دفعات بازدید: 2,681

تاریخ انتشار: 1393/06/25 - 15:40

نتايج مسابقات وزارت نفت فرزندان زير 18 سال در رشته هاي مختلف

petroshimi

پينگ پنگ :
نفت ب فاتح مسابقات تنیس روی میز
مسابقات تنیس روی میز دومین المپیاد فرزندان پس از دو روز برگزاری مسابقات به کار خود پایان داد . در این مسابقات که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود تیم ها رقابتی فشرده داشته و بازیها بسیار نزدیک به هم برگزار شد که در پایان تیم نفت ب اول، نفت الف دوم و پالایش و پخش الف به مقام سوم دست یافتند.

بسكتبال :

بسکتبال ملی نفت ب قهرمان دومین المپیاد شد
پس از پنج روز مسابقه نفس گیر پسران بسکتبالیست کارکنان وزارت نفت در دومین المپیاد فرهنگی ورزشی ان وزارتخانه، تیم شرکت ملی نفت (ب) قهرمان شد.

به گزارش کمیته روابط عمومی المپیاد، این مسابقات که از 9 شهریور ماه و به عنوان اولین رشته المپیاد آغاز به کار کرده بود، امروز پنجشنبه 13 شهریور ماه، با قهرمانی شاگردان امیر حسین طاهری به کار خود پایان داد.

نکته قابل توجه این مسابقات این بود که تیم شرکت ملی نفت ب در بازی اول خود، مقابل تیم شرکت ملی نفت الف با نتیجه 68 بر 66 شکست خورده بود.

پس از تیم شرکت ملی نفت ب، تیم شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت ملی نفت الف به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

شطرنج :
متفکران پالایش و پخش الف جام را به خانه بردند.
مسابقات شطرنج دومین المپیاد فرزندان که با حضور شش تیم در یک جدول دوره ای و به روش برگر برگزار شد پس از پایان دو روز به کار خود پایان داد.
در این مسابقات که بصورت فشرده برگزار گردید تیم پالایش و پخش الف با 5/12 امتیاز اول گاز با 5/11 امتیاز دوم و نفت الف با 11 امتیاز اول تا سوم شدند.
قهرمانان پنج میز نیز به شرح زیر می باشند:
قهرمان میز 1 : امیرحسین خداشناس – گاز
قهرمان میز 2 : رامتین قاسمی – گاز
قهرمان میز 3 : تارخ طغرمی – پالایش و پخش الف
قهرمان میز 4 : سید علیرضا محمدی – نفت ب
قهرمان میز 5 : محمد صالحی پور – پالایش و پخش الف

واليبال :

در پایان این رقابتها، محمد حسین محمودی بازیکن تیم پالایش وپخش ب بعنوان بازیکن اخلاق شناخته شد.
والیبالیستهای گاز، قهرمان المپیاد پسران صنعت نفت شدند
تیم والیبال شرکت ملی گاز ایران با برتری مشهود نسبت به حریفان خود، بر سکوی قهرمانی دومین المپیاد فرهنگی-ورزشی فرزندان پسر کمتر از 18 سال کارکنان وزارت نفت ایستاد.

به گزارش کمیته روابط عمومی المپیاد، در آخرین روز مسابقات والیبال دومین المپیاد پسران کارکنان وزارت نفت همچون روزهای پیشین 3 بازی انجام شد که تیم های شرکت ملی نفت الف، شرکت ملی گاز و شرکت ملی پالایش و پخش الف بر رقیبان خود غلبه کردند.

این تیم ها که پنجمین روز مصاف خود را پشت سر می گذاشتند، به ترتیب مقابل پالایش و پخش ب، نفت ب و پتروشیمی غلبه کردند.

براساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات المپیاد، پس از گاز، تیمهای پتروشیمی و پخش و پالایش الف نیز مقامهای دوم و سوم را از آن خود کردند.

شنا :
جام قهرمانی شنا به پالایش و پخش الف رسید
مسابقات شنای دومین المپیاد فرزندان قهرمان خود را پس از دو روز رقابت فشرده و نزدیک شناخت .
در این مسابقات که در چهار رشته انفرادی و دو رشته تیمی برگزار گردید، تیم های شرکت پالایش و پخش الف با 611 امتیاز، شرکت ملی نفت الف با 581 امتیاز و شرکت ملی گاز با 578 امتیاز مقام های اول تا سوم را کسب نمودند.
در روز اول مسابقات رشته های کرال سینه، قورباغه و مختلط تیمی ودر روز دوم رشته های کرال پشت، پروانه و آزاد تیمی برگزار گردید.

ارسال دیدگاه