دفعات بازدید: 1,833

تاریخ انتشار: 1392/09/29 - 17:04

پیروزی ارزشمند دارایی در خرمشهر

هفته نهم ليگ دسته اول خوزستان؛
فرار دارايي در روز توقف جنوب

گروه ورزشي: هفته نهم رقابت‌هاي فوتبال ليگ دسته اول باشگاه‌هاي خوزستان شش ديدار در شهرهاي مختلف برگزار شد. در گروه الف، جنوب باغملك با تساوي خانگي با تيم پايين جدولي شاهين انديمشك صدرنشين باقي ماند در حساس‌ترين ديدار استقلال مسجدسليمان با يك گل از سد همنامش از شهر ويس گذشت تا جدي‌ترين تعقيب‌كننده جنوب باشد، البته استقلال مسجدسليمان در شرايطي با تفاضل گل كمتر جنوب را تعقيب مي‌كند كه يك بازي معوقه در كارنامه دارد. مهمترين اتفاق هفته شكست خانگي ماهان سوسنگرد برابر تيم قعرنشين كارگرخرمشهر بود. در اين مسابقه ميزبان اسير بازي تدافعي مهمان شد و در حضور بيش از 200 تماشاگر سوسنگردي نتيجه را واگذار كرد. پيروزي استقلال حميديه هم برابر شهبازشادگان تيم پيروز را براي صعود به مرحله بعدي اميدوار ساخت. دارايي ماهشهر هم با شكست دادن ميزبانش (قدس خرمشهر) صدرنشيني‌اش را تداوم بخشيد. گزارش بازي‌ها را به اتفاق مي‌خوانيم.
*‌ مهرگان رامهرمز4……………………………… شهباز اهواز 2
گل‌ها: احمد مصيري(2بار)، عادل بهبودي و محمد جواد كمايي(مهرگان)، ميلاد زهيري(2بار) (شهباز)
مهرگان به آنچه كه مي‌خواست در مقابل مهمان اهوازي ته جدولي‌اش رسيد. اين تيم رامهرمزي 4 گل زد و چندين موقعيت گل خوب را هم از دست داد. ميزبان اين بازي را هجومي آغاز كردند و تيم برتر ميدان بودند؛ اما رفته‌رفته شهباز به خودش آمد و حتي بازي را به تساوي كشاند؛ اما باز هم مهرگان با ميدان‌داري هافبك‌هايش به 2 گل ديگر رسيد تا با حفظ اين پيروزي و واريزكردن 3 امتياز ارزشمند آن به جمع مدعيان نزديك‌تر شده و زنگ خطر را براي ساير تيم‌ها به صدا درآورد.
*‌ جنوب باغملك صفر………………..شاهين‌انديمشك صفر
جنوب با توجه به موقعيت بهتري كه نسبت به شاهين داشت و فاصله زياد دو تيم در جدول با انديشه پيروزي در ورزشگاه خانگي‌اش به ميدان آمده بودند اما تيم زنگنه نتوانست نمايشي برتر از ميهمان خود ارائه دهد و دو تيم عملكردي برابر داشتند. به نحوي كه توپ روي دروازه هر دو تيم بود و اين دروازه‌بانان بودند كه ستاره تيمشان بودند. به هر حال شاهين خوب بازي كرد و يك امتياز به دست آورد.
*‌ استقلال مسجدسليمان 1………………. استقلال‌ويس صفر
گل: پدرام بهداروند
در مجموع اين بازي طراوت و هيجان لازم را نداشت. دو تيم بيشتر در ميانه ميدان كار را دنبال مي‌كردند و حاضر نبودند بي‌محابا روي دروازه حريف حمله كنند. جدال دو تيم در وسط ميدان ادامه داشت تا اينكه پدرام بهداروند با استفاده از غفلت مدافعان آبي‌ويس گلزني كرد. پس از اين گل مسجدسليماني‌ها سعي در كنترل بازي داشتند كه به مقصودشان هم رسيدند.
* استقلال حميديه 1………………………. شهباز شادگان صفر
گل: احمد عبيداوي
استقلال با كسب 3 امتياز با ارزش در يك روز سرد بهاري خود را به جمع مدعيان رساند. تيم ميزبان خيلي زود و در دقيقه 15 به آنچه كه مي‌خواست دست يافت. بازيكنان شهباز در اين ميدان با ارائه يك بازي ضعيف و بي‌انگيزه به هيچ وجه نتوانستند انتظارات را برآورده كنند.
*‌ ماهان سوسنگرد صفر……………………..كارگرخرمشهر 2
گل‌ها: مختار جليليان و هادي بچاري
كارگر براي فرار از قعر جدول محكوم به شكست دادن تيم‌ ماهان سوسنگرد بود كه اين مهم را در خانه حريف انجام داد. كارگر با اين پيروزي 7 امتيازي شد.
*‌ قدس خرمشهر 1…………………………… دارايي ماهشهر 3
گل‌ها: جابر جابري(قدس)، عباس آلبوغبيش، اميد عسكراوي و سيدحكيم عدل‌هاشمي(دارايي)
صدرنشين گروه ب دسته اول با يك بازي برتر و هجومي توانست 3 امتياز شيرين خارج از خانه را كسب كند و جايگاه خود را در جدول حفظ نمايد.
اين تيم پس از اينكه گل اول و دوم مسابقه را به ثمر رساند كمي عقب كشيد و همين مساله باعث شد بازيكنان حريف جرات حمله كردن به سمت دروازه اين تيم را پيدا كنند، البته قدس يكي از گل‌ها را جبران كرد و در دقايق پاياني نيز دارايي گل سوم را به ثمر رساند.
*‌ ساحل سوسنگرد صفر……………… هجرت‌سوسنگرد1
گل: صادق يلالي
از بازي‌هاي حساس گروه ب، هجرت با برتري مقابل ساحل توانست دربي سوسنگرد را از آن خود كند.
اين تيم هم اكنون با 14 امتياز در تعقيب صدرنشين قرار دارد. از سوي ديگرساحل سوسنگرد نيز با اين شكست خانگي همچنان با يك پيروزي و دو تساوي و پنج شكست و
6 امتياز در آخرين رده جدول دست و پا مي‌زند.
برنامه هفته دهم
30/9/92 ساعت 14؛ گروه الف: استقلال ويس- پرسپوليس مسجدسليمان، شهباز اهواز- جنوب باغملك، شاهين انديمشك- استقلال مسجدسليمان
گروه ب: دارايي ماهشهر- كارگرخرمشهر، هجرت سوسنگرد- استقلال حميديه، شهباز شادگان- قدس خرمشهر، 1/10/92 ساعت 14؛ ساحل سوسنگرد- ماهان سوسنگرد

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 3

کل نظرات :3

  • فوتبال دوست

    تاریخ : ۲۹ - آذر - ۱۳۹۲

    با سلام تبریک به تیم دارایی باید به این بازیکنان با غیرت وزحمت کش افتخار کرد واقعا خسته نباشید برد شیرینی بود امیدوارم همین جور ادامه داشته باشد


  • بازیکن دارایی

    تاریخ : ۱ - دی - ۱۳۹۲

    انشالله با همت بچه هامون امسال به سوپر لیگ میریم


  • علی

    تاریخ : ۲۰ - بهمن - ۱۳۹۲

    ای کاش ماهان بازیشو می برد الان سوپرلیگ بود


ارسال دیدگاه