دفعات بازدید: 496

تاریخ انتشار: 1393/10/07 - 16:48

شکایت پتروشیمی از سرمربی تیم بسکتبال مهرام

باشگاه پتروشیمی بندرامام خمینی‌ (ره) از مصطفی هاشمی، سرمربی مهرام شکایت کرد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسنا، در حالی که مصطفی هاشمی، سرمربی مهرام صحبت‌هایش علیه داوران لیگ برتر بسکتبال و رد و بدل شدن پول در فینال سال گذشته را تکذیب کرده است اما باشگاه پتروشیمی از سرمربی مهرام به دلیل نشر اکاذیب شکایت کرد.

 

از قول سرمربی مهرام پس از شکست تیمش برابر شهرداری گرگان گفته شده بود که داوران در فینال سال گذشته به سود پتروشیمی سوت زدند و موضوع رشوه را نیز مطرح کرد که علی رغم تکذیب آن مصاحبه، حرف‌های هاشمی با عکس العمل باشگاه جنوبی مواجه شده است.

 

هاشمی روز گذشته با رمضانعلی دولو، سرپرست فدراسیون هم جلسه‌ای در این باره داشت.

 

سایت رسمی باشگاه پتروشیمی در متن خبر خود در این باره نوشته‌ است:

 

در پی انتشار اظهارات مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام در خبرگزاری ها و روزنامه های ورزشی، باشگاه پتروشیمی بندرامام لازم می داند در خصوص برخی اظهارات وی توضیحاتی ارایه کند.

 

سرمربی تیم بسکتبال مهرام در پایان مسابقه تیمش با شهرداری گرگان در هفته دوازدهم لیگ ملی بسکتبال، خطاب به خبرنگار خبرگزاری فارس با انتقاد از قضاوت داوران در مسابقات فصل جاری لیگ ملی، به فینال های سال گذشته بین پتروشیمی بندرامام با مهرام اشاره کرد و مدعی شد: “سال گذشته بازی فینال را برای تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام درآوردند و در این بازی 80 میلیون تومان پول جابه‌جا شد”.(مصاحبه هاشمی با خبرگزاری فارس/ جمعه 5 دی/ البته این مصاحبه از روی خروجی خبرگزاری برداشته شده است.)

 

از این رو باشگاه پتروشیمی بندرامام با احترام به همه داوران بسکتبال ایران که همواره در طول بیش از یک دهه فعالیت در عرصه بسکتبال آن‌ها را انسان های سالم و فضای قضاوت های داوران بسکتبال را پاک دیده است، از سرمربی تیم بسکتبال مهرام می‌خواهد برای جلوگیری از حاشیه ها و دوری جستن از تشویش اذهان عمومی همچنین به منظور شفاف سازی هرگونه ادعایی در این زمینه، مدارک و مستندات خود را ارائه کند.

 

باشگاه پتروشیمی بندرامام قهرمان دو فصل پی در پی لیگ برتر بسکتبال هرگز در شکست ها و حتی در سال هایی که قهرمان لیگ برتر نشد به دنبال بهانه تراشی و توجیه شکست با دلایل واهی و اتهام وارد کردن به داوران یا دیگران نبوده و نیست. با این وجود پیگیری هرگونه تهمت و افترا از سوی افرادی که به خود اجازه می دهند تلاش های مجموعه باشگاه پتروشیمی بندرامام، کادر فنی، بازیکنان و حمایت های مردمی منطقه و استان دلیرپرور خوزستان را طی یک فصل نادیده بگیرند، حق قانونی خود می داند.

 

بر این اساس شفاف‌سازی اتهامات وارده علیه پتروشیمی بندرامام و دفاع از حقوق هواداران این تیم در راس برنامه های باشگاه خواهد بود. از این رو باشگاه پتروشیمی بندرامام از سرمربی تیم بسکتبال مهرام در صورت نداشتن مدارک و مستندات قانونی و اثبات نکردن ادعاهای خود علیه باشگاه پتروشیمی بندرامام و زیر سوال بردن قهرمانی فصل گذشته این تیم، به فدراسیون بسکتبال و مراجع قضایی شکایت می‌کند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • سارا

    تاریخ : ۸ - دی - ۱۳۹۳

    شمابایدبعدازقهرمانی جواب انها رامیدادید توتلویزیون تو برنامه ورزشی که ازشبکه جام جم پخش شدبردپترو را زیرسوال بردندماازمسوولان پتروشیمی انتظارداشتیم همان موقع جواب میدادند


ارسال دیدگاه