دفعات بازدید: 1,981

تاریخ انتشار: 1393/03/08 - 22:24

قهرمانی تیم تنیس پتروشیمی ماهشهر در لیگ برتر کشور قابل تقدیر است

مسعود سیاهپور

رییس ورزش حرفه ای پتروشیمی بندر امام ضمن تبریک کسب عنوان قهرمانی تیم تنیس روی میز پتروشیمی در لیگ برتر کشور گفت: کسب این عنوان با ارزش جای قدردانی دارد.

ˈ مسعود سیاهپور ˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام در طول فصل نتایج قابل قبولی کسب کرد و شایسته عنوان قهرمانی بود.

وی برگزاری اردوهای مختلف تیم پتروشیمی بندرامام برای کسب عنوان قهرمانی را یادآور شد و اظهار کرد: این تیم به سادگی این عنوان را بدست نیاورد.رییس ورزش حرفه ای پتروشیمی بندر امام افزود: امسال مدیریت پتروشیمی روی ورزش حرفه ای بویژه بسکتبال و تنیس روی میز سرمایه گذاری کلانی کرد و این امر موجب کسب عناوین قهرمانی در کشور شد.
وی گفت: تمام بازیکنان ملی پوش و غیر ملی پوش پتروشیمی در راستای موفقیت تیم گام برداشتند.

سیاهپور اضافه کرد: تیم های بسکتبال، تنیس روی میز و شطرنج بانوان پتروشیمی امسال با کسب عناوین قهرمانی لیگ های برتر ما را به اهدافمان رساندند و امیدواریم این موفقیت ها همچنان ادامه داشته باشند.

وی گفت: برای فصل آینده بهتر و دقیق تر برنامه ریزی خواهیم کرد تا در مسابقات آسیایی نیز نماینده شایسته ای برای کشور و ورزش استان خوزستان باشیم.

تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام روز دوشنبه هفته جاری در دیدار برگشت فینال لیگ برتر برابر میزبانش تیم دانشگاه آزاد تهران به نتیجه مساوی ۵ بر ۵ رسید و با توجه به پیروزی در دیدار رفت عنوان قهرمانی این مسابقات را بدست آورد.

ارسال دیدگاه