دفعات بازدید: 429

تاریخ انتشار: 1393/10/07 - 1:58

بازیکنان جدید هم بدون چشمداشت بازی می کنند/ تا آخر می مانیم

علی عموری نژاد

علی عموری سرمربی تیم بسکتبال صنایع ماهشهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد ورود 3 بازیکن جدید به تیم با وجود مشکلات مالی صنایع توضیح داد: بردبار، زرقی و قاسم زاده به اعتبار دوستی گذشته به کمک ما آمدند و با وجود خستگی راه در حالی که روز قبل از بازی با پتروشیمی به ماهشهر رسیده بودند، برایمان بازی کردند. شرایط لیگ امسال به گونه ای رقم خورد که این بازیکنان با تیمی قرارداد نبستند و مانند بقیه لطف کرده و بدون چشمداشت برای صنایع بازی می کنند.

وی ادامه داد: واقعا در چند پست بازیکن لازم داشتیم و دست این نفرات هم درد نکند. امیدوارم در مهلت باقیمانده اسپانسری پیدا شود تا کار دوستان و نفرات قبلی تیم را جبران کنیم. ما لیگ ملی را به نحوی از دست داده ایم اما در صورتی که اسپانسری برای تیم پیدا شود، امکان این هست که با جذب 2 بازیکن خارجی برای لیگ حرفه ای ترکیب خود را تقویت کنیم.

تماشاگران برگشتند

عموری در مورد بازی با پتروشیمی تاکید کرد: پتروشیمی تیم قدرتمندی است که 2 سال قهرمانی ایران را یدک می کشد اما بازیکنان ما هم بسیار خوب کار کرده و کوارتر دوم را هم بردیم. نکته جالب توجه در این بازی تماشاگران هر دو تیم بودند که بدون هیچگونه بی ادبی تیم های مورد علاقه خود را تشویق کردند. از ابتدای امسال تماشاگران ما کم بودند اما خوشبختانه در بازی با پتروشیمی به سالن برگشتند و با آمدن بازیکنان جدید قطعا در بازی های بعد هم حمایتمان می کنند.

عموری در پاسخ به این که چرا تیم صنایع با بودجه کم امسال اصرار به ماندن در سوپرلیگ داشت؟ گفت: این حرف ها را کسانی می زنند که ورزشی نیستند و برایشان اهمیتی ندارد که یک تیم در بسکتبال باشد یا نه. ما اگر روزنه امیدی هم وجود داشته باشد باز برای حفظ بسکتبال در شهر خود به لیگ می آییم و از همه چیز می گذریم. متاسفانه برخی در کنار بسکتبال هستند که تنها حاشیه درست می کنند.

تا آخر می مانیم

وی در پاسخ به اینکه با تمام این شرایط آیا کیفیت تیمی که وارد لیگ می شود، مورد توجه نیست؟ تاکید کرد: وقتی مسئولان شهر همگی قول دادند که در لیگ شرکت کنید و ما هم حمایت می کنیم، به نظرم کار بدی انجام ندادیم. مشکل اینجا است که وقتی برای مثال پدری به فرزند خود می گوید که به مدرسه برو اما وسایل تحصیل او را فراهم نکند، درس خواندن آن فرزند هم سخت می شود. شرایط تیم ما هم به همین گونه است.

در شرایطی که با مشکلات مالی در سالیان گذشته برخی تیم ها از ادامه لیگ سرباز زدند، سرمربی صنایع ادامه داد: خوشبختانه خود ما پای این تیم مانده ایم و تا آخر هم می مانیم. خوشحالم که در این میان به بازیکنان جوان وقت بازی می رسد.

از غیر بسکتبالی ها ناراحت نمی شویم

عموری که تا سال قبل هم بسکتبال بازی می کرد اما به یکباره وارد عرصه مربیگری شد، تاکید کرد: حرف های زیادی پشت ما زده می شود. از غیر بسکتبالی ها ناراحت نمی شوم، از مردم شهر که گاهی در کوچه و خیابان به ما ایراد می گیرند که چرا همیشه می بازید؟ گلایه ای ندارم اما گاهی بسکتبالی ها هم حرف های نسنجیده ای می زنند و به نوعی چوب لای چرخ می گذارند. با این وجود برای ما تمام این مسائل مهم نیست و کار خود را انجام می دهیم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • سارا

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۳۹۳

    با سلام به نظر بنده هيچ توجيهي براي ادامه حضور نيست.تمام بازي ها را باختيد.اين يعني اين تيم در حد ليگ برتر كشور نيست.حالا چرا اصرار داريد بمانيد خدا داند.برويد از ليگ دسته پايين شروع كنيد دوباره و حق ساير رشته ها را نخوريد.لطفاً در سايت درج كنيد.سايت شده پر از تعريف و تمجيد.نه تحليلي نه انتقادي… درد زياده آقاي كاظمي نژاد عزيز زياد…


  • سهند

    تاریخ : ۱۲ - دی - ۱۳۹۳

    سلام به علی آقای خوب این تیم تا زمانی که حتی یک طرفدار داره باقی میمونه وزیاد دور از دسترس نیست که دوباره به میدان برگرده من برای تیم شهرماهشهر ارزوی دوباره دارم موفق باشین


ارسال دیدگاه