دفعات بازدید: 988

تاریخ انتشار: 1393/04/31 - 1:14

پایان مرحله مقدماتی مسابقات بسکتبال نونهالان خوزستان

مرحله مقدماتی رقابت‌های بسکتبال نونهالان خوزستان با شناخت تیم‌های صعودکننده به مرحله بعد به پایان رسید.

حسین منصورزاده، رییس کمیته مسابقات هیات بسکتبال استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات در سه گروه الف، ب و ج به ترتیب به میزبانی شهرستان های ماهشهر، آبادان و ایذه برگزار شد.

وی بیان کرد: مسابقات گروه الف 18 و 19 تیرماه برگزار شد که در نهایت تیم های نفت آبادان و بهبهان‌پلاست بهبهان به مرحله بعد راه پیدا کردند. رقابت های گروه ب نیز 21 و 22 تیرماه انجام شد که تیم های پتروشیمی بندرامام الف و نفت اهواز به مرحله بعد صعود کردند.

رییس کمیته مسابقات هیات بسکتبال خوزستان ادامه داد: مسابقات گروه ج نیز 25 و 26 تیرماه برگزار شد که تیم های هیات بسکتبال ایذه و پیشرو اهواز توانستند از گروه خود صعود کنند. مرحله مقدماتی عالی بود و با کیفیت خیلی خوبی انجام شد. تماشاگران هم استقبال خوبی از مسابقات داشتند.

وی در پایان درباره مرحله بعدی رقابت ها گفت: در این مرحله نیز تیم ها در گروه الف و ب به صورت دوره ای با یکدیگر رقابت می‌کنند. گروه الف شامل تیم های پتروشیمی بندرامام الف، نفت آبادان و پیشرو اهواز و گروه ب شامل تیم های نفت اهواز، بهبهان‌پلاست بهبهان و هیات ایذه است.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • مهدی

    تاریخ : ۱۶ - مرداد - ۱۳۹۳

    سلام-قهرمانی تیم پتروشیمی بندرامام را در مسابقبات نونهالان استان خوزستان را به بچه های ماهشهر راتبریک میگم. نــــــــــــــــــــــــایب قهرمانی نفـــــــــــــت اهواز رو هم به بچه هـــــــای اهواز-


ارسال دیدگاه