دفعات بازدید: 1,049

تاریخ انتشار: 1393/08/18 - 12:15

حياتي : فوتبال ماهشهر در حال رشد و شکوفایی است

منوچهر حیاتی

رئیس هیئت فوتبال بندرماهشهر گفت: حضور نمایندگان مختلف شهرستان در مسابقات استانی و کشوری در رده‌های مختلف سنی موجب تحول فوتبال شهرستان شده است.

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: حضور نمایندگان مختلف شهرستان در مسابقات استانی و کشوری در رده‌های مختلف سنی موجب تحول فوتبال شهرستان شده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز یکی از روزهای خوب فوتبال ماهشهر سپری شد که نتایج به‌دست آمده گواه این امر است.

رئیس هیئت فوتبال بندرماهشهر در ارتباط با نتایج نمایندگان فوتبال ماهشهر عنوان کرد: از سری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور، تیم پتروشیمی بندرامام خمینی موفق شد با نتیجه دو بر صفر میزبان خود نفت امیدیه را شکست دهد.

حیاتی همچنین از کسب پیروزی شاهین ندسا ماهشهر و تساوی یاران ماهشهر در لیگ برتر فوتبال خوزستان سخن گفت و یادآور شد: تیم شاهین توانست میهمان خود ماهان سوسنگرد را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد و یاران نیز در باغملک مقابل تیم جنوب این شهر به یک امتیاز با ارزش دست پیدا کرد.

وی در ادامه از کسب یک پیروزی و یک شکست برای فوتسال شهرستان در مسابقات استانی و کشوری خبر داد و اعلام کرد: تیم فوتسال وحدت چمران بندرماهشهر در لیگ برتر فوتسال استان مقابل امید نوین آبادان به برتری چهار بر دو رسید و استقلال نوین هم در مسابقات فوتسال لیگ دسته اول کشور مقابل مس کرمان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

رئیس هیئت فوتبال بندرماهشهر در پایان از حضور سرزده علی طرفی نایب رئیس هیئت فوتبال خوزستان و هیئت همراه در ماهشهر تقدیر و تشکر کرد و از عدم حضور خود به‌دلیل همراهی با تیم فوتبال جوانان شهرستان در امیدیه پوزش طلبید.

ارسال دیدگاه