دفعات بازدید: 1,277

تاریخ انتشار: 1393/09/24 - 2:26

جایگاه دوم نماینده خوزستان در لیگ یک ووشو کشور

تا پایان هفته هشتم لیگ دسته اول ووشو کشور، تیم نن‌شائولین ووشو انصار المهدی(عج) خوزستان در جایگاه دوم قرار گرفت.

محمدعلی عسکری‌فر، دبیر هیات ووشو استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: هفته‌های هفتم و هشتم لیگ دسته اول ووشو کشور 21 آذرماه در محل آکادمی فدراسیون واقع در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که تیم نن‌شائولین ووشو انصار المهدی(عج) به ترتیب و با نتایج 9 بر 3 و 8 بر 5 تیم‌های هیات البرز و شهرداری ملارد را شکست داد.

وی افزود: در پایان این دو هفته از رقابت‌ها تیم هیات اردبیل با 18 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم نن‌شائولین ووشو انصار المهدی(عج) با 15 امتیاز و تیم هیات ملارد با 12 امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

دبیر هیات ووشو خوزستان بیان کرد: فنی‌ترین تیم این مسابقات تیم ما انتخاب شد. همچنین امتیازآورترین تالوکار مصطفی پوری و مربی نمونه حسن عسکری‌فر هر دو از تیم ما شناخته شدند.

وی درخصوص عملکرد تیم خوزستان در این پیکارها گفت: ما باتوجه به این‌که یک بازی کمتر در لیگ انجام داده‌ایم این امید را داریم که به صدر جدول برسیم. ما برنامه‌ریزی‌های مناسبی را داشتیم و ووشوکاران‌مان خیلی خوب کار می‌کنند. تیم‌مان توانست تیم خوب شهرداری ملارد را شکست دهد و یک نتیجه خوب و راضی‌کننده را به دست آورد. ما برنامه‌ریزی‌ کرده‌ایم و ان‌شاالله بتوانیم قهرمانی این مسابقات را به دست آوریم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • محمودیان،

    تاریخ : ۲۴ - آذر - ۱۳۹۳

    باعرض سلام، تبریک بابت پیروزی های با ارزش باشگاه انصارالمهدی عج در مسابقات دسته 1ووشو کشور، که باعث سرافرازی شهرستان بندرماهشهر و استان خوزستان که تنها نماینده استان هستید،انشاألله در ادامه کاربا مدیریت آقای محمد علی عسکری فر و سرمربی تیم آقای حسن عسکری فر و بازیکنان باغیرتتان از نام ووشو و ورزش شهرستان بندرماهشهر در میادین کشوری موفق باشید،


ارسال دیدگاه