دفعات بازدید: 3,312

تاریخ انتشار: 1393/05/20 - 20:44

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام (ره) ماندگار شد

شاپور یاوری بندرامام

شاپور یاوری در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: مهران حاتمی سرمربی بسکتبال کشور در فصل جدید نیز در رقابت های ورزش دانشگاهی بسکتبال تیم پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) را همراهی می کند.

وی افزود: باشگاه فرهنگی ورزشی پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) برای هدایت تیم بسکتبال خود در فصل جدید و یک نبرد ورزشی نمی تواند به جز مهران حاتمی به گزینه دیگری فکر کند.

مدیر امور ورزش پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) یادآور شد: مهران حاتمی بزرگترین و توانمندترین سرمربی بسکتبال کشور است که استعداد و توانایی او از هیچکس پوشیده نیست.

یاوری تصریح کرد: مهران حاتمی با به کارگیری از توانایی و فکر خلاقانه خود در دو فصل گذشته باعث قهرمانی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) در لیگ برتر بسکتبال کشور شد که افتخار و اقتدار خود و کادر فنی تیم را به رخ لیگ برتر بسکتبال کشور کشید.

وی خاطرنشان کرد: صبوری و توانمندی این سر مربی در فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال کشور ثابت کرد که هیچ عاملی نمی تواند سد راهش شود و او را از قهرمانی تیم پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) دور کند که خوشبختانه و به لطف خدا و حمایت هواداران و اقتدار تیم و کادر فنی بر خلاف میل خیلی ها به شایستگی و به حق به قهرمانی دست یافتیم.

مدیر امور ورزش پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: این همه افتخار آفرینی و تجربه و همچنین کارنامه درخشان به هیچ عنوان به مجموعه ورزشی پتروشیمی بندرامام خمینی (ره) این اجازه را نمی دهد که به جز مهران حاتمی به عنوان سر مربی بسکتبال این باشگاه فرهنگی ورزشی به گزینه دیگری فکر کنیم و بدون شک هواداران بندرامامی هم حاضر نیستند سکان تیم بسکتبال پتروشیمی این شهرستان را در دستان شخص دیگری ببینند.

یاوری افزود: صحبت ها و توافقات اولیه باشگاه فرهنگی ورزشی پتروشیمی بندرامام خمینی (ره) با مهران حاتمی انجام گرفته و به زودی به طور رسمی قرارداد بین طرفین بسته خواهد شد.

ارسال دیدگاه