دفعات بازدید: 732

تاریخ انتشار: 1392/08/29 - 12:32

سرمربي صنايع ماهشهر: به تجربه و مهره‌هاي حريف باختيم

توفیق

سرمربي تيم بسكتبال صنايع پتروشيمي ماهشهر پس از شكست 53 بر 67 تيمش مقابل دانشگاه آزاد در ليگ برتر كشور گفت: جدا از نتيجه، بازي خوبي بود.

 

علي توفيق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) -منطقه خوزستان- اظهار كرد: دانشگاه آزاد تيم پر مهره‌اي است و ما واقعا به تجربه و مهره‌هاي اين تيم باختيم.

 

وي بيان كرد: در اين ديدار تيم ما در كوارتر اول و چهارم پيروز شد. ما در كوارتر سوم و بخشي از كوارتر چهارم به دليل چهار خطا شدن بازيكن خارجي‌مان مجبور شديم كه او را از زمين بيرون بكشانيم كه اين موضوع باعث شد در آن لحظات دانشگاه آزاد اختلاف امتياز خود را با ما مجددا افزايش دهد. درنهايت هم با پنج خطا شدن بازيكن خارجي‌مان در كوارتر چهارم، عملا بازي را از دست داديم.

 

سرمربي تيم بسكتبال صنايع پتروشيمي ماهشهر عنوان كرد: دانشگاه آزاد تيم خوبي است و در تمام پست‌ها بازيكنان باتجربه و خوبي دارد. ضمن اين كه كادر فني خوبي هم دارد و سال‌ها است كه بازيكنان اين تيم در كنار هم بازي مي‌كنند. به هر حال اين تيم تلفيقي از تجربه و عنصر جواني است و بازيكن خارجي‌اي كه از ابتداي فصل جذب كرده‌اند، توانسته است استحكام بيشتري به ساختار اين تيم دهد.

 

وي با بيان اين‌كه در كل از عملكرد تيمم در اين ديدار راضي هستم، گفت: متاسفانه محمدرضا درگي، بازيكن پست پنج‌مان را به دليل آسيب‌ديدگي در اختيار نداشتيم كه فكر مي‌كنم باتوجه به اين‌كه آسيب‌ديدگي‌اش شديد است، او را تا پايان نيم‌فصل در اختيار نداشته باشيم كه اين موضوع باعث شده است، ما در پست مركزي با مشكل مواجه باشيم.

 

توفيق درباره عملكرد بازيكن خارجي‌شان هم كه به تازگي به اين تيم پيوسته است، خاطرنشان‌كرد: “محمد كنه” كه در پست پنج بازي مي‌كند، اگرچه جلسات كمي را با ما تمرين كرده اما عملكرد خوبي داشته است و در كنترل ريباندهاي دفاع و حمله بسيار خوب بوده است.

 

وي به ديدار آينده تيمش برابر ماهان اصفهان اشاره كرد و گفت: پنج‌شنبه (30 آبان‌ماه) در اصفهان با اين تيم بازي مي‌كنيم. تاكنون بازي‌هاي اين تيم را نديده‌ام؛ البته روز گذشته اولين ديدار ماهان در ليگ بود.

 

سرمربي تيم بسكتبال صنايع پتروشيمي ماهشهر افزود: ماهان نسبت به سال گذشته ريزش داشته است و بازيكنانش به تيم‌هاي ديگر منتقل شده‌اند و اكنون تيم جواني دارد. اين تيم ساختار تيمي خوبي دارد و از مديريت خوبي هم بهره مي‌برد.

ارسال دیدگاه