دفعات بازدید: 197

تاریخ انتشار: 1390/03/27 - 15:31

پیشکسوتان ماهشهر مورد تجلیل قرار گرفتند

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم ماهشهر در مجلس صبح پنجشنبه در این مراسم گفت: تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان و استادان ورزش این شهرستان کار بسیار پسندیده ای بود که به همت فرمانداری شهرستان برگزار شد.

خلیل حیات مقدم ادامه داد: نسل امروز این منطقه به شما نیاز دارد، شما باید الگو و مربیان نسل جوان باشید و وارثان راه خودتان را با دست خودتان تربیت کنید و تقدیم جامعه کنید.

وی اضافه کرد: در مورد تیم شهرداری ماهشهر من از همان ابتدا مخالف خرید امتیاز بودم و به نظر من هر تیمی که بخواهد پیشرفت کند باید از وجود مردم آن منطقه باشد تا نتیجه مناسب بگیرد.

حیات مقدم افزود: پیشکسوتان باید از خانه ها بیرون بیایند و در جامعه فعال شوند و ما هم از آنها پشتیبانی می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمینعبدالحسین غبیشاوی, امام جمعه ماهشهر ضمن تبریک فرارسیدن ولادت امام علی (ع)، گفت: این مراسم، مراسم بسیار با شکوه و پر باری است و جای اینگونه مراسم در جامعه ما خالی است.

غبیشاوی ادامه داد: جامعه ورزش ما امروزه دچار آسیب شده و در بسیاری از موارد از هدف ورزش فاصله گرفته است.

وی افزود: جوانترها میتوانند با حضور در این نوع محافل، نکات اخلاقی و پهلوانی را از پیشکسوتان بیاموزند و تاثیرات مثبت آن را هم در رفتار خود هم در پیشرفت ورزشی خود ببینند.

امام جمعه ماهشهر گفت: حوادثی که در برخی مسابقات فوتبال در داخل کشور رخ می دهد زنگ خطری است که ما بفهمیم از روح ورزش و ورزش کاری دور شده ایم و بیشتر به حواشی می پردازیم.

رئیس کانون پیشکسوتان استان خوزستان گفت: این که در زمانی که این پیشکسوتان در بین ما حضور دارند، از آنها تجلیل می شود یک حرکت ارزشی و پسندیده است.

حمید سالمی ادامه داد: مشکلاتی که ورزش خوزستان با آن دست و پنجه نرم می کند عدم اعتماد به مربیان و ورزشکاران بومی است و این مشکل از زمانی به وجود آمد که مدیران غیر ورزشی وارد ورزش شدند.

وی افزود: در حال حاضر بسیاری از مربیان ما سطح مربیگری درجه یک، دو، سه و مدارک بین المللی دارند اما مدیران باشگاه ها به دلیل غیر ورزشی بودن، به مربیان بومی اعتماد ندارند.

در پایان این مراسم توسط مسئولان شهر از پیشکسوتان با لوح تقدیری، قدردانی  و تجلیل به عمل آمد
ارسال دیدگاه