دفعات بازدید: 885

تاریخ انتشار: 1393/11/08 - 14:38

پنجمین دوئل پتروشیمی – دانشگاه‌آزاد در لیگ بسکتبال/کدام تیم فینالیست می‌شود؟

petroshimi

آخرین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملی بسکتبال کشور با پنجمین دوئل پتروشیمی و دانشگاه آزاد برگزار می‌شود تا دیگر تیم فینالیست این لیگ مشخص شود.

 

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران ، فردا (پنجشنبه) دو تیم بسکتبال دانشگاه آزاد و پتروشیمی برای پنجمین بار در این فصل به مصاف هم می‌روند که برنده این مسابقه به فینال لیگ ملی می‌رسد و باید برابر مهرام نایب قهرمان فصل گذشته به میدان برود.

 

پتروشیمی و دانشگاه آزاد در چهار دیدار گذشته هر کدام به دو پیروزی رسیده‌اند و حالا این مسابقه نهایی تعیین کننده تیم فینالیست ‌است. دانشگاه آزاد در شرایطی به مصاف پتروشیمی می‌رود که در دیدار قبلی می‌توانست با کسب برد، کار را تمام کند اما در خانه حریف جنوبی و در ثانیه‌های پایانی تن به شکست داد تا پتروشیمی، مدافع عنوان قهرمانی به رقابت بازگردد و حالا به دنبال رسیدن به فینال باشد.

 

این دو تیم دو بار در سالن حکیمیه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که برنده هر دو دیدار دانشگاه‌ آزاد بوده و در دو دیداری که در سالن اندیشه ماهشهر برگزار شد پتروشیمی به پیروزی رسید. حالا این مسابقه دوباره در تهران برگزار می‌شود و باید دید درنهایت کدام تیم حریف مهرام می‌شود.

پایگاه خبری ورزش ماهشهر برای پتروشیمی بندرامام آرزوی موفقیت دارد.

ارسال دیدگاه