دفعات بازدید: 911

تاریخ انتشار: 1393/01/10 - 12:08

ورزش خوزستان در سالی که گذشت/ رییس هیات کاراته: بي‌پولي گريبان‌گيرمان شده بود

رییس هیات کاراته خوزستان گفت: سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتیم اما این عملکرد می‌توانست بهتر هم باشد.

 

ناهید سرکوهکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتیم اما این عملکرد می‌توانست بهتر هم باشد. باتوجه به مشکل بی‌پولی که گریبان‌گیر تمام هیات‌ها هم شده بود، ما نتوانستیم اردوهای تدارکاتی‌ای در خور کاراته‌كا‌های استان برپا کنیم.

 

وی بیان کرد: به هر حال با این وجود توانستیم در بخش آقایان رده سنی بزرگسالان در کشور صاحب سه مدال تیمی و یک نشان برنز انفرادی شویم. در بخش جوانان و امید هم کاراته‌کاهای استان توانستند به فینال برسند اما متاسفانه در اين مرحله شکست خوردند كه به نظرم اگر مي‌توانستيم برای آن‌ها اردو برگزار کنیم، عملکردشان بهتر هم می‌شد. در کل بازیکنان‌مان خوب ظاهر شدند اما از عملکرد رده سنی نوجوانان‌مان رضایت نداشتیم و به نظرم نیاز به کار بیشتری در این بخش است.

 

رییس هیات کاراته خوزستان درباره عملکرد بخش بانوان هم گفت: در این بخش نيز خوب بودیم و کاراته‌کاهای استان خوب ظاهر شدند. البته در این بخش هم به دلیل کمبود بودجه نتوانستيم اردویی برگزار کنیم ولی با این وجود توانستیم عنوان سومي تیمی مسابقات کشوری را در بخش کنترلی به دست آوریم. در بخش غیرکنترلی هم دو مدال طلا، سه نقره و چهار برنز را کسب کردیم.

 

وی با بیان این‌که اگر بودجه در اختیار داشتیم می‌توانستیم برنامه‌هایمان را به صورت کامل انجام دهیم، گفت: ما برای اعزام کاراته‌كاهای استان به مسابقات، با بی‌پولی مواجه بودیم ولی سعی کرديم به هر صورتی که شد، این اعزام‌ها را انجام دهیم.

 

سرکوهکی در ادامه عنوان کرد: سه، چهار سالی است که مشکل مالی گریبان ما را گرفته است كه اگر این مشکل حل شود، ما حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم.

 

وی در پايان درخصوص برنامه‌هاي هيات در سال جديد گفت: سعی می‌کنیم امسال میزبانی‌هایی را در استان داشته باشیم. امسال همچنين قصد داریم در بخش آموزش هم کار کنیم. امیدوارم مشکل بی‌پولی ما حل شود تا بتوانیم در بخش فنی بیشتر کار کنیم، باتوجه به شناختی که از کاراته‌كاهای استان دارم، به نظرم اگر با آن‌ها بیشتر کار شود، می‌توانند خیلی بهتر عمل کنند.

ارسال دیدگاه