دفعات بازدید: 1,607

تاریخ انتشار: 1393/07/27 - 14:36

مدیر عامل پتروشیمی بندر امام: جذب صمد توازن لیگ را به هم نمی‌زند/ کنار رفتن تیم‌ها زنگ خطر برای بسکتبال است

یاوری,شاپور,شورای ورزش,بندرامام,لیگ,بسکتبال,غرب آسیا,نتایج بندرامام,

مدیر عامل باشگاه پتروشیمی بندر امام تأکید کرد: با آمدن صمد نیکخواه به ماهشهر توازن لیگ به هم نمی‌ریزد و سایر تیمها هنوز قدرت خود را دارند.

به گزارش پايگاه خبري ورزش ماهشهر شاپور یاوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مورد جذب صمد نیکخواه بهرامی توضیح داد: ایده ما این است که با هر بازیکن خوبی حاضر به کار هستیم. صمد نیکخواه هم بازیکن بزرگی است و هیچ تیم و باشگاهی دست رد به جذب چنین بازیکنی نمی‌زند. ما هم به این نتیجه رسیدیم که صمد در این فصل برای ما مثمر ثمرخواهد بود.

**بین تماشاگران ماهشهر و صمد دشمنی نبود

وی در مورد ارتباط بد تماشاگران ماهشهری با صمد در سال‌های گذشته گفت: قطعاً هر بازیکنی نسبت به باشگاه خود تعصب دارد. تماشاگران هم گاهی سر به‌ سر بازیکن تیم حریف می‌گذارند و برخی بازیکنان بیشتر نسبت به این موضوع واکنش نشان می‌دهند. صمد هم در یک یا 2 مورد واکنش نشان داده اما دشمنی در کار نبوده است.

مدیر عامل باشگاه پتروشیمی بندر امام اعتقاد دارد با آمدن صمد نیکخواه به ماهشهر توازن لیگ به هم نمی‌خورد و می‌گوید: قبول نداریم که کفه ترازو به نفع ما شده است. مهرام اگر از ما قوی‌تر نباشد، ضعیف‌تر نیست و سایر ملی‌پوشان را در اختیار دارند.

** زاپاتا سرمربی تیم دسته دوم پتروشیمی شد

یاوری در مورد جذب زاپاتا مربی اسپانیایی فصل قبل افرای خلیج فارس هم توضیح داد: زاپاتا در زمان جام جهانی برای مدتی به زادگاه خود گرانادای اسپانیا برگشته بود که میزبان گروه تیم ملی ایران در جام جهانی هم بود. وی ضمن نظارت بر کارتیمهای پایۀ پتروشیمی، امسال به عنوان سرمربی تیم دسته دوم باشگاه فعالیت می‌کند.

** 45 درصد پتانسیل باشگاهداری را از دست دادیم

مدیر عامل پتروشیمی بندر امام در پاسخ به سؤالی در مورد دلیل استقبال نکردن اسپانسر‌ها از لیگ بسکتبال گفت: این زنگ خطر برای همه وجود دارد که باید به فکر بسکتبال باشیم، اینکه 12 تیم به 8 تیم تبدیل شود یعنی 45 درصد پتانسیل باشگاهداری را از دست داده‌ایم و این برای تیم ملی هم خطر ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: ما امیدواریم که لیگ بسکتبال هر سال رونق بیشتری پیدا کند و از مسئولان ذیربط هم تقاضا داریم که توجه بیشتری به جذب اسپانسرها و استفاده از پتانسیل‌ها داشته باشند.

ارسال دیدگاه