دفعات بازدید: 997

تاریخ انتشار: 1392/11/17 - 10:47

كياني‌زاده خواستار شد: تشكيل كميته اقتصادي و بازاريابي در ورزش خوزستان

فرامرز کیانی زاده

مديركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اگر كميته اقتصادي و بازاريابي راه‌اندازي شود، هيات‌هاي ورزشي به استقلال مالي خواهند رسيد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) -منطقه خوزستان- فرامرز كياني‌زاده در اولين شوراي ورزش استان كه امروز ( 15 بهمن‌ماه) در استانداري برگزار شد، اظهار كرد: اتاق فكر ورزش استان در يكي، دو سال اولي كه راه‌اندازي شد، نتايج خوبي به دست آورد و طرح‌هاي خوبي هم در زمان استاندار سابق مطرح شد كه البته عملي نشدند.

 

وي عنوان ‌كرد: هدف ما، يك هدف كلان است و قصدمان انجام هماهنگي، نظارت و پشتيباني بر ورزش استان است و براي اين شورا آيين‌نامه‌اي داريم كه برخي از اعضاي آن هم همان اعضاي اتاق فكر ورزش هستند.

 

مديركل ورزش و جوانان خوزستان بيان‌ كرد: در شوراي ورزش استان علاوه بر اعضاي قبلي اتاق فكر ورزش خوزستان، افرادي را كه صاحب فكر و ايده هستند نيز اضافه كرده‌ايم كه اين تركيب بسيار خوبي است و انشاالله كه نتايج خوبي را هم در بر داشته باشد.

 

وي با اشاره به راه‌اندازي شوراي شهرستاني گفت: اين شورا در شهرستان‌ها با همكاري فرمانداران و روساي ادارات ورزش و جوانان شهرستاني تشكيل مي‌شود. هدف كلان ما سياست گذاري، برنامه‌ريزي، نظارت و پشتيباني در ورزش است.

 

كياني‌زاده اظهار كرد: اين جلسه هم يك جلسه هم‌انديشي در راستاي بهتر واقع شدن شورا است. پيشنهاد مي‌شود در كنار كميته‌هايي از جمله تربيت‌بدني، ورزش همگاني و قهرماني و حرفه‌اي، كميته اقتصادي و بازاريابي هم تشكيل شود، چرا كه اگر اين كميته در كنار هيات‌ها به فعاليت بپردازد، هيات‌هاي ورزشي به استقلال مالي خواهند رسيد.

ارسال دیدگاه