دفعات بازدید: 504

تاریخ انتشار: 1390/02/31 - 14:02

کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات بسکتبال منطقه شش توسط واحد ماهشهر

تیم دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر عنوان نایب قهرمانی مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحد ماهشهر، این مسابقات با حضور نمایندگان واحدهای دانشگاهی منطقه شش به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر برگزار و در پایان تیم های شوشتر، ماهشهر و امیدیه مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

این مسابقات با حضور تیم های واحدهای دانشگاهی آبادان، اهواز، امیدیه، بهبهان، شوشتر، رامهرمز، ماهشهر و مسجدسلیمان در دو گروه و بصورت دوره ای برگزار که در پایان با راه یابی تیم های شوشتر و امیدیه از گروه اول و تیم های ماهشهر و اهواز از گروه دوم و برگزاری بازی های دور نهایی تیم های شوشتر، ماهشهر و امیدیه مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

بازیکنان تیم ماهشهر در این دوره از رقابت ها را وحید بروجردی، قاسم ساکی، ابراهیم عتیقی، امید امرالهی، ابراهیم رشیدی، سیدابراهیم موسوی، مصطفی یوزباشی، جاوید امیری، کاوه افشاری، سیدمسعود موسوی، مسعود قاسمی و احمد لویمی تشکیل می دادند. علی عموری نژاد به عنوان مربی و عنایت امیرنیا هم به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می کردند. ‌

ارسال دیدگاه