دفعات بازدید: 1,073

تاریخ انتشار: 1393/02/03 - 11:37

گیبسون: این تابستان به NBA بازمی‌گردم/ تیم‌های حدادی و صمد را در لیگ چین شکست دادیم

گیبسون

بازیکن جدید تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام تاکید می کند: تا تابستان قبل با تیم میلواکی بودم اما با پیشنهاد چینی ها به آسیا آمدم. تابستان امسال هم قطعا به NBA بازمی‌گردم.

جاناتان گیبسون بازیکن خارجی پتروشیمی بندرامام در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد دیدارهای نیمه نهایی با ذوب آهن توضیح داد: در اولین دیدار هنوز با شرایط بازی ایران آشنا نبودم و خیلی زود خطاهایم بالا رفت اما در دیدار دوم هم از نظر دفاع و هم حمله بهتر شدم. 

وی در مورد نوع بازی ذوب آهن اشاره کرد: من به تیمهای فیزیکی عادت دارم. ذوب آهن تیم خوبی است که هم بازیکنان شوتزن و هم بازیکن قدبلند خوبی دارد.  

گیبسون در مورد سابقه بازی خود توضیح داد: قبل از آمدن به ایران در لیگ چین بازی می کردم که تا حدودی شبیه لیگ ایران است با این تفاوت که در لیگ چین بازیکنان بیشتری از لیگ NBA حضور دارند اما هر دو لیگ ایران و چین، جای خوبی برای بازی هستند. تیم پتروشیمی هم علاوه بر مربی خوب، سازمان قدرتمندی دارد که دلیل اصلی انتخاب من بود. 

در ایران فقط صمد و حدادی را می شناسم

وی در مورد مقصد بعدی خود هم گفت: در فصل تابستان برای سامرلیگ به NBA می روم و تا فصل بعد به یکی از تیمهای NBA می پیوندم. تابستان قبل هم با تیم میلواکی بودم اما پیشنهاد تیم چینی خوب بود و با یک قرارداد مناسب برای تجربه بازی به چین رفتم اما تا سال بعد قطعا به NBA باز می گردم. 

وی از تیمهای دیگر لیگ ایران تنها 2 بازیکن را می شناسد و می گوید: حامد حدادی و صمد را به خاطر بازی در لیگ چین می شناسم. تیم ما در چین هر دو تیم فوجیان و سیچوان را با بازیکنان ایرانی آنها برد و حالا هم تلاش می کنم در صورت روبرو شدن با مهرام،‌ این بار همراه پتروشیمی تیم حدادی و صمد را شکست دهم. 

گیبسون که در مدت حضور در ایران به خاطر سرعت بازی خود مورد توجه قرار گرفته در این مورد ادامه می دهد: سرعتم طبیعی است و از ابتدا هم همین قدر سریع بودم اما روی برخی ویژگیهای خاص بازی خود هم زیاد کار کرده ام.

ارسال دیدگاه