دفعات بازدید: 2,282

تاریخ انتشار: 1393/03/28 - 10:30

آغاز صعودهای فنی تیم کوهنوردی فرآورش بندر امام به قله‌های کشور

خورنا: دبیر هیئت کوهنوردی شرکت پتروشیمی فرآورش بندر امام گفت: صعودهای فنی به قله‌های مختلف استان‌های کشور توسط تیم کوهنوردی این شرکت آغاز شد.

ناجی ثاجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر امام اظهار کرد: در سال جاری و بر اساس تقویم کوهنوردی ورزشی تاکنون اردوهای دو تا چهار روزه و صعودهای فنی به قله‌های مختلف استان خوزستان و دیگر استان‌های کشور را در دستور کار داشته‌ایم.

وی با اشاره به صعودهای انجام شده توسط تیم کوهنوردی شرکت پتروشیمی فرآورش بندر امام ادامه داد: امسال توانستیم قله‌های ۳ هزار و ۷۶۰ متری قارون در شهرستان دهدز، ۴ هزار و ۵۰۱ متری هزار کرمان، ۳ هزار متری منگار و ۳ هزار و ۲۰۰ متری کوه گرد (آب سرد) واقع در شهرستان باغملک را با موفقیت فتح کنیم.

دبیر هیئت کوهنوردی شرکت پتروشیمی فرآورش بندر امام هدف از روی آوردن کارکنان این شرکت به رشته کوهنوردی را ارتقای روحیه نشاط و شادابی ذکر کرد و افزود: گروه کوهنوردی این شرکت با داشتن ۱۵ سال سابقه فعالیت مستمر در رشته مفرح کوهنوردی، بعنوان نخستین تیم در صنایع پتروشیمی کشور دارای شناسنامه ورزشی در هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان خوزستان و شهرستان بندر ماهشهر است.

ثاجبی در پایان یادآور شد: این گروه بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته فتح هشت قله دیگر را تا پایان سال از جمله فتح بام ایران و خاورمیانه، قله ۵ هزار و ۶۷۱ متری دماوند در اردویی پنج روزه در تیرماه سال جاری را در دستور کار خود خواهد داشت.

ارسال دیدگاه