دفعات بازدید: 2,566

تاریخ انتشار: 1393/09/25 - 17:15

ماهشهری‌ها فینال چهارجانبه فوتبال پیشکسوتان بندر امام را برگزار می‌کنند

یک دوره مسابقات چهارچانبه فوتبال بین تیم‌های پیشکسوت اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، بندر امام خمینی «ره»، و دو تیم از شهرستان بندر ماهشهر در بندر امام خمینی «ره» و با میزبانی هیأت فوتبال و کمیته پیشکسوتان و همکاری شورای اسلامی این شهر، در زمین چمن ورزشگاه جهان پهلوان تختی این شهر در حال برگزاری است.

به گزارش پايگاه خبري ورزش ماهشهر ، در روز نخست این مسابقات که شب گذشته برگزار شد، ابتدا دو تیم اداره کل بنادر و دریانوردی و پیشکسوتان ماهشهر مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با پیروزی ۴ بر ۰ تیم ماهشهر به پایان رسید.

بازی دوم نیز بین تیم‌های پیشکسوتان بندر امام و تیم زنده یاد جعفری ماهشهر برگزار شد که دو تیم در وقت قانونی به نتیجهٔ مساوی ۲ بر ۲ دست یافتند و در ادامه، در ضربات پنالتی تیم ماهشهری توانست حریف خود را شکست داده و به فینال راه یابد.

دیدار رده بندی این مسابقات را فردا چهارشنبه دو تیم بندر امام و بنادر و دریانوردی و دیدار فینال را نیز دو تیم ماهشهری برگزار خواهند کرد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • همشهري

    تاریخ : ۶ - بهمن - ۱۳۹۳

    دوست گرامي. چرا دوست داريد بين ساكنين شهرهاي ماهشهر و بندرامام فاصله بيندازيد؟ اين نوع انتخاب تيتر براي خبرتان اصلا درست نيست. لطفا اين شيطنت‌ها را تمام كنيد.


ارسال دیدگاه