دفعات بازدید: 2,050

تاریخ انتشار: 1393/10/08 - 15:19

مديرعامل پتروشيمي: تا انتها پیگیر شکایت‌مان از هاشمي هستیم

شاپور ياوري

مديرعامل باشگاه پتروشيمي بندرامام با بیان این‌که تا انتها پیگیر شکایت‌مان از هاشمي هستیم، گفت: او بايد حرف‌های خود را اثبات كند.

به گزارش پايگاه خبري ورزش ماهشهر شاپور ياوري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) -منطقه خوزستان- اظهار كرد: شكايت ما از شخص مصطفي هاشمي به دليل وارد كردن تهمت و افتراي ناروا به باشگاه پتروشیمی بوده است و منتظر هستيم تا مراحل قانوني آن طي شود.

وي بيان كرد: شكايت​مان را به فدراسيون تحويل داده​ايم و طبق آنچه شنيده​ایم، ظاهرا امروز كميسيون انضباطي فدراسیون در اين خصوص تشكيل مي​شود و بايد ببينيم كه چه مي​شود.

مديرعامل باشگاه پتروشيمي بندرامام درباره اين‌كه هاشمي صحبت​هايش را تكذيب كرده است، گفت: تكذيب شود، به هر حال كسي اين را نوشته است و تهمت به ما وارد شده است. در هر صورت كسي اين حرف را زده است و بعد هم مي​گويد نگفته​ام و اگر بتواند اثبات كند، كه هيچ و آن كسي كه آن را نوشته است بايد جوابگو باشد. در هر صورت اتهامي وارد شده است و کسی که باعث و باني آن بوده است بايد پاسخگو باشد.

وي بيان كرد: سال‌ها است كه كار مي​كنيم و بناي ما بر سالم​سازي و اخلاق​گرايي بوده است و اعتقادي بر كار كثيف نداشته​ايم و نداريم. جامعه بسكتبال هم جامعه سالمي است و اگر در اين ميان افرادي بخواهند جامعه را ناسالم كنند، بايد پاسخگو باشند و كاري نداريم كه چه كسي است.

ياوري عنوان كرد: به هر حال مجموعه​اي، پاك كار كرده است و اكنون هم مي​تواند از حق خودش دفاع كند. سال گذشته كه مهدي كامراني با ما بود پس از قهرماني اعلام كرد كه اين قهرماني پاك​ترين جامی بوده است كه گرفته​ام. در هر صورت هاشمي هم اگر سندي دارد بياورد و اثبات كند و در غير اين صورت بايد جوابگو باشد، چرا كه نمي​شود يك مجموعه يك سال تلاش و هزينه كند و بعد يك نفر به راحتي آن را زير سوال ببرد. هاشمي بايد دلايل خود را محكمه​پسند اثبات كند. ما تا انتها پيگير اين موضوع هستيم تا ببينيم چه كسي مسبب اين كار بوده است، چرا كه اگر پيگيري نكنيم فردا ديگري معترض مي​شود.

وي در ادامه درباره عملكرد تيم تا اين جاي مسابقات عنوان كرد: در اين راستا عملكرد كلي مجموعه باشگاه رضايت بخش نبوده است و اين عوامل دست به دست هم دادند تا ما بخشي از كار را، خوب پيش نبريم ولي بازيكنان در تلاش هستند تا اشكالات را جبران كنند. البته بخش​هايي از اشكالات مرتفع شده است و نتايج نشان مي​دهد كه كارمان نتيجه داده است يا خير.

مديرعامل باشگاه پتروشيمي بندرامام درباره اين كه برخي​ها معتقدند پتروشيمي تلاشش براي قهرماني در ليگ حرفه​اي است نه ليگ ملي، گفت: تلاش ما براي قهرماني در هر دو ليگ است. به هر حال تمام تيم​ها در تلاش هستند و دست بسته نيستند.

به گزارش ایسنا، از قول مصطفی هاشمی، سرمربی مهرام پس از شکست تیمش برابر شهرداری گرگان گفته شده بود که داوران در فینال سال گذشته به سود پتروشیمی سوت زدند و موضوع رشوه را نیز مطرح کرد که علی رغم تکذیب آن مصاحبه، حرف‌های هاشمی با عکس‌العمل باشگاه جنوبی مواجه شده است.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • رجایی خبرگزاری فارس گلستان

    تاریخ : ۲۲ - دی - ۱۳۹۳

    بنده رجایی مدیر خبرگزاری فارس در استان گلستان هستم خبرهای هاشمی و مصاحبه ای که ما منتشر کردیم کاملا درست بوده و فایل صوتی ایشان در دفتر ما موجود است.
    آقای هاشمی روز جمعه ای که آن را منتشر کردیم بارها با ما تماس گرفت و خواهان این بود که خبر را برداریم و شرایط مناسبی نداشتم که آن حرفاها را زدم.
    و تکذیب ایشان اصلا درست نيست


ارسال دیدگاه