دفعات بازدید: 2,347

تاریخ انتشار: 1393/10/17 - 9:18

جلسه نايب رئيسان هيئت هاي ورزشي بندرامام خميني(ره) با حضور فرماندار+تصاوير

ghamar

اداره ورزش و جوانان بندرامام خميني (ره) جلسه نايب رئيسان هيئت هاي ورزشي را با حضور منصور قمر فرماندار ورزشي و ورزش دوست شهرستان بندر ماهشهر ، گلمرادي شهردار فعال بندرامام خميني (ره) ، خادم علي تهذيبي رئيس اداره ورزش و جوانان ، رفيعي بخشدار بندرامام خميني(ره) ، نيك زاد رئيس كميسيون ورزش شوراي شهر و وليپور معاونت اداره ورزش و جوانان برگزار كرد.

به گزارش پايگاه خبري ورزش و جوانان ماهشهر در ابتدا اين جلسه خانم علي ويسي مسئول امور ورزش بانوان گزارش مختصري از فعاليت هيئت هاي ورزشي در بخش بانوان را ارئه كرد.

در اين جلسه نايب رئيسان هيئت هاي مختلف ورزشي به بيان مشكلات هيات خود و همچنين ارائه پيشنهاد و راهكار در جهت توسعه ورزش همگاني و قهرماني دادند.

خادم علي تهذيبي مرد خستگي ناپذير اين روزهاي ورزش ماهشهر و بندرامام خميني (ره) در ابتدا ضمن خوش آمد گويي به مدعوين حاضر در اين جلسه بيان كرد : امروزه در كشور عزيزمان ايران نگاه ويژه اي به ورزش بانوان وجود دارد و خدا را شاكريم كه با تمام محدوديت هاي كه وجود داشته است فعاليت ورزشي بانوان بندرامام خميني(ره) در حد قابل قبولي بوده است و ميتوان گفت علاقه مندي بانوان بندرامام خميني(ره) به امر ورزش مثال زدني است.

منصور قمر فرماندار شهرستان بندر ماهشهر عنوان كرد : محدود موانع پيش رو در امر توسعه ورزش بانوان را در رشته هاي مختلف با كمك مسئولين شهرستان بزودي حل خواهد شد و با توجه به نياز رشته هاي مختلف ورزشي و ورزشكاران بندرامام خميني(ره) با پيگيري هاي آقاي تهذيبي خوابگاه 400 تختخوابي مصوب شده است 

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در ادامه ضمن تسليت به خانم مظلومي و خانواده مرحوم غلامحسين مظلومي دقايقي را در خصوص سر طلايي فوتبال كشور صحبت كرد و عنوان كرد : شادروان مظلومي استاد صداقت بود.

در پايان طي مراسمي مسئولين حاضر در جلسه هدايا و لوح تقدير نايب رئيسان هيات ورزشي را اهداء كردند.

اداره ورزش و جوانان بندرامام

بانوان سربندر ورزش

bagheri

tahzibi

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • منا قنواتی

    تاریخ : ۱۷ - دی - ۱۳۹۳

    سلام و عرض خسته نباشید خدمت آقای کاظمی عزیز
    و همه دوستان و همکاران عزیزم که برای تشکیل این جلسه خیلی زحمت کشیدن و جناب آقای تهذیبی نازنین که با حضور پرمهرشون در شهر بندر امام خمینی تحول زیبایی در ورزش و ورزشکاران دادند از خداوند منان آرزوی موفقیت و سلامتی روز افزون برای تک تک عزیزان دارم


ارسال دیدگاه