دفعات بازدید: 813

تاریخ انتشار: 1393/01/22 - 3:44

زندی، برنده رقابت ثانیه های آخر کاپیتانهای اصفهانی/ ارسلان کاظمی موثرترین بازیکن روز

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیمهای مهرام، دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندرامام صعود خود را به جمع چهار تیم نهایی سوپرلیگ قطعی کردند اما تیمهای فولاد ماهان و ذوب آهن اصفهان با رقابتی که بار دیگر به ثانیه های آخر کشید، تعیین چهارمین جایگاه نیمه نهایی را به روز دوشنبه 25 فروردین موکول کردند.

سعید داورپناه برترین بازیکن دیدار مهرام و هفت الماس

تیم مهرام تهران با برد 73 بر 46 در قزوین به مرحله نیمه نهایی رسید. سعید داورپناه با 20 امتیاز و 9 ریباند بهترین بازیکن آماری این دیدار بود و وحید اسلامی تنها بازیکن هفت الماس با آمار دو رقمی بود که 14 امتیاز برای تیمش به دست آورد.

اوشین ساهاکیان هم 13 امتیاز و 5 ریباند برای مهرام داشت.

پایان کار صنایع پتروشیمی  بعد از هفت الماس

تیم پتروشیمی بندرامام در زمین خود با اختلاف امتیاز بالاتری نسبت به دیدار اول مقابل صنایع برنده شد. پتروشیمی که باز هم موفق به استفاده از بازیکنان خارجی خود نشد با نتیجه 104 بر 65 برنده شد.

ارسلان کاظمی با 12 امتیاز و 18 ریباند موثرترین بازیکن و بهترین ریباندر سه دیدار امشب بود و مهدی کامرانی با 21 امتیاز، 8 پاس گل و 6 توپربایی در هر سه شاخص آماری مزبور، بهترین آمار را داشت.

ثانیه های آخر تعیین کننده در دیدار اصفهان

تیم ذوب آهن اصفهان برخلاف دیدار اول با فولاد ماهان شروع خوبی در بازی داشت و نیمه اول را با نتیجه 42 بر 24 تمام کرد اما فولاد ماهان تا دقیقه آخر، نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

در حالی که ذوب آهن با دو امتیاز تا 4 ثانیه آخر پیش بود، جواد داوری کاپیتان ماهان با دریافت دو پنالتی، هر دو پرتاب خود را به گل تبدیل کرد و بازی با نتیجه 63 – 63 مساوی شد. ایمان زندی بعد از یک وقت استراحت با دو امتیاز بار دیگر برتری را با نتیجه 65 بر 63 به ذوب آهن داد و با از دست رفتن پرتاب سلمانی، ذوب آهن برنده مسابقه شد.

جابر روزبهانی سنتر مصدوم ماهان با وجود مصدومیت، 15 دقیقه برای تیمش بازی کرد.

جواد داوری با 17امتیاز، محمد امجد با 16 امتیاز و محمدرضا اکبری با 12 امتیاز و 6 ریباند بهترین بازیکنان ماهان در این دیدار بودند و ایمان زندی با 20 امتیاز و 5 ریباند بهترین بازیکن آماری ذوب آهن بود. اسلاوکو ورانز 14 امتیاز و 11 ریباند و رضا لطفی با 14 امتیاز و 7 ریباند برای ذوب آهن داشتند.

دیدار سوم ذوب آهن و ماهان روز دوشنبه هفته آینده برگزار و مرحله نیمه نهایی از آخرین روز فروردین آغاز می شود.

ارسال دیدگاه