دفعات بازدید: 2,965

تاریخ انتشار: 1393/08/23 - 19:10

مسابقات پينگ پنگ مديران ارشد ماهشهر برگزار شد

modiran

مسابقات پينگ پنگ مديران ارشد ماهشهر با شركت 11 تيم در چمران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي هيئت پينگ پنگ ماهشهر شركت عمليات غير صنعتي كه در راس ورزش آن مرد زحمتكش و فعال ورزش ماهشهر حضور دارد بار ديگر مسابقات پينگ پنگ مديران منطقه را با شركت 11 تيم در پارك ارم چمران برگزار كرد.

در اين مسابقات 11 تيم در 4 گروه با هم به رقابت پرداختند كه در نهايت چهار به مرحله نهايي صعود كردند در رده بندي اين مسابقات تيم پتروشيمي بندرامام در يك بازي نفسگير و زيبا توانست با نتيجه نزديك 3 بر 2 از سد تيم خوب پتروشيمي مارون بگذرد و عنوان سومي اين دوره از مسابقات را كسب كند.

در ديدار فينال تيم پتروشيمي تندگويان با ارائه يك بازي منطقي و جذاب توانست با نتيجه 3 بر 0 از سد تيم بهداشت و درمان ماهشهر بگذرد و عنوان قهرماني ايندوره از مسابقات را كسب كند تيم خوب بهداشت و درمان نيز عنوان نايب قهرماني اين مسابقات را كسب كرد.

tondgoyan

در پايان ايندوره از مسابقات توزيع جوايز با حضور مهندس غلامي مديرعامل ورزشي و ورزش دوست عمليات غير صنعتي ، قنواتي رئيس امور فرهنگي عمليات غير صنعتي ، اصغر نظري رئيس امور ورزش عمليات غير صنعتي ، پرويز نوذري رئيس هيئت پينگ پنگ ماهشهر ، عبدالهي رئيس امور ورزش پتروشيمي تندگويان ، شريفي معاون امور ورزش پتروشيمي تندگويان و وحيد كاظمي نژاد دبير هيئت پينگ پنگ ماهشهر انجام گرديد.

سرداوري ايندوره از مسابقات به عهده امين كاظمي نژاد بود.

 

نكات قابل توجه :

*در ديدار فينال  تيم پتروشيمي تندگويان 3 پيروزي 3 بر 2 تيم مقابل بهداشت و درمان برا كسب كرد

**در ديدار رده بندي مسعود سياهپور در يك بازي بسيار زيبا توانست در بازي پنجم و در گيم پنج برنده مسابقه باشد تا بندرامام در رده سوم قرار گيرد.

*** مهندس غلامي مديرعامل ورزشي و ورزش دوست عمليات غير صنعتي 2 ساعت شاهد و ناظر برگزاري مسابقات رده بندي و فينال بود.

**** در اين مسابقات در مرحله يك هشتم نهايي تا فينال كليه مسابقات تيمي به بازي پنجم و كليه بازيهاي انفرادي رو در رو به گيم پنجم كشيده شد!! كه اين مهم نشان از مهيج بودن و نزديك بودن تيم ها در رقابت با يكديگر بودند كه موجب شد تا اين مسابقات از سطح كيفي خوبي برخوردار باشد و ميتوان از اين دوره از مسابقات به عنوان بهترين و زيباترين مسابقات مديران ارشد منطقه در رشته پينگ پنگ در چندين سال اخير ياد كرد.

*****هيئت پينگ پنگ ماهشهر به نيابت از كليه تيم ها و بازيكنان حاضر در اين مسابقات  در پايان از زحمات اصغر نظري در جهت برگزاري منظم و بي نقص ايندوره از مسابقات تقدير و تشكر كرد.

darman mahshahr

ping pong

reza hayati

amin

nazari

jalali

siahpor

98564

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :4

  • علی

    تاریخ : ۲۳ - آبان - ۱۳۹۳

    با سلام
    با تشکر از اطلاع رسانی کاملتان ، اگر در مورد بازیکن بدون باخت این مسابقات هم اطلاع رسانی میکردیدگزارشتان کاملتر میشد.


  • رضا حیاتی

    تاریخ : ۲۳ - آبان - ۱۳۹۳

    از زحمات همه شما عزیزان در برگزاری این مسابقات سپاسگذارم


  • علیرضا راشدیان

    تاریخ : ۲۴ - آبان - ۱۳۹۳

    با سلام از زحمات شما
    لطفا اسامی نفرات تیمهای برتر را اعلام نمایید.


  • ناصر

    تاریخ : ۲۵ - آبان - ۱۳۹۳

    با تشكر از زحمات مسئولين برگزار كننده مسابقات، لطفاً اسامي بازيكنان تيمهاي اول تا سوم را إعلام فرماييد.


ارسال دیدگاه