دفعات بازدید: 828

تاریخ انتشار: 1392/11/07 - 1:02

سرمربی تیم دسته یک پتروشیمی بندر امام: تا پایان فصل حداقل 10 بازیکن لیگ برتری به خوزستان معرفی می‌کنیم

محمدی منش

سرمربی تیم دسته یک بسکتبال پتروشیمی بندر امام گفت: قول می‌دهم در بازی‌های آینده علاوه بر اینکه وضعیتمان در جدول بهتر شود، حداقل 10 بازیکن را در سطح سوپرلیگ به استان خوزستان معرفی کنیم.

رضا محمدی‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر در ارتباط با پیروزی تیمش در برابر مانیزان کرمانشاه، اظهار داشت: همانگونه که در مصاحبه‌های قبلی نیز گفته بودم تیم ما تنها تیمی است که فقط از یک سهمیه بازیکن بزرگسال استفاده می‌کند. 
وی تصریح کرد: مابقی بازیکنان تیم ما زیر 20 سال بوده و بسیار خوشحالم از این که 80 درصد بازیکنان ما بومی هستند. 
سرمربی تیم دسته یک بسکتبال پتروشیمی بندر امام با بیان اینکه سازندگی مقداری صبر و تحمل نیاز دارد، اذعان داشت: قول می‌دهم در بازی‌های آینده علاوه بر اینکه وضعیتمان در جدول بهتر شود، حداقل 10 بازیکن را در سطح سوپرلیگ به استان خوزستان معرفی کنیم. 
محمدی‌منش یادآور شد: در دور رفت اغلب بازی‌های تیم ما بیرون از خانه بود و از آنجایی که تیم جوان و بی‌تجربه‌ای بودیم، این مسابقات بسیار سخت بود. 
وی خاطرنشان کرد: اما در هفته‌های آینده حدود شش بازی داخل خانه داریم که بدون تردید در آن بازی‌ها نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست و نتایج خوبی خواهیم گرفت. 
تیم پتروشیمی بندر امام عصر جمعه در هفته چهاردهم لیگ دسته یک بسکتبال کشور در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر میزبان تیم مانیزان کرمانشاه بود، که در پایان این تیم را با نتیجه 58 بر 53 شکست داد. 
شاگردان محمدی‌منش با پنج برد و 19 امتیاز در مکان هشتم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارند. 
تیم پتروشیمی بندر امام در ادامه این رقابت‌ها جمعه یازدهم بهمن ماه میزبان تیم کوشای البرز خواهند بود. 

ارسال دیدگاه