دفعات بازدید: 1,578

تاریخ انتشار: 1393/01/10 - 13:05

مسابقات پینگ پنگ یادواره شهداء صنایع پتروشیمی ماهشهر به پایان رسید

پتروشیمی بندرامام

مسابقات پینگ پنگ یادواره شهداء صنایع پتروشیمی ماهشهر که بصورت لیگ برگزار گردید با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر مسابقات یادواره صنایع پتروشیمی ماهشهر با شرکت 7 تیم بصورت لیگ رفت و برگشت انجام گردید که در نهایت تیم پتروشیمی بندرامام توانست عنوان قهرمانی ایندوره از مسابقات را کسب نماید.

بر سر عناوین دوم تا چهارم رقابت خوبی انجام شد و تیم ها تا آخرین ثانیه ها پا پس نگذاشتند اما تیم پتروشیمی تندگویان موفق شد در بازی آخر در حالی که بازیکن این تیم دو بر یک در گیم ها و 10 بر 5 در پهن ها عقب بود بازی را بسود خود خاتمه دهد تا عنوان نایب قهرمانی را کسب نماید.

تیم پتروشیمی بوعلی سینا که به عنوان تیم پدیده این مسابقات معرفی شد عنوان سومی را کسب کرد و تیم پتروشیمی مارون علیرغم شایستگی عنوان چهارمی ایندوره از مسابقات را کسب کردند.

هیئت پینگ پنگ ماهشهر برگزار کننده ایندوره از مسابقات بود .

پرویز نوذری

پرویز نوذری رئیس هیات پینگ پنگ ماهشهر ضمن تشکر و قدردانی از متولی برگزاری این مسابقات عملیات غیر صنعتی که در راس آن اصغر نظری حضور دارد افزود : مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و از همه مهمتر اینکه چهره های جدیدی توانستند خودی نشان دهند و با کسب پیروزی های با ارزش در مقام تیمی خود تاثیر گزار باشند .

پتروشیمی بوعلی

پتروشیمی تندگویان

یادواره شهداء صنایع پتروشیمی ماهشهر

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :4

  • پیمان حسنی

    تاریخ : ۱۰ - فروردین - ۱۳۹۳

    خسته نباشید


  • رضا

    تاریخ : ۱۸ - اردیبهشت - ۱۳۹۳

    سلام…از برگزار کنندگان مسابقهبایست تشکر کرد که با داشتن حداقل امکانات این مسابقات را در این سطح و با این کیفیت برگزار می کنند.امید است در سالهای آتی با برنامه ریزی بهتر در زمان برگزاری مسابقات بتوان از حضور تعداد تیمهای بیشتر در این گونه مسابقات دعوت به عمل آورد..


  • شهرام

    تاریخ : ۱۸ - اردیبهشت - ۱۳۹۳

    باسلام وخسته نباشي به تمامي بازيكنان وكادرفني تيم خوب ويك دست دارائي ماهشهر قهرماني وصعودبه ليگ برتراستان راتبريك ميگم بااين قهرماني درليگ يك استان روح مرحوم استاد رحيم عساكره راشادوخوشنودنموديد


  • شهرام

    تاریخ : ۱۹ - اردیبهشت - ۱۳۹۳

    قهرماني مقتدارنه تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام شهرشتان بندرماهشهررابه تمامي بازيكنان كادرفني مديران اين تيم وجامعه ورزش ماهشهرراتبريك وتهنيت ميگم


ارسال دیدگاه