دفعات بازدید: 1,889

تاریخ انتشار: 1393/06/06 - 15:46

مراسم کلنگ زنی بزرگترین پارک آبی جنوب کشور در ماهشهر

park abi

 

آمنه محتشمی – خبرنگار خورنا با حضور مسئولان شهرستان بزگترین پارک آبی جنوب کشور در بندرماهشهر کلنگ زنی شد.

 این پروژه 100 میلیارد ریالی با سرمایه گزاری شرکت پتروشیمی مارون و در زمینی به مساحت ۴ هکتار متعلق به اداره ورزش و جوانان اجرا و بهره برداری خواهد شد.

 به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر  و به نقل از  خبرنگار خورنا از بندرماهشهر، کلنگ احداث مجتمع عظیم تفرحی آبی بندرماهشهر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به دست مسئولان محلی زمین زده شد.

 

این پروژه که به نوبه خود وسیع ترین پروژه سرمایه گذاری در ۵ استان جنوب کشور است، صبح روز سه شنبه توسط امام جمعه شهرستان و فرماندار بندرماهشهر صورت گرفت.

 

اداره صنعت؛ معدن و تجارت شهرستان ماهشهر اظهار داشت : با توجه به محرومیت های مردم در منطقه و ایحاد روحیه نشاط و تندرستی در میان اقشار مختلف مردم امروز شاهد کلنگ زنی بزرگترین پارک آبی در جنوب کشور می باشیم.

 

حسین عیسی زاده افزود: این پارک آبی(سرزمین موجهای آبی) حدود ۳ برابر پروژه سرزمین موجهای آبی در مشهد مقدس است و به نوبه خود یکی از بینظیرترین پروژه های کشوری است که دارای امکانات ورزشی و آبی بسیار مناسبی خواهد بود. وی خاطر نشان کرد احداث این پارک آبی با ۹هکتار مساحت که جهت احداث آن ۶ میلیارد تومان توسط پتروشیمی مارون هزینه شده است برای توسعه سرمایه گذاری بیشتر در آن به ۱۰ میلیارد تومان نیز خواهد رسید.

 

همچنین عیسی زاده یادآور شد این پروژه بزرگ رفاهی با همکاری و مساعدت فرمانداری و شهرداری و شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر و اداره وروزش و جوانان، اداره صنعت و معدن و تجارت احداث می گردد.

 

در ادامه امام جمعه بندر ماهشهر، حجت الاسلام غبیشاوی هم طی اظهاراتی گفت: احداث چنین پروژه های رفاهی باعث استفاده اقشار آسیب پذیر و محروم می شود. ایشان خاطر نشان کردند با ایجاد صنایع پایین دستی پتروشیمی در جهت راهکاری مناسب در حل نمودن بیکاری باید تلاش کرد.

 

این پروژه ۱۰۰ میلیارد ریالی با سرمایه گزاری شرکت پتروشیمی مارون و در زمینی به مساحت ۴ هکتار روبه روی هتل ایرانیان و متعلق به اداره ورزش و جوانان اجرا و بهره برداری خواهد شد.

 

منصور قمر، فرماندار شهرستان بندرماشهر در مراسم کلنگ زنی بزرگترین پارک آبی جنوب کشور بیان کرد: امیدوارم این تعاملات مدیریت شهری و صنایع پتروشیمی در کل شهرستان در زمینه هاى تولید، درآمد زایی، فضای سبز و زیبا سازی شهر ادامه پیدا کند و اثر بخش باشد.

 

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • مهدی امیری فر

    تاریخ : ۷ - شهریور - ۱۳۹۳

    سلام
    از زحمات و پیگیری مسئولین محترم در امر توسعه و گسترش شادی و نشاط ورزشی برای مردم شریف ایران زمین سپاسگزارم با امید و توفیق روز افزون برای کلیه مسئولین
    از طرف کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر چمران


ارسال دیدگاه