دفعات بازدید: 6,398

تاریخ انتشار: 1390/09/20 - 16:48

مصدوميت تعدادي بازيكن دست‌مان را بسته است

سرمربي تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام پس از شكست تيمش برابر فولادماهان سپاهان در مسابقات ليگ برتر كشور، گفت: عملكرد تيم‌مان بهتر از بازي گذشته بود ولي از نتيجه راضي نيستيم.

 

غلام‌عباس صفرنژادي  اظهاركرد: بازي سنگين و پاياپايي را شاهد بوديم. البته تجربه تيمي ماهان بيشتر از ما بود ولي بازيكنان ما نيز كمتر از حريف نبودند.

 

وي با بيان اين‌كه تيم ما در اين ديدار كنترل بازي را در دست داشت، خاطرنشان‌كرد:‌ ما به پيروزي در اين بازي نياز داشتيم و با اين شكست، ممكن است روند كارمان در مرحله برگشت سخت‌تر شود. تيم ما به غير از بازي با مهرام در چهار شكستي كه آورد از حريفان خود پيش بود ولي بازي را واگذار كرد.

 

سرپرست تيم پتروشيمي بندرامام ادامه‌داد: در پست يك با كمبود بازيكن مواجه هستيم و تاكنون نيز نتوانسته‌ايم اين مشكل را برطرف كنيم. همچنين مصدوميت تعدادي از بازيكنان دست‌مان را تا اندازه‌‌اي بسته است و بايد براي برطرف شدن اين مشكلات چاره‌انديشي كنيم.

 

وي افزود: اكنون يك بازيكن خارجي داريم و براي مسابقات غرب آسيا نيز قصد داريم يك بازيكن خارجي ديگر به تركيب تيم اضافه كنيم.

 

صفرنژادي درخصوص هدف‌گذاري باشگاه براي اين دوره از مسابقات گفت: هدف ما اين است كه تيم‌مان به فينال راه يابد. به غير از مهرام كه يكي از مدعيان اصلي قهرماني است، ساير تيم‌ها نيز همانند ما در يك سطح قرار دارند. تلاش ما براي آناليز تيم‌ها و تقويت بازيكنان تيم، مي‌تواند ما را در رسيدن به هدفمان كمك كند.

 

ديدار تيم‌هاي پتروشيمي بندرامام و فولادماهان سپاهان از هفته يازدهم رقابت‌هاي ليگ برتر بسكتبال كشور روز جمعه 18 آذرماه برگزار شد كه درنهايت تيم پتروشيمي با نتيجه 71 بر 70 مغلوب ميهمان خود تيم ماهان سپاهان شد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • بهادری

    تاریخ : ۲۲ - آذر - ۱۳۹۰

    کم کم داریم به تیم های گمنام هم میبازیم سوال اینجاست : با وجود آن همه منابع مالی که پتروشیمی در اختیار این تیم گذاشته آیا باز هم باید از اینکه دستمان از بازیکن خالی است حرف بزنیم من فکر میکنم اگر کمی منطقی تر و شفاف تر با مردم و هواداران پتروشیمی برخورد کنیم بهتر است


ارسال دیدگاه