خود به نمايش گذاشت و بار ديگر با تعويض‌هاي طلايي ابراهيم اشكش 3 امتياز ارزشمند ديگر را به دست آورد. قرمزها در خط مياني بي‌عيب و نقص كار كردند تا نبض بازي را در دست بگيرند.

*‌ استقلال رامهرمز4…………………………جنوب‌سوسنگرد1
گل‌ها: طاهر غبيشاوي(2بار)، علي ديلمي و ميلاد صالحي(استقلال)، محمد فريساد(جنوب)
استقلال كه پس از برد شيرين مقابل شاهين ماهشهر اين بارهم يكي ديگر از تيم‌هاي مدعي (جنوب سوسنگرد) را با شكست سنگيني بدرقه كرد. آبي‌ها در خانه خود از ابتدا صاحب توپ و ميدان بودند و با ارائه ی يك فوتبال تك ضرب و زميني و با پاسكاري زياد تقريبا در كل 90 دقيقه بازي، تسلط كاملي بر بازي داشتند و در نهايت استقلال مزد برتري و فوتبال زيبايش را با 4 گلي كه در 2 نيمه به ثمر رساند گرفت. نتيجه اين بازي نشانگر اين بود كه استقلال براي كسب عنوان قهرماني جام چهاردهم خيز برداشته است.

*‌ پارسيان شوشتر3…………………………… شاهين ماهشهر1
گل‌ها: نعمت محمدزاده، نريمان رمضاني و حسن قنبري(پارسيان)، سعيد هيلك‌نژاد(شاهين)
پارسيان در خط هافبك بسيار خوب و هماهنگ ظاهر و همين هماهنگي بالاي هافبك‌هاي جوان پارسيان باعث شد تا اين تيم شوشتري 3 امتياز اين ديدار را به حساب خودش واريز كند. هافبك‌هاي پارسيان به واسطه هماهنگي خوب و بالاي خود توانستند به خوبي شيرازه خط دفاع شاهين را از هم بپاشند و دروازه اين تيم را باز كنند و جور مهاجمان تيمشان را بكشند و شاهين تنها يك گل خورده خود را جبران كند. پارسيان با اين پيروزي 14 امتيازي شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپوليس‌ويس در رده سوم قرار گرفت.

*‌ نفتون مسجدسليمان2…………………استقلال رامشير صفر
گل‌ها: موسي شهبازي و علي خدامرادي
نفتون با آمادگي بالايي پا به ميدان مسابقه گذاشت و موفق شد 2 گل درون دروازه آبي‌ها جاي دهد. با شروع نيمه دوم استقلال سعي در جبران بازي داشت كه در اين نيمه فقط توانست چند فرصت را روي دروازه نارنجي‌پوشان ترتيب دهد كه دروازه‌بان ميزبان آنها را
دفع كرد. با درخشش دروازه‌بان نفتون، شاگردان عادل بدراني ناكام ماندند تا تيم مسجدسليماني 3 امتياز بازي‌هاي خانگي را به اندوخته‌هاي خود اضافه كند.

*‌ استقلال شوش3……………………………… مقاومت‌هويزه2
گل‌ها: علي منصوري(2بار) رضا كاوندي(استقلال)، مهدي نيسي و عقيل غره‌باوي(مقاومت)
استقلال براي رسيدن به اين پيروزي هيچ چيز كم نداشت، هر چند كه با 3 گل از ميدان خارج شد؛ اما مي‌توانست با گل‌هاي بيشتري هفته هشتم را سپري كند. هر دو تيم با ارائه بازي فيزيكي، سعي داشتند از قدرت بدني بازيكنان خود استفاده كرده تا با دوندگي به خواسته خود دست يابند. درست است كه در مجموع استقلال بهتر از مقاومت بازي كرد و توانست موقعيت‌هاي بيشتري براي خود خلق كند؛ ولي نبايد از بدشانسي تيم هويزه‌اي به راحتي گذشت.
جدول گلزنان

9گل…………………………..اسداله انصاري(پارسيان شوشتر)
8گل……………………….. طاهر غبيشاوي(استقلال رامهرمز)
5گل…………………………….علي منصوري (استقلال شوش)
4گل: هادي پوري، رمضان باقري(استقلال شوشتر)، حسن حزباوي(پرسپوليس ويس)، علي شكري، علي خدامرادي(نفتون مسجدسليمان)، علي نگراوي(جنوب سوسنگرد)، سيدجابر حسيني(استقلال رامهرمز).
3گل: رشيد عزيزي و يحيي رحماني(آنزان ايذه)، مرتضي ميرزايي و قاسم پيرسرانديب(ميلاد دزفول)، قاسم چعب(استقلال شوش)، ستار باقري(سپاهان ايذه)، محمدحميد(استقلال رامشير)، محمد فريساد(جنوب سوسنگرد) و سجاد آبتين(استقلال شوشتر).

ارسال دیدگاه