دفعات بازدید: 1,117

تاریخ انتشار: 1393/09/16 - 2:33

استقبال گسترده فرزندان كاركنان از مدرسه فوتبال پتروشيمي بندرامام

footbal

پتروشيمي بندرامام با بازگشايي و راه اندازي مدرسه فوتبال بار ديگر قصد دارد براي تقويت و آينده سازي ورزش فرزندان كاركنان گامي بزرگ و موثر را بر دارد

به گزارش پايگاه خبري ورزش ماهشهر وقتي براي گرفتن خبر به مدرسه فوتبال ادارات ستادي پتروشيمي بندرامام مراجعه كرديم بيش از 60 بازيكن نونهال و نوجوان مستعد را آنجا ديديم ، نوجواناني كه اگر روي آنها سرمايه گذاري شود به بازيكناني بزرگ تبديل خواهند شد.

از نكات قابل توجه اين مدرسه حضور دو پيشكسوت قديمي آقايان اصلاحي و تقوي بود كه باعث شده بود بازيكنان اين مدرسه با ذوق و شوق خاصي به تمرين بپردازند ضمن اينكه در تشكيل شدن اين كلاسها نيز شاپور عيسي پور مرد زحمتكش ورزش بندرامام حضوري فعال داشت.

گفتگو با احسان پژمان مربي تيم مدرسه فوتبال ادارات ستادي پتروشيمي بندر امام :

ahsan pejman

هدف شما از تشكيل مدرسه فوتبال :

هدف از تشكيل اين مدرسه فوتبال آموزش صحيح فوتبال و در حقيقت الفباي فوتبال است به فرزندان و همشهريان بخصوص همكاران شاغل در پتروشيمي بندر امام و شركتهاي تابعه و همچنين داشتن پشتوانه اي قوي براي تيم فوتبال بندر امام كه در ليگ كشور فعاليت دارد است كه اميدوارم به اين هدف هم برسيم البته با حمايت مسئولين شركت و خانواده ها

نحوه تشكيل اين كلاسها:

اين كلاسها از مهر ماه امسال با پيشنهاد آقاي توكلي مسئول محترم ورزش ادارات ستادي و پيگيري آقاي عيسي پور رسما آغاز به كار كرد و در اين مدت هفته اي سه جلسه برگزار گرديد.

نحوه استقبال فرزندان كاركنان:

خانواده ها و فرزندان كاركنان بصورت گسترده استقبال كردند كه باعث تعجب مسئولين شركت گرديد بطوريكه از شركتهاي ديگر مثلا تندگويان و يا مارون نيز مراجعه كننده داشتيم و همچنين نفرات غير شركتي كه كمك شاياني به تكاپو و فعال شدن مدرسه فوتبال داشته اند كه در اينجا جا دارد تشكر ويژه اي از همه خانواده ها داشته باشم.

نظر شمادر خصوص شروع فوتبال يك بازيكن:

سن خاصي را نمي شود به عنوان شروع فوتبال يك بازيكن اعلام كرد ولي از جايي كه بچه ها گيرايي آموزش فوتبال را داشته باشند

aslahi

در رده هاي پايه چه تمريناتي انجام مي شود :

در سنين بالاي 10 سال روي كنترل توپ و نحوه صحيح پاس دادن و آشنايي با يافتن موقعيت صحيح در زمين با توجه به فيزيك و قدرت بدني و همچنن سرعت نفرات كه در اين مورد آخر به علاقه نفرات توجه مي كنيم و سعي مي كنيم خودشان به موقعيتشان در زمين آشنايي پيدا كنند از لحاظ دفاع و يا هافبك يا فوروارد

براي ساختار و تشكيل مدرسه فوتبال چه ابزارهاي نياز هست و آيا اين ابزار در حال حاضر در اختيار اين مدرسه هست:

اولين و مهم ترين عامل داشتن مسئولن دلسوز و خوش فكر در اين زمينه است و همچنن امكانات لازم مدرسه فوتبال كه ما به لطف خدا مسئولين زحمتكش و كارداني در اين زمينه داريم و بازگشت زمان امكاناتمان نيز در حال بروز رساني مي باشد.
در ضمن بهره بردن از مربياني جوان و آينده دار همچون آقاي حسن شير علي كه در چندين ده سني در ليگهاي ايران بازي كرده و مشغول به بازي هستند مي تواند كمك بزرگي از لحاظ فني و اخلاقي براي يك مدرسه فوتبال باشند.

كلام آخر:

جناب آقاي كاظمي نژاد در اينجا جا دارد از شما بخاطر زحماتي كه در راستاي اطلاع رساني ورزش همشهريان عزيز ميكشيد تشكر كنم و خواهشمنديم هيچگاه از اين كار سخت و پر مشقت مائوس نشويد اميد است مسئولين شهر و شركتها پتروشيمي از شما جوان خوش فكر پشتيباني نمايند.

در پايان از جناب آقاي مهندس اميري مديرعامل محترم پتروشيمي بندرامام ، جناب آقاي ياوري مديرعامل محترم باشگاه پتروشيمي بندرامام ، جناب آقاي توكلي مسئول محترم ورزش ادارات ستادي ، آقاي سياهپور رئيس محترم امور ورزش و از آقاي عيسي پور و همچنين شوراي محترم ورزش پتروشيمي بندرامام كه در اين مهم ما را ياري و حمايت كردند تشكر و قدرداني كنم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • آرش

    تاریخ : ۱۶ - آذر - ۱۳۹۳

    با سلام
    ضمن آرزوی موفقیت برای شما ودیگر همکارانتان
    امید است با ارایه آموزشی مبتنی بر اصول علمی و فوتبال روز کمکی شایان در پیشرفت فوتبال داشته باشید


ارسال دیدگاه