دفعات بازدید: 840

تاریخ انتشار: 1393/03/03 - 15:42

سرمربی پتروشیمی : با برتری مقابل دانشگاه ‌آزاد صمیمیت را به آنها ثابت کردیم/ می‌خواهیم بدون باخت قهرمان شویم

پیمان حسنی پینگ پنگ

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام گفت: با برد دانشگاه آزاد در بازی رفت فینال نشان دادیم صمیمیت در کدام تیم بیشتر است .

به گزارش اولین پایگاه رسمی خبری تنیس روی میز ایران ، پیمان حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شانس بالای پتروشیمی بندرامام برای قهرمانی در لیگ برتر تنیس روی میز اظهار داشت: با برد خوبی که در ماهشهر مقابل دانشگاه آزاد کسب کردیم، با روحیه و انگیزه بالایی در تهران به مصاف این تیم می‌رویم. 6 بر 2 این تیم را در ماهشهر بردیم و در حال حاضر نیز 20 بر 10 در گیم شماری از آنها پیش هستیم و با این حساب بیش از 90 درصد قهرمانی‌‌مان مشخص شده است.

وی ادامه داد: حتی می‌توانستیم 6 بر یک این تیم را شکست دهیم، اما با بدشانسی نشد. هدف ما این است که بدون باخت قهرمان شویم و در بازی برگشت هم همین هدف را دنبال می‌کنیم.

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی در واکنش به صحبت های صابری، سرمربی دانشگاه آزاد که گفته بود صمیمیت در تیم ما بیش از پتروشیمی است، گفت: با بردی که در بازی رفت فینال کسب کردیم، نشان دادیم در کدام تیم صمیمیت و یکدلی بیشتری وجود دارد. در تیم ما برد و باخت یک بازیکن برای همه است و در بازی هم با روحیه بیشتری نسبت به آنها ظاهر شدیم.

وی در خصوص برتری در بازی رفت عنوان کرد: ما پیش از بازی از ارنج این تیم مطلع بودیم و به همین دلیل ترکیب خود را تغییر دادیم و پس از سه باختی که در ابتدا آوردند، کاملا شوکه شدند و از لحاظ روحی روانی به هم ریختند.

به گزارش فارس، دیدار برگشت فینال لیگ برتر تنیس روی میز دوشنبه ساعت 15 در آکادمی ملی تنیس روی میز تهران و به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه