دفعات بازدید: 787

تاریخ انتشار: 1392/09/17 - 2:56

سرمربي عمليات غيرصنعتي ماهشهر: با دست خالي به جنگ تيم‌هاي مسلح مي‌رويم

سرمربي تيم فوتسال عمليات غير صنعتي ماهشهر پس از اولين پيروزي تيمش در ليگ برتر كشور در هفته دوازدهم برابر شهرداري ساوه گفت: حمايت استاندار استان باعت دلگرمي ما شده و باعث شده است كه با دست خالي به جنگ تيم‌هاي مسلح برويم.

 

ايمان عيسي‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) – منطقه خوزستان – اظهار كرد: در اين هفته لطف خداوند نصيب ما و قسمت بر اين شد كه بتوانيم برابر شهرداري ساوه پيروز شويم. ما هفته‌هاي قبل هم اگرچه بازي‌ها را واگذار مي‌كرديم ولي اين موضوع روي بدشانسي بود اما اين هفته توانستيم به برد برسيم.

 

وي بيان كرد: در اين ديدار از اندك فرصت‌ها كه به دست آورديم، نهايت استفاده را برديم و بازي را به سود خود تمام كرديم. براي اين مسابقه ريكاوري و تمرين خوبي داشتيم، ضمن اين‌كه به افكار ابطحي، سرمربي تيم شهرداري ساوه آشنايي داشتيم و مي‌دانستيم به چه شيوه‌اي بازي مي‌كند.

 

سرمربي تيم فوتسال عمليات غيرصنعتي ماهشهر خاطرنشان‌كرد: در اين ديدار آن چه از بازيكنانم مي‌خواستم، بدون استرس، فشار و با تمركز انجام دادند و توانستند نتيجه كامل اين بازي را به دست آورند. بازيكنانم در سخت‌ترين لحظات، اين پيروزي را به دست آوردند، چرا كه تنها چهار دقيقه از بازي گذشته بود كه ما با پنج خطا مواجه شديم اما بازيكنانم با اين استرس و فشار، خودشان را پيدا كردند و در يك بازي سنگين، پيروز شديم.

 

وي ادامه داد: در اين مدت از مسابقات خيلي به ما سخت گذشت ولي خداوند ما را ياري كرد و توانستيم اولين پيروزي را به دست آوريم. اميدوارم اين پيروزي سبب شود تا در ديدار آينده‌مان هم بتوانيم نتيجه بگيريم و از انتهاي جدول جدا شويم.

 

عيسي‌زاده در پاسخ به اين سوال كه فكر مي‌كنيد روند تيم‌تان مي‌تواند بهتر شود؟ گفت: بله، روال تيم ما بهتر خواهد شد. ما بيش از يك ماه است كه علاسوند را به كادر فني تيم اضافه كرده‌ايم كه با آمدن او يك روند بسيار خوب و رو به رشد داشته‌ايم. او از من اختيار تام گرفته است و من به او كمك مي‌كنم تا تمام آن داشته‌هايي را كه دارد، پياده كند. تيم ما با آمدن او بسيار متحول شده است و به اميد خدا اگر اين روند را ادامه دهيم، مطمئنا نتيجه خواهيم گرفت.

 

وي خاطرنشان‌كرد: مديريت باشگاه هم تمام تلاش خود را مي‌كند و دلسوزانه كار مي‌كند. من از مقتدايي، استاندار خوزستان نيز تشكر مي‌كنم. او كارهاي خوب و آينده‌داري را براي ورزش استان انجام مي‌دهد و طي صحبت‌هايي كه با مقتدايي داشتم، قول داده‌ كه ورزش استان رو به بهبود برود و كمك كند تا انشاالله بتوانيم نمايندگان شايسته‌اي در كشور باشيم.

 

سرمربي تيم فوتسال عمليات غيرصنعتي ماهشهر گفت: به هر حال اميدوارم تمام مسوولان همت كنند، چرا كه تيم ما سرمايه استان است، پس هر كس به هر نحوي كه مي‌تواند به ما كمك كند و گوشه‌اي از كار را بگيرد تا تيم را در ليگ حفظ و از سرمايه استان دفاع كنيم.

 

وي درباره ديدار آينده تيمش مقابل زمزم اصفهان عنوان كرد: روز جمعه (22 آذرماه) در اصفهان به مصاف اين تيم مي‌رويم. اين بازي براي ما حكم فينال دارد. سبك تيم ما از دو هفته قبل تغيير كرده است و پله‌پله به جلو آمديم و اكنون هم نشان داديم كه حرف‌هاي بسياري براي گفتن داريم.

ارسال دیدگاه