دفعات بازدید: 948

تاریخ انتشار: 1392/10/15 - 13:07

استاندار خبرداد: راه‌اندازي شوراي سياستگذاري ورزش خوزستان

مقتدایی استاندار

استاندار خوزستان از تشكيل شوراي سياستگذاري ورزش استان خبرداد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) – منطقه خوزستان – عبدالحسن مقتدايي در مراسم توديع و معارفه مديركل ورزش و جوانان استان كه روز گذشته، 14 دي‌ماه در تالار مهتاب اهواز برگزار شد، اظهاركرد: قطعا مسووليت هر كسي در كاري كه تخصص اوست، بيشتر است و من هم بدون شك با احساس مسووليت در چند بخش، هدف‌گذاري كرده‌ام.

 

وي بيان‌كرد: نوع سرمايه‌گذاري، هزينه و وقتي كه گذاشته مي‌شود، جزو برنامه‌هاي كاري من است، ضمن اين‌كه بايد به جامعه آموزش و پرورش كه يك جامعه عظيم است و همچنين جامعه جوان خوزستان توجه كرد.

 

مقتدايي با بيان اين‌كه همه چيز پول نيست، افزود: پشتوانه جامعه ورزشي ما جامعه دانش‌آموزي‌مان است و اگر بخش تربيت‌بدني آموزش‌وپرورش فعال باشد، بدون شك نيروهاي قابلي از آن خارج خواهند شد و پشتوانه ورزش مي‌شوند. در گذشته ما با حداقل امكانات به سراغ مسايل ورزشي مي‌رفتيم و به نظرم همه چيز امكانات نيست و علاقه و انگيزه هم اهميت دارد.

 

استاندار خوزستان خاطرنشان‌كرد: اگر مي‌خواهيم موفق باشيم بايد در كنار جنبه نرم‌افزاري به جنبه سخت‌افزاري كه همان مسايل عمراني است هم توجه كنيم و اگر در برنامه‌ريزي‌هايي كه داريم، اين جنبه را در نظر نگيريم، بدون شك موفق نخواهيم بود.

 

وي با بيان اين‌كه من از اختيارات خودم استفاده مي‌كنم و به جاي اتاق فكر ورزش، شوراي سياستگذاري ورزش استان را راه‌اندازي مي‌كنم، عنوان‌كرد: با راه‌اندازي اين شورا كارهايي كه در گذشته انجام شده است را ادامه مي‌دهيم.

 

وي در ادامه بيان‌كرد: به هر حال اكنون با مسووليتي كه گرشاسبي در وزارت ورزش و جوانان گرفته‌ است، در استان محور است و بدون شك يار و مددكار استان هم خواهد بود. خوشبختانه ما بدون دردسر به اين جمع‌بندي رسيديم كه كياني‌زاده، مديركل ورزش و جوانان استان شود و باتوجه به تجربه‌اي كه در كنار كياني‌زاده داشتم، مي‌دانم او در كنار ورزشي بودنش، اهل برنامه و فردي نكته‌بين است.

 

استاندار خوزستان ادامه‌داد: اميدوارم با كمك جامعه ورزش استان و با تاكيد بر انجام مسابقات استاني، به ورزش استان رونق داده شود و استعدادها نيز شناسايي شوند. توصيه من به كياني‌زاده اين است كه با آموزش و پرورش نشست و مشاركت داشته باشد تا استعدادها شناسايي شده و امكانات هر دو سازمان با هم‌افزايي، اثربخش‌تر شود و موفقيت هم بيشتر شود.

 

وي در پايان خطاب به اميررضا خادم (معاون حقوقي، پارلماني و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان) با بيان اين‌كه اميدوارم وحدت و انسجام ما را در ورزش خوزستان به وزير ورزش انتقال دهيد، گفت: اميدوارم ما با كمك يكديگر و پيگيري نمايندگان و شهرداران، ورزش استان را پيش ببريم.

ارسال دیدگاه