دفعات بازدید: 2,086

تاریخ انتشار: 1393/10/11 - 14:14

پتروشیمی با کیش و مات استقلال به قهرمانی نزدیک شد

پتروشيمي بندرامام در شطرنج ليگ برتر كشور

دور دوم مرحله رفت هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور جام فرزانگان در حالی دقایقی پیش در قزوین به پایان رسید که این دور تحت‌الشعاع دیدار تیم‌های پتروشیمی بندر امام و استقلال تهران قرار گرفت.

در این بازی حساس که به نوعی تکلیف قهرمان پیش از موعد رقابت‌های لیگ شطرنج برتر بانوان باشگاه‌های کشور را مشخص می‌کرد، این بازیکنان تیم پتروشیمی بندر امام بودند که موفق شدند با درخشش ورزشکاران ملی‌پوش خود مقابل جدی‌ترین رقیب خود به برتری دست پیدا کنند و ضمن دورخیز برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌‌ها دومین پیروزی متوالی خود را نیز به دست آورند.

در این دیدار تیم پتروشیمی بندر امام که در ترکیب خود از وجود بازیکنان مطرح و ملی‌پوشی همچون آتوسا پورکاشیان، میترا حجازی‌پور، سارا سادات خادم و غزل حکیمی‌فر سود می‌برد، با نتیجه سه بر یک موفق شد مقابل تیم استقلال به برتری دست پیدا کند.

تیم استقلال نیز که از وجود قهرمانان رقابت‌های جهانی رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان از جمله مطهره اسدی، آناهیتا غلامی، کیمیا مجیدی و رعنا حکیمی‌فر بهره می‌برد، با این شکست عملاً نتایج مطلوبی را نتوانسته تا پایان دور دوم به دست آورد.

این تیم با وجود اینکه ستاره‌های جوان شطرنج کشورمان را در اختیار گرفته است، در بازی نخست خود نیز با نتیجه دو بر دو مقابل تیم دانشگاه آزاد متوقف شده است.

ليگ برتر شطرنج بانوان كشور پتروشيمي بندرامام

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • ناشناس

    تاریخ : ۱۱ - دی - ۱۳۹۳

    مبارک باشه ولی ای کاش حداقل از یک یا دو نفر از بازیکنان خانم مطرح پتروشیمی در کنار این بازیکنان استفاده میشد و تمام بازیکنان از تهران نباشند.


  • ناشناس

    تاریخ : ۱۲ - دی - ۱۳۹۳

    فکر نمی کنم با وجود استاد بزرگانی این چنین کار سختی باشه وقتی این برد شیرین هستش که از بازیکنان بومی نیز استفاده شود.


ارسال دیدگاه