دفعات بازدید: 1,283

تاریخ انتشار: 1393/08/25 - 16:58

دربی بسکتبالی در ماهشهر/ نفت به جنگ فولاد می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته سوم لیگ برتر بسکتبال کشور از فردا آغاز خواهد شد و هر سه تیم خوزستانی این رقابت‌ها در داخل استان به مصاف حریفان خود می‌روند.

در همین چارچوب عصر فردا دوشنبه و از ساعت 16 در سالن بعثت ماهشهر، تیم پتروشیمی بندر امام مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها رو در روی صنایع پتروشیمی ماهشهر قرار خواهد گرفت.

تیم صنایع پتروشیمی که در دو بازی گذشته خود، دو باخت را متحمل شده در این هفته نیز با قرعه سختی روبرو شده و باید رو در روی شاگردان مهران حاتمی صف‌آرایی کند.

تیم پتروشیمی بندر امام نیز که در هفته اول این رقابت‌ها با قرعه استراحت روبرو شده بود، در هفته دوم ثامن را در مشهد شکست داد و در این هفته نیز در شهرآورد بسکتبالی استان رو در روی همشهری خود خواهد ایستاد.

اما تیم پالایش نفت آبادان پس از شکستی که در هفته اول متحمل شد، هفته گذشته یک برد خوب را در اصفهان و در مقابل پمینا به دست آورد و توانست خود را به جمع بالانشینان جدول برساند.

پالایش نفت اگر بتواند از سد نماینده قزوین در این هفته عبور کند وضعیت خوبی را در جدول رده‌بندی مسابقات تجربه خواهد کرد و این موضوع مستلزم نمایش خیره‌کننده شاگردان سامری در بازی فردا خواهد بود.

تیم فولاد هفت الماس قزوین برای نخستین‌بار است که در فصل جدید به میدان می‌رود چرا که در هفته اول این رقابت‌ها بازی این تیم با نماینده اصفهان لغو شد و در هفته دوم این تیم به قرعه استراحت برخورد کرد.

بدین ترتیب نفتی‌ها در بازی فردا با هندوانه در بسته‌ای روبرو هستند و باید منتظر ماند و دید که نتیجه این دیدار در پایان چه خواهد بود و چه تغییراتی در جدول رده‌بندی مسابقات ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته سوم لیگ برتر بسکتبال کشور فردا آغاز خواهد شد و طی آن دو تیم همشهری پتروشیمی بندر امام و صنایع پتروشیمی ماهشهر شهرآورد خوزستان را برگزار خواهد کرد و پالایش نفت آبادان از فولاد هفت الماس قزوین پذیرایی می‌کند.

ارسال دیدگاه