دفعات بازدید: 2,611

تاریخ انتشار: 1393/08/29 - 16:58

پیروزی پتروشیمی ماهشهر در نخستین گام از لیگ یک والیبال کشور

در هفته اول لیگ دسته یک کشور والیبال کشور، پتروشیمی بندرماهشهر توانست گام نخست خود را با موفقیت بر دارد و مناطق نفت خیز جنوب نیز با قرعه استراحت رو به رو شد.

به گزارش پايگاه خبري ورزش ماهشهر رقابت های لیگ دسته یک کشور تحت عنوان “جام زنده یاد حسین معدنی” در دو گروه برگزار می شود که تیم های پتروشیمی بندرماهشهر و مناطق نفت خیز جنوب به عنوان نمایندگان استان در گروه دوم این مسابقات، با حریفان خود رقابت می کنند.

در هفته اول این مسابقات روز گذشته (چهارشنبه) تیم پتروشیمی بندرماهشهر توانست با حساب 3 بر 2 از سد میهمان خود گل گهر سیرجان بگذرد.

در این هفته مناطق نفت خیز جنوب دیگر نماینده استان در این رقابت ها با قرعه استراحت مواجه بود.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :7

  • رضا عباسی

    تاریخ : ۳۰ - آبان - ۱۳۹۳

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای کاضمی نژاد.باید عرض کنم اسم کامل تیم پتروشیمی مارون ماهشهر هستش.این هفته تیم استراحت داره و هفته بعد از اون در تاریخ 12/9/93 ساعت 16:30 میزبان تیم ذوب آهن اصفهان هستیم.باید از حضور خوب و حمایت دلگرم کننده تماشاگران عزیز ماهشهری کمال تشکر رو داشت.


  • سید محمود هاشمی

    تاریخ : ۳۰ - آبان - ۱۳۹۳

    سلام بابت زحمات شما در امر اطلاع رسانی کمال قدردانی رو دارم وامیدوارم که بتوانم دین خودم رو نسبت به ورزش والیبال در ماهشهر و استان بنحو احسنت ادا کنم……نکته قابل ذکر اینکه تیم پتروشیمی مارون (بندر ماهشهر) در مطالب قید شود ممنون میشم چون هیچ شرکتی جز مارون حمایت نکرد و تیم بنام و متعلق به باشگاه پتروشیمی مارون هست ….ممنونم


  • بهرام جماره

    تاریخ : ۳۰ - آبان - ۱۳۹۳

    با سلام
    اینجانب از طرف خود و کارکنان زحمت کش پتروشیمی مارون این برد شیرین را به آقای هاشمی و دیگر مسولین تبریک عرض می نمایم و آرزوی موفقیت برای تیم والیبال را دارم. امید وارم در مسابقات بعدی هم با قدرت ظاهر شوند.
    در ضمن از آقای کاظمی نژاد هم به جهت اطلاع رسانی کمال تشکر بعمل می آید.


  • رضا عباسی

    تاریخ : ۳۰ - آبان - ۱۳۹۳

    با عرض پوزش باید عرض کنم بازی بعد در تاریخ 9/9/93 در سالن بعثت ماهشهر مقابل تیم ذوب آهن اصفهان برگذار میشه.


  • سید محمود هاشمی

    تاریخ : ۳۰ - آبان - ۱۳۹۳

    سلام خدمت همه دوستان عزیزی که همیشه باعث دلگرمی و حامی این بنده در امر خدمت به ورزشکاران بودند.از خدا میخوام تنی سالم .روانی پاک و عاری از هر نو ع بلای باشید.ایشالا مسولین محترم هم تدابیری اندیشمندانه و سریع در خصوص تیم بسکتبال ماهشهر هم بکنند و با توجه به مدیریت خوب مسولین مربوطه این بحران دلزدگی ورزش دوستان رو در بسکتبال زودتر مرتفع سارند…از شما دوست عزیز آقای کاظمی هم کمال قدردانی رو دارم .


  • پناهی فر

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۳۹۳

    با سلام اولین برد تیم پتروشیمی مارون رو خدمت.کادر فنی وجناب آقای هاشمی تبریک گفته وامید است با عنایت خداوند متعال بتوانیدباعث سربلندی والیبال شهرستان ماهشهر وهمچنین استان گردید


  • محمودیان،

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۳۹۳

    جناب آقای هاشمی ، از زحمات شما خیلی ممنونیم که تیم والیبال رو تشکیل دادید، آن هم در رده ی کشوری، امیدوارم این تیم ماندگار و فقط برای یکسال نباشد، که این امر مستلزم همکاری همه مسئولین شهرستان رو دارد، با تشکر.انشاألله موفق باشید.


ارسال دیدگاه