دفعات بازدید: 607

تاریخ انتشار: 1393/02/10 - 17:00

حاتمی: برای ديدار با مهرام شرایط خوبی داریم

مهران حاتمی

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام می‌گوید بازیکنانم برای دیدار فردا مقابل مهرام در شرایط بسيار خوبی هستند و امیدوارم بازی خوبی شود.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: بازیکنانم سعی و تلاش خود را کردند و توانستیم به فینال برسیم. امیدوار هستیم بتوانیم عنوان قهرمانی سال گذشته مان را تکرار و از آن دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه تمرینات خوبی را برای دیدار فردا پشت سر گذاشته ایم، گفت: بازیکنانم هر روز صبح و بعد از ظهر تمرین کرده اند و اکنون هم در شرایط بسیار خوبی هستند. خارجی های تیم نیز شرایط خوبی دارند.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام درباره برگزاری فینال مسابقات به صورت 4 از 7 توضیح داد: در دور مقدماتی بازی ها 2 از 3 و در یک چهارم به صورت 3 از 5 برگزار شد، پس باید بازی‌هاي فینال هم 4 از 7 برگزار شود. با توجه به اینکه در مراحل گذشته، مسابقات پشت سر هم برگزار شد، اکنون نیز باید دیدارها پشت سر هم باشد و چیزی نباید تغییر کند.

وی درباره اینکه تعداد بازی‌های بسیار، ممکن است در آسیب دیدگی بازیکنان تاثیر بگذارد، گفت: آسیب‌دیدگی فقط شب فینال ظهور پیدا نمی‌کند، بلکه آسیب دیدگی از ابتدای فصل است. اگر در دور مقدماتی که روال به همین صورت بوده است، کسی به آسیب دیدگی فکر نکرده است، پس اکنون هم نباید کسی به آسیب دیدگی فکر کند. به نظرم این یک بهانه است و نباید روال کار را تغییر داد. اگر روال قبلی صحیح بوده پس این روال هم صحیح است و نباید استثنا قائل شد.

حاتمی در ارزیابی‌اش از تیم مهرام عنوان کرد: مهرام تیم خوبی است و سابقه بسیاری در بسکتبال دارد و امیدوارم بازی خوبي با آن‌ها داشته باشيم.

به گزارش ايسنا، طبق برنامه اعلام شده، پنجشنبه و جمعه (11 و 12 اردیبهشت ماه) همین هفته‌ پتروشیمی میزبان مهرام خواهد بود و یکشنبه و دوشنبه (15 و 16 اردیبهشت ماه) مهرام در تهران از حریفش میزبانی خواهد کرد.

بازی پنجم جمعه (19 اردیبهشت) در ماهشهر برگزار می‌شود و بازی ششم دوشنبه (22 اردیبهشت) در تهران برگزار می‌شود. همچنين اگر کار فینال به مسابقه هفتم کشیده شود، پتروشیمی روز جمعه (26 اردیبهشت) میزبان مهرام خواهد بود.

ارسال دیدگاه