دفعات بازدید: 816

تاریخ انتشار: 1393/11/04 - 13:42

برگزاری مسابقات شطرنج آقایان و بانوان امید شهرستان بندر ماهشهر

رضا سیستان

مسابقات شطرنج آقایان و بانوان امید شهرستان بندر ماهشهر برگزار میشود.

به گزارش روابط عمومی هیأت شطرنج شهرستان بندر ماهشهر و به نقل از رضا سیستان این هیأت در نظر دارد مسابقات شطرنج آقایان و بانوان امید زیر ۲۳ سال را برای اولین بار در سطح شهرستان ماهشهر برگزار نماید.

رئیس هیأت شطرنج شهرستان بندر ماهشهر افزود : این مسابقات به مناسبت دهه مبارک فجر بین ۱۲ شطرنجباز منتخب و برتر این رده سنی در ۷ دور به روش سوئیس در خانه شطرنج از تاریخ دوشنبه ششم بهمن به مدت ۵ روز به صورت فکری برگزار می گردد.سیستان سرمایه گذاری و برنامه ریزی بلند مدت جهت ارتقا سطح دانش بازیکنان جوان را از الویتهای این هیأت دانست و برگزاری اینگونه مسابقات را در رشد و پیشرفت دوچندان بازیکنان مفید خواند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • رضا سيستان

    تاریخ : ۶ - بهمن - ۱۳۹۳

    انجمن ورزشي كاركنان و ضرورت توجه به آن :

    امروزه ورزش بعنوان پدیده ای فراگیر و سازنده با ویژگی های منحصر به فرد ، جذابیتی همگانی برای کلیه اقشار جامعه اعم از کارمند ، کارگر ، دانشجو خواهد داشت . مقوله ورزش از نظر اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی به یک اهرم و نیروی فوق العاده موثر و تاثیرگذار در دنیا تبدیل شده که نه تنها به عنوان یک تفریح بلکه به عنوان یکی از ضروریات زندگی اجتماعی یاد می شود . ورزش خصوصیت و ویژگیهایی دارد که هیچ عامل دیگری دارای این ویژگیها و خصوصیات نیست ، ورزش اهرمی است که کهنسالان بیش از یک عصا و نوجوانان و جوانان بعنوان ابزاری برای شادی ، نشاط و تخلیه انرژی های درونی خود به آن می پردازند و قشر توانمند کارمند نیز به منظور ارائه بهره وری و کارایی ، تحرک و شادابی و نشاط به آن نیازمند است و بی شک ورزش یک ضرورت برای آنها تلقی می شود . ورزش از نظر اقتصادی یک منبع پردرآمد و از نظر سیاسی یک عامل صلح و دوستی و از نظر فرهنگی عنصر مهم و تاثیرگذار به شمار می رود و به همین دلیل امروزه مسابقات و رقابت های ورزشی برای سرمایه گذاران در بخش اقتصادی و تولیدی و برای سیاستمداران و دولتمردان بعنوان یک وسیله همبستگی و عامل دوستی تبدیل شده است با عنایت به مراتب فوق و باتوجه به تصویب نامه هیات وزیران ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی موظف گردید شورای عالی ورزش کارمندان دولت را تشکیل و به تبع ان کمیسیون فنی و کمیته های ورزشی را در وزارتخانه ها و سازمانها واستانها به مسئولیت استانداران محترم تشکیل که در عرصه ورزش کارکنان دولت تحولات عدیده و وسیعی را در این قشر به ارمغان آورد .

    منبعwww.isfaf.com


ارسال دیدگاه