دفعات بازدید: 1,935

تاریخ انتشار: 1392/09/30 - 19:00

كياني‌زاده خواستار شد؛ برنامه‌ريزي رييس هيات كشتي خوزستان در رشته آزاد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از رییس جدید هیات کشتی استان خواست در جهت پيشرفت رشته آزاد مانند فرنگي، برنامه هايي را در دستور كار خود قرار دهد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ فرامرز کیانی‌زاده، در مجمع انتخاب رییس هیات کشتی استان که امروز، 30 آذرماه در اداره‌كل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم این انتصاب باعث شود که به کشتی خوزستان توجه بیشتر و بهتري شود. به مرعشیان، رییس جدید هيات تبریک می‌گویم؛ او فردی تحصیلکرده، جوان و پرانرژی است که امیدوارم با برنامه‌ریزی و همکاری دوستان بتواند باعث پیشرفت بیشتر کشتی استان شود.

 

وی ادامه داد: در این جا از زحمات گرشاسبی (مدیرکل سابق اداره‌کل ورزش و جوانان استان) که خود او هم کشتی‌گیر بود، تشکر می‌کنم. همچنین از حاجتی، سرپرست هیات کشتی استان که 18 ماه در این پست بود و واقعا برای کشتی استان کم نگذاشت، هم قدردانی می‌کنم. او در مدت سرپرستی خود باعث شد که این رشته یک گام به جلو بردارد. از زحمات ممتازان، رییس قبلی هیات کشتی استان هم تشکر می‌کنم؛ او سال ها برای کشتي استان زحمت کشید و جزو یکی از بهترین مدیران ورزش استان بود که كارهای پایه‌ای بسیار خوبی انجام داد.

 

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان خاطر نشان کرد: از اعضای مجمع می‌خواهم به صورتی کار کنند که همیشه با هیات تعامل داشته باشند و کشتی را رها نکنند. رییس جدید هیات هم باید حداقل سالی یک بار مجمع استانی هیات را برگزار کند و با شهرستان‌ها در ارتباط باشد.

 

وی خطاب به رييس جديد هيات كشتي استان بیان کرد: کشتی فرنگی استان جزو قطب های کشتی دنیا است و خواهش من این است که برای کشتی آزاد استان هم برنامه‌ریزی داشته باشید تا از این به بعد بتوانیم مدال‌هایي در این بخش به دست آوریم. ضمن این که به صورتی برنامه‌ریزی شود که جايگاه کشتی فرنگی‌مان حفظ شود و حتی رشد هم داشته باشد.

 

کیانی‌زاده گفت: باتوجه به سابقه و پیشینه‌ کشتی خوزستان، پیشکسوتان بسیاری در این جا هستند که انتظار می‌رود در تمام کارها از نظرات آن ها استفاده شود. همچنین انتظار دارم به جز توجه به کشتی مناطق محروم، برای کشتی اهواز هم برنامه‌ریزی شود؛ چرا که در اين جا امکانات کاملا فراهم است ولی در اهواز خیلی مدال‌آور نداریم که به نظر می‌رسد یک جای کار می‌لنگد، از مرعشیان می‌خواهم این موضوع را بررسی کند و به صورتی برنامه‌ریزی شود که از امکانات به نحو احسن استفاده شود تا مدال‌های بیشتری از اهوازی‌ها ببينيم.

ارسال دیدگاه