دفعات بازدید: 663

تاریخ انتشار: 1393/10/27 - 15:42

یخچالی: تجربه لازم برای پست یک را ندارم

 

بهنام یخچالی بازیکن پتروشیمی بندرامام بعد از باخت مقابل مهرام به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ما نسبت به نیم فصل اول شرایط بهتری دارد. برای جبران شکست مقابل مهرام آمدیم اما در اواخر بازی کمی بدشانسی آوردیم. در نیمه اول بازی هم اصلا تمرکز نداشتیم.

وی در مورد بازی بیشتر در پست یک گفت: حاتمی سرمربی تیم از ابتدای فصل با من صحبت کرد و گفت که امسال با توجه به نوع سهمیه بندی بیشتر در پست یک بازی می کنم. من هم قبول کردم تا در هر جایی که بتوانم به تیم کمک کنم اما از ابتدای لیگ حرفه ای با آمدن بازیکن خارجی می توانم به پست اصلی خودم برگردم.

یخچالی در مورد تاثیر تغییر پست در بازی خود گفت: این تغییر تاثیر زیادی در بازی من دارد چون با وجود سن کم در 4 سال بازی سوپرلیگی همیشه پست 2 و 3 بوده ام و حالا روبرو شدن با بازیکنان خوب پست یک در تیم های مقابل برایم سخت است و به نوعی بار فنی تیم را باید روی دوش بگیرم که تجربه آن را ندارم.

وی در مورد تجربه بازی با صمد نیکخواه در فصل جدید تاکید کرد: صمد بازیکن با تجربه ای است که در هر تیمی یک وزنه محسوب می شود. حالا هم نسبت به نیم فصل اول هماهنگی بیشتری میان سایر بازیکنان با او به دست آمده که شرایط تیمی را بهتر کرده است.

ارسال دیدگاه