دفعات بازدید: 3,082

تاریخ انتشار: 1392/10/24 - 1:51

هوشنگ مرمزی زاده سرپرست نمونه بسکتبال کشور شد

مرمزی زاده سرپرست بسکتبال پتروشیمی

اولین همایش ملی تجلیل از مدیران برتر سال ورزش ایران در حضور بزرگان ورزش کشور برگزارگردید.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر، در این همایش ملی به یادماندنی برگزیدگان پس از ۳ هزار نظر سنجی از خبرگان ورزش ورسانه توسط شورای مرکزی سازمان قهرمانان انتخاب شدند.

افتخاری ارزشمند برای ورزش استان خوزستان ، شهرستان بندر ماهشهر و پتروشیمی بندرامام

در همایش تجلیل از بزرگان ورزش کشور هوشنگ مرمزی زاده رئیس زحمتکش و فعال امور ورزش و سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام به عنوان سرپرست نمونه سوپر لیگ بسکتبال کشور انتخاب گردید.

از نکات قابل توجه در این انتخاب شایسته میتوان به این نکته اشاره نمود که این انتخاب در حالی انجام گردید که تنها سه سرپرست از کل رشته های ورزشی انتخاب گردید که نام هوشنگ مرمزی زاده به عنوان سرپرست نمونه بسکتبال کشور در این فهرست قرار گرفت که این امر مطمئناً باعث خوشحالی خانواده ورزش استان خوزستان بالخص شهرستان بندر ماهشهر خواهد شد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :4

  • احمدرضا عبادی پور

    تاریخ : ۲۴ - دی - ۱۳۹۲

    با عرض سلام و خدا قوت
    تبریک عرض میکنم خدمت جناب آقای مرمزی زاده مدیر با اخلاق و توانمند ورزش ماهشهر که با شایستگی به این عتوان ارزشمند دست یافنتد.
    آرزوی موفقیت روز افزون میکنم برای جناب آقای مرمزی زاده و مردم عزیز و ورزش دوست ماهشهر


  • امین کاظمی نژاد

    تاریخ : ۲۴ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای مرمزی زاده عزیز
    بی شک شما یکی از بهترین سرپرستان و مدیران نمونه ورزش ایران هستید و اخلاق و بزرگ منشی و زحمات شما در عرصه ورزش باعث خوشحالی ما و تمام ورزشکاران ماهشهر و استان خوزستان بوده و خواهد بود . ضمن تبریکات صمیمانه به شما ، تبریک ویژه دارم به کسانی که این انتخاب شایسته را انجام دادند . با آرزوی موفقیت و سلامتی روز افزون برای شما و خانواده محترم .


  • سعید قنواتیان

    تاریخ : ۲۴ - دی - ۱۳۹۲

    بدین وسیله کسب عنوان سرپرست نمونه بسکتبال کشور در اولین همایش ملی تجلیل از مدیران برتر سال ورزش کشور توسط آقای هوشنگ مرمزی زاده را به ایشان و جامعه بسکتبال شهرستان بندرماهشهر را صمیمانه تبریک عرض مینمایم ….


  • راهی

    تاریخ : ۲۸ - دی - ۱۳۹۲

    کسب عنوان سرپرست نمونه بسکتبال کشور را به شما و جامعه بسکتبال صمیمانه تبریک عرض مینمایم و آرزوی موفقیت و سلامتی روز افزون برای شما و خانواده محترمتان را دارم.


ارسال دیدگاه