دفعات بازدید: 1,246

تاریخ انتشار: 1393/02/02 - 3:02

پيمان حسني: افزوده شدن مرحله پلي‌آف به ليگ برتر كشور اقدام خوبي است

پیمان حسنی بندرامام

سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی بندر امام، اضافه شدن مرحله پلي‌آف را به ليگ برتر كشور اقدام خوبي مي‌داند.

 

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر پیمان حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- درباره آمادگی تیمش پیش از شرکت در مسابقات پلی‌آف لیگ برتر کشور، اظهارکرد: 20 اردیبهشت‌ماه در دیدار رفت مرحله پلی‌آف به مصاف عسلویه مي‌رويم. 25 همین‌ماه نيز دیدار برگشت‌مان برگزار خواهد شد و برنده این مرحله به فینال راه پیدا می‌کند.

 

وی بیان‌کرد: ما در مرحله مقدماتی برابر عسلویه به یک تساوی و یک پیروزی دست پیدا کردیم و به نظرم اگر همين روند را در مرحله پلی‌آف هم دنبال کنیم، می‌توانیم به فینال مسابقات برسیم.

 

سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی بندرامام گفت: برای آمادگی تیم جهت شرکت در مرحله پلی‌آف از روز جمعه، اردوی تیم‌مان آغاز شده است که این اردو تا پایان هفته ادامه دارد. پس از اين اردو نيز دهم تا هفدهم اردیبهشت‌ماه برای برپایي اردوی دیگر و برگزاري بازی‌های تدارکاتی به رشت می‌رویم و از آن‌جا راهی عسلویه می‌شویم.

 

وی عنوان‌كرد: باتوجه به اين‌كه ما در مرحله مقدماتي از نظر گيم‌شماري توانستيم تیم‌های دانشگاه آزاد و عسلویه را شكست دهيم، امیدوار هستم که بتوانیم از مرحله پلی‌آف به فینال برسيم. تیم ما در مرحله مقدماتی لیگ برتر، نسبت به سایر تیم‌ها بهتر بود.

 

حسنی در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‌که اولین سالی است که مرحله پلی‌آف به مسابقات لیگ برتر افزوده شده، آیا این مورد، اقدام خوبی بوده است؟ توضیح‌داد: به دلیل این‌که مسابقات تیم‌ها و بازیکنان کم است، به نظرم پلی آف حساسیت را بالاتر می‌برد و اقدام خوبی است.

 

 وی در ادامه گفت: در تمرینات این هفته‌مان از حامد باشت باوی که خوزستانی و بازیکن تیم‌ملی جوانان است، دعوت کرده‌ایم تا در کنار تیم‌مان تمرین کند، البته قرار بود سروش امیری‌نیا دیگر تنیسور خوزستانی تیم‌ملی جوانان نیز در این اردو باشد ولي به دلیل مشغله درسي‌اش نتوانست در اين اردو شرکت کند.

 

سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی بندر امام در پاسخ به این سوال که آیا ملی‌پوشان خود را در این اردو در اختیار دارید یا خیر؟ عنوان‌کرد: نوشاد عالمیان همراه با تیم‌ملی برای یک اردوی تدارکاتی با تیم‌های مجارستان و صربستان به مجارستان رفته است و پس از آن هم در مسابقات جهاني ژاپن شرکت می‌کند. اخلاق پسند، احمدی‌فر و فرقدانی هم به مسابقات عراق رفته‌اند و در کل ما این چهار بازیکن را در اختیار نداریم. در این اردو رویین‌تن را که از تنیسورهای تاثیرگذار و اصلی تیم‌مان است در اختیار داریم.

 

وی خاطرنشان‌کرد: البته ما برای اولین دیدارمان در مرحله پلی‌آف تمام بازیکنان‌مان را در اختیار داریم و عالمیان هم از 15 اردیبهشت‌ماه در تمرینات تیم شرکت می‌کند.

ارسال دیدگاه